Sorry. Jag glömde svara. Tror nog inte det gÄr att jÀmföra faktiskt. StÄlisen spelar i en annan liga. Tycker komposit Àr skönt för dagar nÀr du vill ha en lÀtt klocka pÄ armen! StÄlisen nÀr du vill ha nÄgot tungt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sorry. Jag glömde svara. Tror nog inte det gÄr att jÀmföra faktiskt. StÄlisen spelar i en annan liga. Tycker komposit Àr skönt för dagar nÀr du vill ha en lÀtt klocka pÄ armen! StÄlisen nÀr du vill ha nÄgot tungt.
Muchas gracias!Sorry. Jag glömde svara. Tror nog inte det gÄr att jÀmföra faktiskt. StÄlisen spelar i en annan liga. Tycker komposit Àr skönt för dagar nÀr du vill ha en lÀtt klocka pÄ armen! StÄlisen nÀr du vill ha nÄgot tungt.
1-2 dagar i stark sol borde rÀcka tycker jag.NÄgon som vet hur lÄng tid det tar för att fÄ fullt batteri? Har haft denna i 2Är drygt men aldrig uppnÄr fullt batteri.
Legat framme i solen och fĂ„tt ladda men kommer aldrig över âmedium chargeâ.
![]()
Knappt hÀlften av vad de vanligtvis gÄr förFynd = hur mycket?![]()
Det Àr ju sannerligen ett fynd!Knappt hÀlften av vad de vanligtvis gÄr för![]()
Grattis! DÄ Àr det Àr bara till att vÀrmebehandla och böja in hajfenan.
Hur gör man det pÄ bÀsta sÀtt?Grattis! DÄ Àr det Àr bara till att vÀrmebehandla och böja in hajfenan.
En kopp med kokhett vatten, doppa och böj ett par gÄnger tills det passarHur gör man det pÄ bÀsta sÀtt?![]()
Ifall det Àr nÄgon som undrar sÄ Àr det bara en plupp ifrÄn fullmÄne. Eller nÄtt sÄnt.
![]()
Denna gillar jag. Vad Ă€r det för modul? Ăr det den vita modellen i svart skal?inte behöver?!?!? öööhhh va?!? har du ens hört talas om varulvar?
Aldrig lyckats hitta den i Europa till hyfsat pris. Du har inte bra kran eller?yepp! GWX5600WA-7
Dom nya gwx-5700 modellerna pÄ relojes ser ju bra ut. En sÄn skulle man sÀkert kunna fÄ in in en Square utan att det sÄg weird ut.nej, dessvÀrre inte...