Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Men bra! GW-5000 bandet och nya lÀnken Àr dom tvÄ överlÀgst bÀsta sÀtten att ha en g-shock pÄ.Ville bara informera om att jag bestÀllde nya kompositlÀnken precis...
JĂ€klar vad dyr den var!
Tack, nu kÀnns det lite bÀttre faktiskt!Men bra! GW-5000 bandet och nya lÀnken Àr dom tvÄ överlÀgst bÀsta sÀtten att ha en g-shock pÄ.
Vilken modell har du?Tack, nu kÀnns det lite bÀttre faktiskt!
Originalbandet var överraskande okej, trodde det skulle vara "plastigare".
Dock sitter klockan inget vidare pÄ handleden med det bandet pÄ...
GA-810MMA, har haft svÄrt att hitta en G-shock som inte varit "too much" men denna tilltalade migVilken modell har du?
Den patinerade kommer bara med negativ display?GA-810MMA, har haft svÄrt att hitta en G-shock som inte varit "too much" men denna tilltalade mig
BestÀllt bullbars ocksÄ för det kÀnns rÀtt pÄ en G
En stÄlis ligger högt pÄ listan men vÀntar pÄ att den nya patinerade kommer ut, stÄr mellan den eller en silver.
Aldrig sett nÄgon annan modell Àn squares pÄ kombi. Blir intressant att se.GA-810MMA, har haft svÄrt att hitta en G-shock som inte varit "too much" men denna tilltalade mig
BestÀllt bullbars ocksÄ för det kÀnns rÀtt pÄ en G
En stÄlis ligger högt pÄ listan men vÀntar pÄ att den nya patinerade kommer ut, stÄr mellan den eller en silver.
Klockpriser alltsÄ ... börjar skena pÄ allvar nu. Inte bara schweizarna som höjer och höjer ...Aldrig sett nÄgon annan modell Àn squares pÄ kombi. Blir intressant att se.
Den patinerade kommer ju gÄ pÄ dubbla priset, 10 lök. Köp en silvrig istÀllet![]()
Enda bilden jag har gÄtt pÄ, plus snacket om att lÀnken Àr sÄÄÄ skön dÄAldrig sett nÄgon annan modell Àn squares pÄ kombi. Blir intressant att se.
Den patinerade kommer ju gÄ pÄ dubbla priset, 10 lök. Köp en silvrig istÀllet![]()
Ooooh, sÄpass.
Ny eller nytt band?
Köpte klockan i höstas och slÀngde pÄ ett rött band och bara anvÀnt den nÄgra dagar under julhelgen sedan dess. Den Àr rÀtt lyckad tycker jag, förtjÀnar mer rotation!Ny eller nytt band?![]()
Ăr det ljuset som luras eller Ă€r det tvĂ„ olika lĂ€nkar? Den vĂ€nstra ser ut att ha andra mittlĂ€nkar men det finns vĂ€l bara en modell av denna lĂ€nk, eller?Har en bra screwback trio nu
![]()
Nej det Ă€r ljuset. BĂ€gge tvĂ„ har samma lĂ€nkĂr det ljuset som luras eller Ă€r det tvĂ„ olika lĂ€nkar? Den vĂ€nstra ser ut att ha andra mittlĂ€nkar men det finns vĂ€l bara en modell av denna lĂ€nk, eller?
https://www.tiktox.com/gw-b5600bc-1-bracelet.html
TyvÀrr inte. Budade en del men inte hela vÀgen. RÀtt kassa bilder sÄ jag var lite osÀker pÄ skicketVar det nÄgon hÀr som högg 30-Ärs jubileum squaren frÄn tratten i förmiddags? Gick för ett och sex, vilket kÀnns billigt jÀmfört med ebay.
JagVar det nÄgon hÀr som högg 30-Ärs jubileum squaren frÄn tratten i förmiddags? Gick för ett och sex, vilket kÀnns billigt jÀmfört med ebay.
Han skrev i annonsen att han kunde maila fler bilder men det sÄg jag först nÀr det var 30 minuter kvar. I det lÀget var det bara att bjuda pÄ vinst eller förlustTyvÀrr inte. Budade en del men inte hela vÀgen. RÀtt kassa bilder sÄ jag var lite osÀker pÄ skicket