• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

DSC04219.jpg

Är du nöjd med stĂ„lisen? Jag var och klĂ€mde pĂ„ den svarta med inverterad display idag. Mysig som bara den, kanske lite för blank men Ă€ndĂ„ fin.

Edit: Vacker samling!
Ja men det Àr jag. Den Àr annorlunda och sitter otroligt skönt. Dessutom nice med en beater dÀr du aldrig behöver byta nÄgot.

AlltsÄ...jag försöker slÀnga pÄ ett composite-band pÄ min 5610. Fasen vad struligt det Àr. Jag fÄr inte fjÀderstiften att lÄsa i hÄlen pÄ klockan. Det verkar vara nÄgon tiondels millimeter, men det Àr fasen stört omöjligt. Man vill ju inte pajja nÄgot heller. Finns det nÄgot trick? Jag Àr inte ny pÄ klockor men jag har aldrig bytt band pÄ en square. PÄ tuben ser det sÄ jÀkla enkelt ut... :(

AlltsÄ...jag försöker slÀnga pÄ ett composite-band pÄ min 5610. Fasen vad struligt det Àr. Jag fÄr inte fjÀderstiften att lÄsa i hÄlen pÄ klockan. Det verkar vara nÄgon tiondels millimeter, men det Àr fasen stört omöjligt. Man vill ju inte pajja nÄgot heller. Finns det nÄgot trick? Jag Àr inte ny pÄ klockor men jag har aldrig bytt band pÄ en square. PÄ tuben ser det sÄ jÀkla enkelt ut... :(
Smala bandstift. Tar 2 sekunder dÄ.

Är du nöjd med stĂ„lisen? Jag var och klĂ€mde pĂ„ den svarta med inverterad display idag. Mysig som bara den, kanske lite för blank men Ă€ndĂ„ fin.
Tycker den Àr hur bra som helst men jag gillar det blanksvarta. TÄlig yta som sig bör pÄ en G-shock. Har ingen stÄlfÀrgad men jag fÄr intrycket den svarta ytan Àr hÄrdare Àn stÄl, kan ha fel men det Àr mitt intryck.
Displayen (STN) vÀldans lÀsbar för en inverterad.

Tycker den Àr hur bra som helst men jag gillar det blanksvarta. TÄlig yta som sig bör pÄ en G-shock. Har ingen stÄlfÀrgad men jag fÄr intrycket den svarta ytan Àr hÄrdare Àn stÄl, kan ha fel men det Àr mitt intryck.
Displayen (STN) vÀldans lÀsbar för en inverterad.
Aha, du har den svarta och menar att ytan hÄller. Jag tror ocksÄ att den kan fÄ en fin patina över tid...

Tillbaka
Topp