• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag har vÀntat tÄlmodigt hela dagen och till slut plingade mobilen till och min GWM-B5000GD-1ER var redo att hÀmtas. Jag Àr mycket nöjd med valet, jag faller lÀtt för svarta klockor. I butiken var jag mer skeptisk mot den blanka bezeln men under mer avslappnade former tycker jag att det Àr riktigt snyggt. Skulle kunna funka som OWG? Ja visst fan kan den det men sÄ sÀger man alltid vid första bekantskapen, eller hur? Nu Àr det kanske dags att fortsÀtta med lite mer fÀrgglada varianter?
24A81081-9210-4BD7-8DC9-86EC0F4E2C7C.jpeg

C0A40475-7CE1-41C1-AB01-BC9B0CD04978.jpeg

5F053DFC-70FE-466F-9C06-4B0F613E8499.jpeg
Med en positiv display sÄ Àr det helt klart OWG-material.
 
Jag har vÀntat tÄlmodigt hela dagen och till slut plingade mobilen till och min GWM-B5000GD-1ER var redo att hÀmtas. Jag Àr mycket nöjd med valet, jag faller lÀtt för svarta klockor. I butiken var jag mer skeptisk mot den blanka bezeln men under mer avslappnade former tycker jag att det Àr riktigt snyggt. Skulle kunna funka som OWG? Ja visst fan kan den det men sÄ sÀger man alltid vid första bekantskapen, eller hur? Nu Àr det kanske dags att fortsÀtta med lite mer fÀrgglada varianter?
24A81081-9210-4BD7-8DC9-86EC0F4E2C7C.jpeg

C0A40475-7CE1-41C1-AB01-BC9B0CD04978.jpeg

5F053DFC-70FE-466F-9C06-4B0F613E8499.jpeg

Den Àr vass!
Nog Àr den blank men jag tycker att den silvriga ger ett blankare intryck.
 
C3EA6DCF-43F2-4EBC-B758-8CD72B20B096.jpeg
Otroligt skön, gummit Àr riktigt najs men det Äker pÄ min GA-810 sÄ snor jag nya lÀnken till denna, kÀnns mest korrekt :)

Ska bli kul att se IRL bilder pÄ det dÀr AM stÄlis kittet, kÀnns som att denna kommer bli en sÄdan i slutÀndan :D
 
Jag har vÀntat tÄlmodigt hela dagen och till slut plingade mobilen till och min GWM-B5000GD-1ER var redo att hÀmtas. Jag Àr mycket nöjd med valet, jag faller lÀtt för svarta klockor. I butiken var jag mer skeptisk mot den blanka bezeln men under mer avslappnade former tycker jag att det Àr riktigt snyggt. Skulle kunna funka som OWG? Ja visst fan kan den det men sÄ sÀger man alltid vid första bekantskapen, eller hur? Nu Àr det kanske dags att fortsÀtta med lite mer fÀrgglada varianter?
24A81081-9210-4BD7-8DC9-86EC0F4E2C7C.jpeg

C0A40475-7CE1-41C1-AB01-BC9B0CD04978.jpeg

5F053DFC-70FE-466F-9C06-4B0F613E8499.jpeg

JajamÀn, sÄ ska det se ut. Blanksvart Àr det nya blanksvarta.

Hejhej, sÀger den hÀr.

GMW5000-1w.jpg


GMW5000-2w.jpg
 
@Silverglantz önskade lite mer info om ebay sÀljaren "gshockcustom" armband. fick den nyss och det var för mig en positiv upplevelse.
levereras i en stadig ask med bÄde bandbytarverktyg och skruvmejsel.
hade tÀnkt sÀtta detta pÄ en screwback men med tanke pÄ att vikten redan Àr ganska rejÀl och att fÀrgtonerna gick bÀst till svart display fick det bli min favorit resin modul med varulvskoll istÀllet. det hÀr Àr alltsÄ varianten som kallas "aged silver" och jag har inget att anmÀrka pÄ rent utseendemÀssigt, den Àr precis som jag förestÀllt mig. lite "skitnött" lixom. repor och dings lÀr ju komma av sig sjÀlv efter ett tag. passformen var för övrigt perfekt bÄde pÄ screwback och resin. priset 100 pund. :happyhappy:
lite dÄliga mobilbilder:







Riktigt coolt! Stoppar man bara in modulen eller finns det nÄgot extra stötdÀmpande som följer med?
 
Sen nÄn gÄng i vintras, februari kanske har jag haft den om jag minns rÀtt. Har aldrig haft den silvriga men funderar pÄ om en guldfÀrgad skulle passa bra till den hÀr.
Jomen, bilden Àr ju tagen den 3 januari eller den 1 mars :) Hur hÄller den mot repor pÄ boett och lÀnk? R2D2-varianten hade passat fint som vapendragare!
 
@Silverglantz önskade lite mer info om ebay sÀljaren "gshockcustom" armband. fick den nyss och det var för mig en positiv upplevelse.
levereras i en stadig ask med bÄde bandbytarverktyg och skruvmejsel.
hade tÀnkt sÀtta detta pÄ en screwback men med tanke pÄ att vikten redan Àr ganska rejÀl och att fÀrgtonerna gick bÀst till svart display fick det bli min favorit resin modul med varulvskoll istÀllet. det hÀr Àr alltsÄ varianten som kallas "aged silver" och jag har inget att anmÀrka pÄ rent utseendemÀssigt, den Àr precis som jag förestÀllt mig. lite "skitnött" lixom. repor och dings lÀr ju komma av sig sjÀlv efter ett tag. passformen var för övrigt perfekt bÄde pÄ screwback och resin. priset 100 pund. :happyhappy:
lite dÄliga mobilbilder:








Den ser mer Àkta ut i slitaget Àn originalet om Àn ljusare ton men det blev skitfrÀckt.
 
@Silverglantz önskade lite mer info om ebay sÀljaren "gshockcustom" armband. fick den nyss och det var för mig en positiv upplevelse.
levereras i en stadig ask med bÄde bandbytarverktyg och skruvmejsel.
hade tÀnkt sÀtta detta pÄ en screwback men med tanke pÄ att vikten redan Àr ganska rejÀl och att fÀrgtonerna gick bÀst till svart display fick det bli min favorit resin modul med varulvskoll istÀllet. det hÀr Àr alltsÄ varianten som kallas "aged silver" och jag har inget att anmÀrka pÄ rent utseendemÀssigt, den Àr precis som jag förestÀllt mig. lite "skitnött" lixom. repor och dings lÀr ju komma av sig sjÀlv efter ett tag. passformen var för övrigt perfekt bÄde pÄ screwback och resin. priset 100 pund. :happyhappy:
lite dÄliga mobilbilder:







Riktigt snygg! Passar den till bÄde 5600 och dem med solpanel?
 
Tillbaka
Topp