Jag ser det framför mig, bÀrs av vÀlbestÀllda vintersoldater pÄ ryska tundran.Eller vinter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag ser det framför mig, bÀrs av vÀlbestÀllda vintersoldater pÄ ryska tundran.Eller vinter![]()
Inte lÀtt att hittta i snön kantÀnkas...Jag ser det framför mig, bÀrs av vÀlbestÀllda vintersoldater pÄ ryska tundran.
Hehe, absolut. SÄ har man lite koll pÄ höjdmeter i skidbacken.Eller vinter![]()
Ett byte till band tillhörande GW5000 Àr bland det simplaste men skönaste man kan göra i mod vÀghar gwm5610 och DW5600 likadana band? tycker att min DW56 sitter lite bÀttre Àn GWm5610 vet inte om bra för att 5610 Àr ny, kanske blir bÀttre med tiden. tÀnkte annars byta band och se ifall det blir bÀttre. 5610 sitter lite mer Ät pÄ samma hÄl
Jag ser bara mÄndag - fredag, vart Àr lördag-söndag?Passar pÄ att synka lite med masterna nÀr det Àr mulet ute.
![]()
*Jag ser det framför mig, bÀrs av vÀlbestÀllda rebellsoldater pÄ Hothska tundran.Jag ser det framför mig, bÀrs av vÀlbestÀllda vintersoldater pÄ ryska tundran.
Det Àr nog den med inverterad display som lockar mig mest. Du fÄr sluta ta sÄ lockande bilder
Den Àr definitivt bÀttre Àn dom gamla negativaDet Àr nog den med inverterad display som lockar mig mest. Du fÄr sluta ta sÄ lockande bilder![]()
@Tampa_blord hade (eller har?) Ju en?de nya fyrkanterna med blÄtand Àr ju riktigt trevliga, funderar pÄ den med lite fÀrgklick, gw-b5600hr-1er
![]()
Ăr den lite roligare Ă€n den helsvarta? Ser man det röda i lĂ€nken Ă€ven nĂ€r den bĂ€rs? FĂ„r försöka ta mig till nĂ„gon butik som har en hemma och klĂ€mma![]()
de nya fyrkanterna med blÄtand Àr ju riktigt trevliga, funderar pÄ den med lite fÀrgklick, gw-b5600hr-1er
![]()
Ăr den lite roligare Ă€n den helsvarta? Ser man det röda i lĂ€nken Ă€ven nĂ€r den bĂ€rs? FĂ„r försöka ta mig till nĂ„gon butik som har en hemma och klĂ€mma![]()
Har en, dock pÄ vift just nu. Trevlig klocka helt enkelt. Man ser lite av det röda nÀr man bÀr den@Tampa_blord input? Har den fÄtt lÀmna?
Lika som bÀr. Vem behöver PP liksom?För genast tankarna till denna :
![]()
à vem vÄgar tappa sin PP i golvet?Lika som bÀr. Vem behöver PP liksom?
Nice! Bra samling du börjar fÄ ihop nu. FrÄn Japan eller?hoppla, hade visst fÄtt ett paket idag!
tro vad det kan vara dÄ? jag ser stjÀrnor... alltid ett bra omen!
...och en g-shock mÀrkning! puh, kan pusta ut....
frestar vÀl med en kartongbild till...
...tadaaaa, Ànnu en skruvis i samlingen. den hÀr har jag suktat efter lÀnge... ny och inplastad = jag happy happy!
det Àr alltsÄ dw-5030c dÀr alla fÀrger och metall gÄr i "koppar" nyans.
mobilbilderna gör den verkligen inte rÀtta. Äterkommer nÄgon dag med bÀttre bilder.
tror vi Àr iaf tvÄ hÀr pÄ forumet som har en nu? kanske fler. ge er tillkÀnna!
hoppla, hade visst fÄtt ett paket idag!
...tadaaaa, Ànnu en skruvis i samlingen. den hÀr har jag suktat efter lÀnge... ny och inplastad = jag happy happy!
mobilbilderna gör den verkligen inte rÀtta. Äterkommer nÄgon dag med bÀttre bilder.
Wow! Ser riktigt bra ut.hoppla, hade visst fÄtt ett paket idag!
Riktigt snygga!!Darn, vilka snygga square-mods!
https://forums.watchuseek.com/f2/whats-so-great-about-g-shock-4955945-18.html#post48978987