Kanske det snyggaste baklock casio slÀppt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja absolut. Men mina tunna handleder lyckades inte riktigt.Den Àr stor men sitter trots det förvÄnansvÀrt bra. Idag blev det en square istÀllet.![]()
hÀnger pÄ dagens 5k spam.
Haha. Men för att ÄtergÄ till frÄgan sÄ ÀrvÀl combi och composite samma lÀnk? Jag har inte provat bÄda combilÀnkarna, men det sÀgs att den nya (frÄn nÄn gw-b5000) Àr snyggare.va? resin sÄklart!![]()
Nya lÀnken Àr bÄde skönare och snyggare IMOHaha. Men för att ÄtergÄ till frÄgan sÄ ÀrvÀl combi och composite samma lÀnk? Jag har inte provat bÄda combilÀnkarna, men det sÀgs att den nya (frÄn nÄn gw-b5000) Àr snyggare.
Jag Àr novis pÄ det hÀr och googlar pÄ allt gÀllande G-shocks.Haha. Men för att ÄtergÄ till frÄgan sÄ ÀrvÀl combi och composite samma lÀnk? Jag har inte provat bÄda combilÀnkarna, men det sÀgs att den nya (frÄn nÄn gw-b5000) Àr snyggare.
Vad jag förstÄr sÄ ska lÀnken till GW-B5600BC-1 vara i metall och plast. @Fujoor borde kunna bekrÀfta.Jag Àr novis pÄ det hÀr och googlar pÄ allt gÀllande G-shocks.
Vad jag kan fÄ fram sÄ Àr lÀnken till tex gw-b5600 helt i "plast" medans lÀnken till tex gw-m5600 har mittlÀnkar i stÄl dÀrav min frÄga.
UtseendemÀssigt Àr jag kluven pÄ de tvÄ varianterna...
Jag har composite lÀnken och den Àr helt klart skön men jag tycker nog den nya Àr en klar förbÀttring rent utseendemÀssigt.Jag Àr novis pÄ det hÀr och googlar pÄ allt gÀllande G-shocks.
Vad jag kan fÄ fram sÄ Àr lÀnken till tex gw-b5600 helt i "plast" medans lÀnken till tex gw-m5600 har mittlÀnkar i stÄl dÀrav min frÄga.
UtseendemÀssigt Àr jag kluven pÄ de tvÄ varianterna...
PÄ en square Àr det ett solklart val rent utseendemÀssigt, den nya sitter som en smÀck!Jag har composite lÀnken och den Àr helt klart skön men jag tycker nog den nya Àr en klar förbÀttring rent utseendemÀssigt.
AlltsÄ jag har alltid förutsatt att Àven nya har mittlÀnkar i metall men har lÀst att dom Àr i plast. SÄ det stÀmmer sÀkert. Vill ÀndÄ sÀga att man inte tÀnker pÄ att mittlÀnkarna Àr i plast.Vad jag förstÄr sÄ ska lÀnken till GW-B5600BC-1 vara i metall och plast. @Fujoor borde kunna bekrÀfta.
Fin fisk!! Och ur dÄ, sÄklart!KvÀllens grillstund presenteras av... den döde laxjÀveln
![]()
Som vanligt galet bra bilder!BAM! Blacked out idag.
![]()
TackarSom vanligt galet bra bilder!
Den (antar att det Àr GW-B5600BC-1BER)
kommer vÀl pÄ lÀnk? LÀnken har du satt pÄ din GW-5000 och lÄtit bandet gÄ till B5600?
Blev sjÀlv sugen pÄ GW-B5600HR-1ER som jag antar kommer pÄ samma lÀnk?
![]()
EDIT: Ni som vet och har jĂ€mfört, hur Ă€r nya âlĂ€nkenâ i jĂ€mförelse med lĂ€nken pĂ„ en B5000 (stĂ„lis)?
SÄ GW-5000 har fÄtt gummi igenTackar
Ja fast lÀnken ligger sparad till dw-5035 som borde dyka upp imorgon![]()
Nej jag har en till lÀnk frÄn den gula bluetooth modellen. SÄ jag kommer ha tvÄ combi lÀnkar.SÄ GW-5000 har fÄtt gummi igen(eller fÄr 35:ans gummi kanske).
Blir spÀnnande att se den med lÀnk. Jag fastnade aldrig för den.
Synd bara att det Àr sÄ lite tidvatten i Sverige. Funktionen blir inte sÄ anvÀndbar...NÀra sitt rÀtta element
![]()
Rör sig flera centimeter juhSynd bara att det Àr sÄ lite tidvatten i Sverige. Funktionen blir inte sÄ anvÀndbar...![]()
Haha, ja det Àr sant. Hade tidvatten pÄ min G7900 faktiskt. Men fick tyvÀrr inte nÄn anvÀndning av den funktionen.Rör sig flera centimeter juh![]()