• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

F90C2BDA-2D09-4BDE-86A0-C57D916174F0.jpeg

Men bra! GW-5000 bandet och nya lÀnken Àr dom tvÄ överlÀgst bÀsta sÀtten att ha en g-shock pÄ.
Tack, nu kÀnns det lite bÀttre faktiskt! :cool:
Originalbandet var överraskande okej, trodde det skulle vara "plastigare".
Dock sitter klockan inget vidare pÄ handleden med det bandet pÄ...

GA-810MMA, har haft svÄrt att hitta en G-shock som inte varit "too much" men denna tilltalade mig :)
BestÀllt bullbars ocksÄ för det kÀnns rÀtt pÄ en G :D
En stÄlis ligger högt pÄ listan men vÀntar pÄ att den nya patinerade kommer ut, stÄr mellan den eller en silver.

GA-810MMA, har haft svÄrt att hitta en G-shock som inte varit "too much" men denna tilltalade mig :)
En stÄlis ligger högt pÄ listan men vÀntar pÄ att den nya patinerade kommer ut, stÄr mellan den eller en silver.
Den patinerade kommer bara med negativ display?

Aldrig sett nÄgon annan modell Àn squares pÄ kombi. Blir intressant att se.
Den patinerade kommer ju gÄ pÄ dubbla priset, 10 lök. Köp en silvrig istÀllet :)

Den patinerade kommer ju gÄ pÄ dubbla priset, 10 lök. Köp en silvrig istÀllet :)
Klockpriser alltsÄ ... börjar skena pÄ allvar nu. Inte bara schweizarna som höjer och höjer ...

Enda bilden jag har gÄtt pÄ, plus snacket om att lÀnken Àr sÄÄÄ skön dÄ :)
IMG_20190608_225711.jpg

En 800 med gamla lÀnken visserligen men same same typ...

Ang stÄlis sÄ har jag en deal med en AD som bestÀllt en patinerad till sig sjÀlv att nÀr han ska avyttra sÄ Àr den min om jag vill köpa ;)
Gillar jag den inte sÄ blir det en silver, borde ha knipit den blÀstrade som lÄg ute för ett tag sedan...

Forum software by XenForoℱ © 2010-2018 XenForo Ltd. User deleted.

Senast Àndrad:
Jag har ett presentkort pÄ $20 hos Shoppinginjapan.net om nÄgon vill ha, visste inte riktigt var jag skulle posta men kÀnde att den hÀr trÄden var lÀmplig dÄ jag fick koden i samband med inköp av en JDM G-Shock.

Koden Àr i alla fall 60L-CK7-JJ7-C7H och det skulle vara bra om den som kniper den skriver en rad sÄ att andra vet att den Àr tagen. :)

Var det nÄgon hÀr som högg 30-Ärs jubileum squaren frÄn tratten i förmiddags? Gick för ett och sex, vilket kÀnns billigt jÀmfört med ebay.

Har kört en veckas utmaning med @Fujoor om att bÀra en klocka frÄn samlingen som man var lite tveksam till. För mig föll det pÄ denna. Efter snart en vecka pÄ armen och de första hairlinesen pÄ plats sÄ kÀnns den riktigt bra. Nu kÀnns den som min klocka! :) Kul utmaning!
20190609_232830.jpg

Var det nÄgon hÀr som högg 30-Ärs jubileum squaren frÄn tratten i förmiddags? Gick för ett och sex, vilket kÀnns billigt jÀmfört med ebay.
Jag :)
Som vanligt nÀr det gÀller auktioner pÄ Tradera sÄ Àr sluttiden viktig. Hade den gÄtt ut Ätta timmar senare hade slutpriset garanterat blivit högre.
TyvÀrr inte. Budade en del men inte hela vÀgen. RÀtt kassa bilder sÄ jag var lite osÀker pÄ skicket
Han skrev i annonsen att han kunde maila fler bilder men det sÄg jag först nÀr det var 30 minuter kvar. I det lÀget var det bara att bjuda pÄ vinst eller förlust :)

Tillbaka
Topp