• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag ser det framför mig, bÀrs av vÀlbestÀllda vintersoldater pÄ ryska tundran.
Inte lÀtt att hittta i snön kantÀnkas...
02252CB1-8A2F-4703-93BC-3B224D51E376.jpeg

har gwm5610 och DW5600 likadana band? tycker att min DW56 sitter lite bÀttre Àn GWm5610 vet inte om bra för att 5610 Àr ny, kanske blir bÀttre med tiden. tÀnkte annars byta band och se ifall det blir bÀttre. 5610 sitter lite mer Ät pÄ samma hÄl
Ett byte till band tillhörande GW5000 Àr bland det simplaste men skönaste man kan göra i mod vÀg ;)

Senast Àndrad:
de nya fyrkanterna med blÄtand Àr ju riktigt trevliga, funderar pÄ den med lite fÀrgklick, gw-b5600hr-1er
gw-b5600hr-1er.jpg

Är den lite roligare Ă€n den helsvarta? Ser man det röda i lĂ€nken Ă€ven nĂ€r den bĂ€rs? FĂ„r försöka ta mig till nĂ„gon butik som har en hemma och klĂ€mma :)

de nya fyrkanterna med blÄtand Àr ju riktigt trevliga, funderar pÄ den med lite fÀrgklick, gw-b5600hr-1er
gw-b5600hr-1er.jpg

Är den lite roligare Ă€n den helsvarta? Ser man det röda i lĂ€nken Ă€ven nĂ€r den bĂ€rs? FĂ„r försöka ta mig till nĂ„gon butik som har en hemma och klĂ€mma :)
@Tampa_blord hade (eller har?) Ju en?
gw-b5600hr-1er.jpg

hoppla, hade visst fÄtt ett paket idag!

tro vad det kan vara dÄ? jag ser stjÀrnor... alltid ett bra omen!

...och en g-shock mÀrkning! puh, kan pusta ut....

frestar vÀl med en kartongbild till...

...tadaaaa, Ànnu en skruvis i samlingen. den hÀr har jag suktat efter lÀnge... ny och inplastad = jag happy happy!

det Àr alltsÄ dw-5030c dÀr alla fÀrger och metall gÄr i "koppar" nyans.
mobilbilderna gör den verkligen inte rÀtta. Äterkommer nÄgon dag med bÀttre bilder.
tror vi Àr iaf tvÄ hÀr pÄ forumet som har en nu? kanske fler. ge er tillkÀnna! :happyhappy:
Nice! Bra samling du börjar fÄ ihop nu. FrÄn Japan eller?

• Like
Reactions: :-)

...tadaaaa, Ànnu en skruvis i samlingen. den hÀr har jag suktat efter lÀnge... ny och inplastad = jag happy happy!

mobilbilderna gör den verkligen inte rÀtta. Äterkommer nÄgon dag med bÀttre bilder.
tror vi Àr iaf tvÄ hÀr pÄ forumet som har en nu? kanske fler. ge er tillkÀnna! :happyhappy:

En sÄn önskar jag mig. Grattis!

• Like

Wow! Ser riktigt bra ut.

• Like
Tillbaka
Topp