• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Dagens tÀvling: Blomma eller klocka?
LRM_EXPORT_145404826980728_20190523_211842013.jpeg
Gulklocka:blackeye:

IgÄr stötte jag pÄ en tillfÀllig Mudmaster nÀr jag bytte till mig lite betongsealer mot tvÄ smÄ tÄrtor. Alltid trevligt nÀr man hittar bundsförvanter utanför forumet. Jag fÄr se om jag kan fÄ ordning pÄ betongskivan som klockan ligger pÄ nu :)
D71B260E-80A2-4029-BFB9-8011C813BD27.jpeg

Gillar fÀrgerna. Och modulen. Roliga funktioner och instÀllningar. Första men inte sista G-LIDE :)
IMG_20190524_105308.jpg

Modulen verkar ju ha det mesta! 7 Ärs batteri dessutom. Jag undrar lite om de har fÄtt till strömsnÄlare lampor / LED eller om de petat in ett tjockare batteri? Klockan Àr vÀl lika tjock som en vanlig square sÄ ett fetare batteri kan nog inte stÀmma?
Lite ot - Plus att Casio Àr vÀldigt konservativa nÀr de anger hur lÀnge en klocka kan rulla pÄ samma batteri.
I samband med batteribytet till min DW-5600BB (Casio uppger 2 Är) försökte jag fÄ slut pÄ det gamla batteriet genom att ha pÄ larmsignal + ljus lÀÀnge men inga som helst tecken pÄ att displayen visade svaga siffror eller dylikt.

Modulen verkar ju ha det mesta! 7 Ärs batteri dessutom. Jag undrar lite om de har fÄtt till strömsnÄlare lampor / LED eller om de petat in ett tjockare batteri? Klockan Àr vÀl lika tjock som en vanlig square sÄ ett fetare batteri kan nog inte stÀmma?
Lite ot - Plus att Casio Àr vÀldigt konservativa nÀr de anger hur lÀnge en klocka kan rulla pÄ samma batteri.
I samband med batteribytet till min DW-5600BB (Casio uppger 2 Är) försökte jag fÄ slut pÄ det gamla batteriet genom att ha pÄ larmsignal + ljus lÀÀnge men inga som helst tecken pÄ att displayen visade svaga siffror eller dylikt.

Den Àr tom 1 mm tunnare Àn exv DW-5600 :)

Har fĂ„tt upp ögonen för annat. SlĂ€nger dĂ€rför in en ’heads up’ ifall nĂ„gon skulle vara intresserad av en Gulfmaster i nyskick - endast buren av mig nĂ„gra gĂ„nger - innan jag ev lĂ€gger upp en annons.
Fullset förutom kvitto dÄ den Àr köpt frÄn Japan. Modellen heter GWN-Q1000NV-2AER (Navy Blue Limited Edition). GW-5000 fÄr vara kvar. PM:a vid intresse.
F31DA2A4-E531-4766-BDA6-A7D8AC31E4F8.jpeg

Tillbaka
Topp