• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kanske det snyggaste baklock casio slÀppt.

IMG_20190602_124308.jpg

Haha. Men för att ÄtergÄ till frÄgan sÄ ÀrvÀl combi och composite samma lÀnk? Jag har inte provat bÄda combilÀnkarna, men det sÀgs att den nya (frÄn nÄn gw-b5000) Àr snyggare.
Jag Àr novis pÄ det hÀr och googlar pÄ allt gÀllande G-shocks.
Vad jag kan fÄ fram sÄ Àr lÀnken till tex gw-b5600 helt i "plast" medans lÀnken till tex gw-m5600 har mittlÀnkar i stÄl dÀrav min frÄga.
UtseendemÀssigt Àr jag kluven pÄ de tvÄ varianterna...

Vad jag kan fÄ fram sÄ Àr lÀnken till tex gw-b5600 helt i "plast" medans lÀnken till tex gw-m5600 har mittlÀnkar i stÄl dÀrav min frÄga.
Vad jag förstÄr sÄ ska lÀnken till GW-B5600BC-1 vara i metall och plast. @Fujoor borde kunna bekrÀfta.

Jag har composite lÀnken och den Àr helt klart skön men jag tycker nog den nya Àr en klar förbÀttring rent utseendemÀssigt.

Jag har composite lÀnken och den Àr helt klart skön men jag tycker nog den nya Àr en klar förbÀttring rent utseendemÀssigt.
PÄ en square Àr det ett solklart val rent utseendemÀssigt, den nya sitter som en smÀck!
Nu ska ju "min" lÀnk dock sitta pÄ en helt annan modell och dÄ lutar det nog mot den andra som dessutom Àr billigare :)

Vad jag förstÄr sÄ ska lÀnken till GW-B5600BC-1 vara i metall och plast. @Fujoor borde kunna bekrÀfta.
AlltsÄ jag har alltid förutsatt att Àven nya har mittlÀnkar i metall men har lÀst att dom Àr i plast. SÄ det stÀmmer sÀkert. Vill ÀndÄ sÀga att man inte tÀnker pÄ att mittlÀnkarna Àr i plast.

BAM! Blacked out idag.
DSC04208.jpg
Som vanligt galet bra bilder!
Den (antar att det Àr GW-B5600BC-1BER)
kommer vÀl pÄ lÀnk? LÀnken har du satt pÄ din GW-5000 och lÄtit bandet gÄ till B5600?
Blev sjÀlv sugen pÄ GW-B5600HR-1ER som jag antar kommer pÄ samma lÀnk?
upload_2019-6-2_20-51-40.png

EDIT: Ni som vet och har jĂ€mfört, hur Ă€r nya ”lĂ€nken” i jĂ€mförelse med lĂ€nken pĂ„ en B5000 (stĂ„lis)?

Senast Àndrad:
Som vanligt galet bra bilder!
Den (antar att det Àr GW-B5600BC-1BER)
kommer vÀl pÄ lÀnk? LÀnken har du satt pÄ din GW-5000 och lÄtit bandet gÄ till B5600?
Blev sjÀlv sugen pÄ GW-B5600HR-1ER som jag antar kommer pÄ samma lÀnk?
upload_2019-6-2_20-51-40.png

EDIT: Ni som vet och har jĂ€mfört, hur Ă€r nya ”lĂ€nken” i jĂ€mförelse med lĂ€nken pĂ„ en B5000 (stĂ„lis)?
Tackar :)
Ja fast lÀnken ligger sparad till dw-5035 som borde dyka upp imorgon :)

Tillbaka
Topp