Alltid lika spÀnnande med paketöppningIngen klÀmdag för mig i dag.
Men dÀremot borde min bestÀllda Rangeman landa hos postombudet sÄ man har nÄgot att se fram emot efter jobbet och ny leksak till helgen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Alltid lika spÀnnande med paketöppningIngen klÀmdag för mig i dag.
Men dÀremot borde min bestÀllda Rangeman landa hos postombudet sÄ man har nÄgot att se fram emot efter jobbet och ny leksak till helgen
![]()
Kan bara hĂ„lla med. Passa pĂ„ att sĂ€kra sommarsteketĂnnu en GMW-B5000TFG-9ER ute till försĂ€ljning. Pass pĂ„ gott folk, det Ă€r en vĂ€ldigt trevlig G-Shock
Idag: Frogman
![]()
Jag tycker det hĂ€nder rĂ€tt ofta. Hade ett paket som tog 3(!) veckor inom Sverige. Galet!Ăntligen!
![]()
Efter att ha varit försvunnen i 10 dagar har en efterlÀngtad Frogman dykt upp pÄ min arm.
Postnord lyckades sortera paketet fel den 28/5 och istÀllet för att skicka den ca 3 km till rÀtt utlÀmningsstÀlle sÄ
gick paketet upp till Göteborg (ca 600 km tor) för omsortering. Sedan blev allt tyst....
Tills idag dÄ den dök upp igen, undrens tid Àr inte förbi! Tack @URsinne för moralisk support!
Ser jÀkla gött ut!Rangeman vilar middag pÄ PÄarps GÄrd... trevlig helg!
![]()
Tack sjĂ€lv. Skönt att det ordnade upp sig. Reklamationen kanske fick fart pĂ„ dem, vem vet.Ăntligen!
![]()
Efter att ha varit försvunnen i 10 dagar har en efterlÀngtad Frogman dykt upp pÄ min arm.
Postnord lyckades sortera paketet fel den 28/5 och istÀllet för att skicka den ca 3 km till rÀtt utlÀmningsstÀlle sÄ
gick paketet upp till Göteborg (ca 600 km tor) för omsortering. Sedan blev allt tyst....
Tills idag dÄ den dök upp igen, undrens tid Àr inte förbi! Tack @URsinne för moralisk support!
Ăntligen!
![]()
PÄ att hoppa i plurret eller att köpa en ga-2000?NÀr jag sÄg denna var jag chanslös @Fujoor![]()
Se inlÀgget innanPÄ att hoppa i plurret eller att köpa en ga-2000?Vilken blev det?
Mkt bra val! Hoppas du gillar den.IgÄr förmiddag sÄg jag denna i trÄden och kunde inte stÄ emot
![]()
GA-2000E-4ER
28 timmar senare hÀmtar jag ut en frÄn posten pÄ ICA
Första intrycket Àr att jag gillar designen och den sitter riktigt bra pÄ min 15,5 cm grova handled.
Det blir Ärets sommar- vandring- och tÀltklocka![]()
DÄ Àr man med i Rangemanklubben
![]()
Ser bra ut pÄ dig.SjÀlvklart rockar jag Rangeman i dag.
Som sagt den kÀnns ju inte alls sÄ stor som den faktiskt Àr iom den lÄga vikten.
Kul med ABC funktioner.
![]()
Ja trots mina taniga handleder sÄ sitter den bra. Tredje hÄlet sitter den pÄ.Ser bra ut pÄ dig.
Tror dom flesta gÄr att köpa. Om det inte finns pÄ tiktox sÄ finns dom pÄ Ebay. Tror det kan bli en dyr historia dock. Det röda bandet tycker jagr det mest prisvÀrda .Ja trots mina taniga handleder sÄ sitter den bra. Tredje hÄlet sitter den pÄ.
Vet nÄgon om dessert camo strapsen gÄr att köpa löst förresten?
Eller de gröna camobanden ocksÄ.