• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ingen klÀmdag för mig i dag.
Men dÀremot borde min bestÀllda Rangeman landa hos postombudet sÄ man har nÄgot att se fram emot efter jobbet och ny leksak till helgen :D
DSC_9352.JPG
Alltid lika spÀnnande med paketöppning :D

Äntligen!
20190607_150826.jpg

Efter att ha varit försvunnen i 10 dagar har en efterlÀngtad Frogman dykt upp pÄ min arm.
Postnord lyckades sortera paketet fel den 28/5 och istÀllet för att skicka den ca 3 km till rÀtt utlÀmningsstÀlle sÄ
gick paketet upp till Göteborg (ca 600 km tor) för omsortering. Sedan blev allt tyst....

Tills idag dÄ den dök upp igen, undrens tid Àr inte förbi! Tack @URsinne för moralisk support!

Äntligen!
20190607_150826.jpg

Efter att ha varit försvunnen i 10 dagar har en efterlÀngtad Frogman dykt upp pÄ min arm.
Postnord lyckades sortera paketet fel den 28/5 och istÀllet för att skicka den ca 3 km till rÀtt utlÀmningsstÀlle sÄ
gick paketet upp till Göteborg (ca 600 km tor) för omsortering. Sedan blev allt tyst....

Tills idag dÄ den dök upp igen, undrens tid Àr inte förbi! Tack @URsinne för moralisk support!
Jag tycker det hÀnder rÀtt ofta. Hade ett paket som tog 3(!) veckor inom Sverige. Galet!

Äntligen!
20190607_150826.jpg

Tack sjÀlv. Skönt att det ordnade upp sig. Reklamationen kanske fick fart pÄ dem, vem vet.

Äntligen!
20190607_150826.jpg

... Desto större glÀdje om man ser det hela positivt! :)

Grattis till en fining

IgÄr förmiddag sÄg jag denna i trÄden och kunde inte stÄ emot :rolleyes:
8E029B2A-E27F-41EA-94D9-16C2E62B9DFE.jpeg

GA-2000E-4ER

28 timmar senare hÀmtar jag ut en frÄn posten pÄ ICA:D
Första intrycket Àr att jag gillar designen och den sitter riktigt bra pÄ min 15,5 cm grova handled.
Det blir Ärets sommar- vandring- och tÀltklocka :)

Den Àr ju jÀvligt stor men mÄste instÀmma med mÄnga att den lÀtta vikten gör mycket och den bÀr riktigt skönt. Blir nog en keeper denna.

IgÄr förmiddag sÄg jag denna i trÄden och kunde inte stÄ emot :rolleyes:
8E029B2A-E27F-41EA-94D9-16C2E62B9DFE.jpeg

GA-2000E-4ER

28 timmar senare hÀmtar jag ut en frÄn posten pÄ ICA:D
Första intrycket Àr att jag gillar designen och den sitter riktigt bra pÄ min 15,5 cm grova handled.
Det blir Ärets sommar- vandring- och tÀltklocka :)
Mkt bra val! Hoppas du gillar den.

Ja trots mina taniga handleder sÄ sitter den bra. Tredje hÄlet sitter den pÄ.
Vet nÄgon om dessert camo strapsen gÄr att köpa löst förresten?
Eller de gröna camobanden ocksÄ.
Tror dom flesta gÄr att köpa. Om det inte finns pÄ tiktox sÄ finns dom pÄ Ebay. Tror det kan bli en dyr historia dock. Det röda bandet tycker jagr det mest prisvÀrda .

Tillbaka
Topp