Blev inspirerad av @BarbaBaba och köpte en sÄn hÀr som sommarbeater. Mycket nöjd, skön lÀnk och hÀrligt att slippa fippla med ett band nÀr man ska ta pÄ den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FullstÀndig review förvÀntas, denna ligger som sagt högt upp pÄ villhöver listan!Jag vet inte om den vÀger sÄ mkt mindre men den har ju stor tavla och Àr mindre Àn den minsta g Steel. SÄ det kÀnns ju vÀrdigt iaf.
![]()
Fick pÄ lÀnken pÄ min GA igÄr!Blev inspirerad av @BarbaBaba och köpte en sÄn hÀr som sommarbeater. Mycket nöjd, skön lÀnk och hÀrligt att slippa fippla med ett band nÀr man ska ta pÄ den.
![]()
Kul att höraBlev inspirerad av @BarbaBaba och köpte en sÄn hÀr som sommarbeater. Mycket nöjd, skön lÀnk och hÀrligt att slippa fippla med ett band nÀr man ska ta pÄ den.
![]()
HĂ„ller med! Vet du förresten hur man fĂ„r igĂ„ng radiosynken? Har suttit och knappat med den pĂ„ tĂ„get och ville inte tjuvkolla pĂ„ nĂ€tet men nu ger jag nog upp.Kul att höraJag hĂ„ller den som âden nya GW-5000â med fĂ€rgschemat och BlĂ„tand. Jag har inte min 5610 att jĂ€mföra med just nu, men tycker den har en mer matt finish, kĂ€nns lite skönt elak
![]()
Du fÄr ta bort anslutningen till mobilappen (i sjÀlva appen) dÄ funkar multiband som vanligt.HÄller med! Vet du förresten hur man fÄr igÄng radiosynken? Har suttit och knappat med den pÄ tÄget och ville inte tjuvkolla pÄ nÀtet men nu ger jag nog upp.
SjÀlvklart. Iaf en liten review.FullstÀndig review förvÀntas, denna ligger som sagt högt upp pÄ villhöver listan!![]()
Tack! Har inte fÄtt appen att funka men dÄ har den vÀl lyckats koppla till klockan ÀndÄ... FÄr testa med en annan telefon.Du fÄr ta bort anslutningen till mobilappen (i sjÀlva appen) dÄ funkar multiband som vanligt.
Annars Àr det bara knappen i högra nedre hörnet. Trycker du in den sÄ synkar den. Men det visste du sÀkert, sÄ Àr det ju pÄ alla g shocks.Tack! Har inte fÄtt appen att funka men dÄ har den vÀl lyckats kopplat till klockan ÀndÄ... FÄr testa med en annan telefon.
Bra pris! Men ligger inte den affÀren i USA?Nu fÄr det snart vara nog..![]()
Ja, sĂ„ slutpriset blir lite högre. ĂndĂ„ helt okej!Bra pris! Men ligger inte den affĂ€ren i USA?
Ja 140 usd Ă€r grymt!Ja, sĂ„ slutpriset blir lite högre. ĂndĂ„ helt okej!
Riktigt fin pjÀs det dÀr! Hur sitter den jÀmfört med Mudmastern?
Ganska lika tycker jag, nÄgot lÀgre profil.Riktigt fin pjÀs det dÀr! Hur sitter den jÀmfört med Mudmastern?
Ok, tack för bra svar. Det kanske blir en snart dÄ.Ganska lika tycker jag, nÄgot lÀgre profil.
Samma âvingarâ mellan boett och band gör att den kramar handleden bra,
![]()
Har du stÀllt in rÀtt klockmodell i appen? Jag har ju samma app Àven till stÄlisen, men mÄste byta modell manuellt nÀr jag ska anvÀnda appen.Tack! Har inte fÄtt appen att funka men dÄ har den vÀl lyckats koppla till klockan ÀndÄ... FÄr testa med en annan telefon.
Ja den midsize Àr klart bÀrbar storlek för de flesta, sjÀlva bezelringen Àr ju inte större Àn random diver.Du har ju den mindre och den ser ju helt klart bÀrbar ut pÄ dig. Denna borde ju vara Ànnu mer bÀrbar.
Blev inspirerad av @BarbaBaba och köpte en sÄn hÀr som sommarbeater. Mycket nöjd, skön lÀnk och hÀrligt att slippa fippla med ett band nÀr man ska ta pÄ den.
![]()
FĂ„r man vara med i klubben?Pics or it didnt happen!
![]()
Tror det Àr samma display men att dom inte lagt solcellerna över sjÀlva displayen. SÄ fick jag det förklarat iaf.FÄr man vara med i klubben?
![]()
Jag hade svurit pĂ„ att aldrig mer köpa en G-shock med negativ display dĂ„ de modeller jag haft tidigare har varit helt olĂ€sliga men den hĂ€r var faktiskt över förvĂ€ntan och mĂ„ste vara nĂ„gon annan typ av panel...? Ăr det samma STN-display som Ă„terfinns i stĂ„lisarna? Det gĂ„r i alla fall att Ă€ndra till korrekt datumformat vilket jag trodde var exklusivt för stĂ„lmodellerna men det kanske Ă€r sĂ„ pĂ„ alla med BT?
Edit: Fel datum pÄ bilden sÄ klart...![]()