Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Ska bli kul att se vad du tycker nÀr du fÄr hem den.Jag
Som vanligt nÀr det gÀller auktioner pÄ Tradera sÄ Àr sluttiden viktig. Hade den gÄtt ut Ätta timmar senare hade slutpriset garanterat blivit högre.
Han skrev i annonsen att han kunde maila fler bilder men det sÄg jag först nÀr det var 30 minuter kvar. I det lÀget var det bara att bjuda pÄ vinst eller förlust![]()
Tack!Grattis! Ska bli kul att se vad du tycker nÀr du fÄr hem den.
Tack!Ja, det ska bli spÀnnande. Jag har egentligen spanat efter en DW-5035 sedan det började dyka upp massa trevliga bilder i den hÀr trÄden men en 5030 Àr ju ocksÄ trevligt.
BÄda Àr fina. En lösning Àr att skaffa en av varje5030 Àr roligare Àn 5035 tycker jag. FÀrgerna Àr sÄ bÀst pÄ den.
BÄda Àr fina. En lösning Àr att skaffa en av varje![]()
Det var ocksÄ min planDet Àr min plan.![]()
Mycket bra!Ni fÄr alla A+ i planering.
Ni fÄr alla A+ i planering.
tyvÀrr, jag Àr en av dom som Àr i största möjliga minoritet i det hÀr forumet. flippar ej klockor!![]()
Underbart. Trots att jag har fem square screwback sÄ gör den dÀr bilden mig sugen pÄ nya inköp.Ni fÄr alla A+ i planering.
Den Àr grym! GÄr den att köpa i Europa, eller mÄste man ta den frÄn Japan?
HĂ€rlig display pĂ„ 5030. Ăr den rödtonad irl ocksĂ„?Ni fĂ„r alla A+ i planering.
G-shock Gold!![]()
Tack!Haha har du tvÄ guldisar? Snyggt par.
Tror att det Àr Japan som gÀller för dessa.Den Àr grym! GÄr den att köpa i Europa, eller mÄste man ta den frÄn Japan?
Riktigt trevlig fÀrgsÀttning!svar ja, men ytterst lite. syns bara i en direkt jÀmförelse med andra. (om man inte Àr g-shock afficionado förstÄs) dÄ ser man direktden korrekta fÀrgbenÀmningen Àr nog brun/brons.