• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

DÄ kör vi denna i helgen. Guldtime.
DSC_9345.JPG

Okej grabbar!
Min klockbudget lÄg pÄ exakt noll kronor denna mÄnaden men nÀr polaren hÀmtat ut sin nya Turtle och jag "rÄkat" klicka pÄ lÀnken ovan sÄ blev det ett liiiitet okynnesköp iaf...

Nu till frÄgan, armband till en sÄn hÀr?
Jag lÀser om div olika till G-shocks, vad Àr bÀst/skönast?
Gpeople@1.jpg

Okej grabbar!
Min klockbudget lÄg pÄ exakt noll kronor denna mÄnaden men nÀr polaren hÀmtat ut sin nya Turtle och jag "rÄkat" klicka pÄ lÀnken ovan sÄ blev det ett liiiitet okynnesköp iaf...

Gpeople@1.jpg

Jag har provat GA och GBA modeller i butik och mitt intryck Àr att de kÀnns liiite vÀl plastiga pÄ handleden.
För mig sitter bÄde gamla DW och Masters of G modeller bÀttre Àn GA, GBA och GBD modeller... armbandet kÀnns pÄ nÄt sÀtt mjukare.

Jag har provat GA och GBA modeller i butik och mitt intryck Àr att de kÀnns liiite vÀl plastiga pÄ handleden.
För mig sitter bÄde gamla DW och Masters of G modeller bÀttre Àn GA, GBA och GBD modeller... armbandet kÀnns pÄ nÄt sÀtt mjukare.
Jag behöver nog lite hjÀlp med att fÄ klÀm pÄ alla modeller osv.
Seiko har jag koll pÄ vilka delar som Àr kompatibla med respektive modell men G-shocks Àr en djungel...
Helst skulle jag nog vilja ha en kompositlÀnk men passar det?

Jag hittade en sÀljare pÄ ebay som sÀljer lite kul delar till GŽs. Bland annat fanns ett set med lÀnk och bezel i "distressed metal" till 5610 för dryga tusenlappen...

Okej grabbar!

Gpeople@1.jpg
Fakk, nu Àr det igÄng igen...
SÄg att Bullbars fick delade Äsikter sÄ dÄ var jag tvungen att bestÀlla sÄdana pÄ en gÄng! :D

Tillbaka
Topp