Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hade varit ok med tull och moms för mig om de inte flÀskat pÄ med extremt dyr fraktkostnad! Blev dubbla priset för en artikel ...
Rockar GW B5600 nere i verkstan en fredagnatt, med hemmadesignad 3d printad nato adapter![]()
Okej grabbar!Milrab har upp till 50% pÄ Casio I nÄgra dagar: https://www.milrab.se/campaign.aspx?q=fl:3142&utm_campaign=Broadcast-19e002-CasioWeek2-SWE (JPxjED)&utm_medium=email&utm_source=Broadcast-18e112-BlackFriday-SWE
Okej grabbar!
Min klockbudget lÄg pÄ exakt noll kronor denna mÄnaden men nÀr polaren hÀmtat ut sin nya Turtle och jag "rÄkat" klicka pÄ lÀnken ovan sÄ blev det ett liiiitet okynnesköp iaf...
Nu till frÄgan, armband till en sÄn hÀr?
Jag lÀser om div olika till G-shocks, vad Àr bÀst/skönast?
![]()
Jag behöver nog lite hjÀlp med att fÄ klÀm pÄ alla modeller osv.Jag har provat GA och GBA modeller i butik och mitt intryck Àr att de kÀnns liiite vÀl plastiga pÄ handleden.
För mig sitter bÄde gamla DW och Masters of G modeller bÀttre Àn GA, GBA och GBD modeller... armbandet kÀnns pÄ nÄt sÀtt mjukare.
Fakk, nu Àr det igÄng igen...Okej grabbar!
Min klockbudget lÄg pÄ exakt noll kronor denna mÄnaden men nÀr polaren hÀmtat ut sin nya Turtle och jag "rÄkat" klicka pÄ lÀnken ovan sÄ blev det ett liiiitet okynnesköp iaf...
Nu till frÄgan, armband till en sÄn hÀr?
Jag lÀser om div olika till G-shocks, vad Àr bÀst/skönast?
![]()
Ja dom Àr feta. TyvÀrr lite för fet för min smak... Visade det sig...Riktigt grym kvalitet pÄ denna
![]()
Den Àr stor men sitter trots det förvÄnansvÀrt bra. Idag blev det en square istÀllet.Ja dom Àr feta. TyvÀrr lite för fet för min smak... Visade det sig...![]()