Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Ă€r nĂ„got med gshocks assĂ„. Ăven nĂ€r man ser en modell man aldrig tĂ€nkt pĂ„ att köpa sĂ„ tĂ€nker man, "fan det vore inte fel med en sĂ„n ocksĂ„..."
Royal oak var oxÄ det första jag tÀnkte pÄ.Video pÄ nya GA-2100. Lite störande med en dagkomplikation som börjar pÄ söndag, och minutvisarens balans blockerar timvisaren nÀr de pekar i motsatt riktning, men designen Àr cool. G-Shock Royal Oak!
NĂ€r jag testade den feta Rangemanen tĂ€nkte jag att âNĂ€ du din lille gubbe, den Ă€r för stor!â men nu ser jag att den endast Ă€r marginellt större Ă€n Kingen. DĂ€r föll jag helt enkelt pĂ„ eget grepp
Haha!NĂ€r jag testade den feta Rangemanen tĂ€nkte jag att âNĂ€ du din lille gubbe, den Ă€r för stor!â men nu ser jag att den endast Ă€r marginellt större Ă€n Kingen. DĂ€r föll jag helt enkelt pĂ„ eget grepp![]()
Snygg modell men jobbig musikVideo pÄ nya GA-2100. Lite störande med en dagkomplikation som börjar pÄ söndag, och minutvisarens balans blockerar timvisaren nÀr de pekar i motsatt riktning, men designen Àr cool. G-Shock Royal Oak!
Jo, jag bÀr ju en GWG-1000 utan problem sÄ jag vet inte riktigt vad jag tÀnkte pÄHaha!
Det handlar ju om millimetrar hÀr och var mellan GX-56BB, GPR-B1000 och GWG-1000 mfl och man (jag) vÀnjer sig (mig) snabbt.
Jag Àr sjukt sugen pÄ en Mudmaster GWG-1000 men skulle det funka pÄ nÄgon med 16,5cm handled eller Àr det kört?
Edit: Inte bara utseendemÀssigt utan framförallt komforten.
Jag skulle nog kört pÄ den nya mudmastern. Jag har större handleder Àn sÄ och tycker det bara ser komiskt ut. BÀrs obekvÀmt. Har sÄlt den bÀgge gÄngerna.Jag Àr sjukt sugen pÄ en Mudmaster GWG-1000 men skulle det funka pÄ nÄgon med 16,5cm handled eller Àr det kört?
Haha, Àr den maskulin och macho sÄ vet jag inte om det Àr nÄgot för mig!Det Àr inte kört!
Jag har 16.5 och nÀr jag tittade pÄ min handled i affÀren sÄ sÄg den gigantisk ut... MEN nÀr man tittar i spegeln sÄ ser det bra ut, maffig, muskulin, macho... och den sitter perfekt pÄ handleden!
Jag vet inte om jag gillar utseendet pÄ den nya bara. Hur mycket mindre Àr den? Antar att den nya vÀger mycket mindre med tanke pÄ materialen (vilket Àr en bra sak i mina ögon)?Jag skulle nog kört pÄ den nya mudmastern. Jag har större handleder Àn sÄ och tycker det bara ser komiskt ut. BÀrs obekvÀmt. Har sÄlt den bÀgge gÄngerna.
Ja den gamla Àr bra mycket snyggare. Jag har gett upp tanken pÄ en mudmaster. Jag nöjer mig med mudman istÀlletJag vet inte om jag gillar utseendet pÄ den nya bara. Hur mycket mindre Àr den? Antar att den nya vÀger mycket mindre med tanke pÄ materialen (vilket Àr en bra sak i mina ögon)?
Jag vet inte om jag gillar utseendet pÄ den nya bara. Hur mycket mindre Àr den? Antar att den nya vÀger mycket mindre med tanke pÄ materialen (vilket Àr en bra sak i mina ögon)?
Jag ligger pÄ 16.5-17.0 i omkrets och GWG-1000 sitter mycket bekvÀmt pÄ mig och min hustru (opartisk betraktare) tycker att den Àr riktigt fin. Jag vet att andra med samma omkrets ogillar passformen men det har lite med bredden pÄ handleden att göra, jag har ca 6 cm tvÀrs över och det gör skillnad. Vi hade exakt samma diskussion den 18 dec 2018 nÀr @spammerstakeahike skulle köpa sin Mudmaster. Bild frÄn det snacket...Jag Àr sjukt sugen pÄ en Mudmaster GWG-1000 men skulle det funka pÄ nÄgon med 16,5cm handled eller Àr det kört?
Visst Àr den grym!! Ball med blÄttBlev ett spontanköp pÄ Pagholds i Lidköping, mycket bra
![]()
Helgrym, jag fastnade direkt! Extremt bekvÀm ocksÄ, vÀger nÀstan ingenting!Visst Àr den grym!! Ball med blÄtt
Klickade precis hem en likadan fast i svartBlev ett spontanköp pÄ Pagholds i Lidköping, mycket bra
![]()
Jag Àr sjukt sugen pÄ en Mudmaster GWG-1000 men skulle det funka pÄ nÄgon med 16,5cm handled eller Àr det kört?