• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag tror att jag rÄkade anvÀnda frugans tandborste till att rengöra mina G-Shocks hÀromdagen och frugan Àr hyfsat Àckelmagad. Tandborsten lÄg ju i köket för bövelen!
Hahaha jobbigt lÀge, jag försökte förklara för min fru att min inte kommer gÄ sönder det Àr ju en g shock mudmas dÄ hör jag bara, inte intresserad. Hmm va gör man, jo man gÄr och fortsÀtter borsta hehehe.
 
Om man skulle vilja unna sig en dw-5000-1jf,
Vart skall man handla? NĂ„gra sidor ni kan rekommendera?
Hittade pÄ amazon för runt 300usd, Àr det vettigt?
 
Om man skulle vilja unna sig en dw-5000-1jf,
Vart skall man handla? NĂ„gra sidor ni kan rekommendera?
Hittade pÄ amazon för runt 300usd, Àr det vettigt?
Ingen aning. Men modellen rekommenderas varmt. Screwback, röd ram, tegelstensmönster, bra skÀrm, bra modul och sÄ gillar jag personligen att den inte har texten "project team tough".
 
Om man skulle vilja unna sig en dw-5000-1jf,
Vart skall man handla? NĂ„gra sidor ni kan rekommendera?
Hittade pÄ amazon för runt 300usd, Àr det vettigt?
Plus moms pÄ det. $ Àr ganska sÄ dyr för tillfÀllet. Jag har sett en likadan pÄ blocket, fullset bestÀlld frÄn Japan med tape kvar för 2500. Personligen hade jag bestÀllt frÄn Japan som har förbÀttrat samarbetet och handeln med EU, sÀrskilt i dessa dagar dÄ USA fortsÀtter att stÀlla till med handelskrig och oro i vÀrlden.
 
Denna ser lite brunaktig ut.?
Screenshot_20190627-105643_Chrome.jpg




Jag vill minnas att jag sett en square hÀr med en display i brun/koppar/bronzeaktig ton.
Har jag drömt det eller kan nÄgon peka mig i rÀtt riktning? :)
 
köp direkt!!! (fast du kanske menar gw‑5000‑1jf)?!?

Ja precis, blev en bokstav fel dÀr!

Plus moms pÄ det. $ Àr ganska sÄ dyr för tillfÀllet. Jag har sett en likadan pÄ blocket, fullset bestÀlld frÄn Japan med tape kvar för 2500. Personligen hade jag bestÀllt frÄn Japan som har förbÀttrat samarbetet och handeln med EU, sÀrskilt i dessa dagar dÄ USA fortsÀtter att stÀlla till med handelskrig och oro i vÀrlden.

Det Àr med moms.
 
Jag har vÀntat tÄlmodigt hela dagen och till slut plingade mobilen till och min GWM-B5000GD-1ER var redo att hÀmtas. Jag Àr mycket nöjd med valet, jag faller lÀtt för svarta klockor. I butiken var jag mer skeptisk mot den blanka bezeln men under mer avslappnade former tycker jag att det Àr riktigt snyggt. Skulle kunna funka som OWG? Ja visst fan kan den det men sÄ sÀger man alltid vid första bekantskapen, eller hur? Nu Àr det kanske dags att fortsÀtta med lite mer fÀrgglada varianter?
24A81081-9210-4BD7-8DC9-86EC0F4E2C7C.jpeg

C0A40475-7CE1-41C1-AB01-BC9B0CD04978.jpeg

5F053DFC-70FE-466F-9C06-4B0F613E8499.jpeg
 
Tillbaka
Topp