• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

En pÄlitlig kompanjon i de hÄrda och hektiska flyttbestyren.

GW5000-70w.jpg

GW5000-71w.jpg

MÄnfas Àger ju. En komplikation jag inte behöver för fem öre men...
Du bör noga ompröva din stÄndpunkt. BetÀnk som redan sagts varulvsfaran med mera.

En mÄnvarnare ser jag som den kanske viktigaste funktionen, en funktion som skrÀmmande nog saknas mig för tillfÀllet. Det bör ÄtgÀrdas snarast. StÄlisarna borde ha mÄnfas.

Forum software by XenForoℱ © 2010-2018 XenForo Ltd. User deleted.

Senast Àndrad:
De dÀr Àr intressanta. Synd de saknar mÄnfas...
Provade nyss denna, tillskillnad mot de Àldre helt perfekt storlek och gummibandet var ruggigt skönt! Mkt bra och kommer köpas nÄgon ggn iaf nÀr bÀsta pris kommer :D

2F2484A5-4105-4F01-9BBC-E915DA41CCB6.jpeg

Finish kĂ€ndes ocksĂ„ mkt bĂ€ttre, inte sĂ„ ”blingig”

Finns pÄ relojes till bra pris. Har sjÀlv varit sugen. Hur stor upplevs den?

Wow...
Fantastiskt att kunna printa ut egna ÀndlÀnkar!
Det Àr verkligen riktigt smutt :) Framtiden Àr nu.

hÄller med! riktigt bra. Àr grymt imponerad. :woot:
hur kÀnns hÄllbarheten?
HÄllbarheten Àr grym! Testade att dra i strapen för att se vad som gick sönder först, för att förstÀrka dÀr och skriva ut nÀsta revision. Visade sig att klockans eget case gav efter först, sÄ nu Àr ett av hÄlen till mina springbars nÄgot skadat :shifty:
Plasten jag kör Àr PETG som Àr ungefÀr lika segt och styvt som vanlig PET i flaskor. Det Àr liksom inte gummiaktigt, men man kÀnner att det snarare skulle böjas Àn "snappa" om man misshandlade det. Printar i höga temperaturer sÄ detaljernas finish blir nÄgot lidande men hÄllbarheten svÄrslagen. Har Àven dragit ut nÄgra i PLA som Àr styvt som attan, men inte tÄl vÀrme och solljus sÀrskilt bra sÄ det kÀndes mindre lÀmpat.

Tillbaka
Topp