Röd/svart köpte @SilverglantzVilken fÀrgkombo körde du pÄ?
Men grön hade lockat mer,men vill testa den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Röd/svart köpte @SilverglantzVilken fÀrgkombo körde du pÄ?
Tjena, jag har en men har dock kortat bandet en aningNu gick Mudmastern ivÀg och dÄ Àr jag genast pÄ jakt efter nytt
Givetvis en square denna gÄng nÀrmare bestÀmt DW-5600MW-7ER
NÄgon som sitter pÄ en och vill sÀlja innan jag köper nytt?
BFU
![]()
Efter hÄrda förhandlingarRöd/svart köpte @Silverglantz
Men grön hade lockat mer,men vill testa den.
Lite bilderNu gick Mudmastern ivÀg och dÄ Àr jag genast pÄ jakt efter nytt
Givetvis en square denna gÄng nÀrmare bestÀmt DW-5600MW-7ER
NÄgon som sitter pÄ en och vill sÀlja innan jag köper nytt?
BFU
![]()
Ja jÀdrar löjligt stora pengar,jag tror börsen stod stilla?Efter hÄrda förhandlingar
Hoppas du blir nöjd med den, jag ska hÄlla mig till squares from nu!![]()
Riktigt snygg! Jag Àlskar vintage gshocks!Haft denna i ca 18 Är, riktig beater!
Funderar pÄ att slÀppa ivÀg lite klockor. Ger trÄden en heads up innan köposÀlj annons.
GrÄ, 5610. 1000
Gul, neg 5610. 1000
Orange, 5610bb. 1000
Grön, 5610cc. 2200
Dw5900 Walter. 800
Gx56bb + orange band. 1500
![]()
Den kom nyss ut och ser ut att vara i fint skick. Haft ett par sjÀlv och kör varianten med. Cordura-strap som jobbklocka. Riktigt bra!Gick ju lysande med min efterlysning av vit square
Ingen annan som sitter pÄ hel och fin square att sÀlja till vettig peng?![]()
Den svarta med positiva displayer!Vad tycker trÄden om den nya ga-140 serien?
![]()
Jag gillar fÀrgerna vÀldigt mycket men kan irritera mig pÄ storleken. MÄtten Àr:
55mm x 51,2mm x 16,9mm
UpptÀckte dock att det kommit en ny serie som jag initialt trodde var samma modell i ytterligare fler fÀrger. GMA-s140, men nej. Det Àr alltsÄ en mindre variant av samma. S:et stÄr vÀl för small? Kanske inte lika coola fÀrger men mÄtten Àr betydligt bÀttre.
![]()
49Ă45.9Ă15.8mm
Som referens har en dw-5600e:
48,90mm x 42,80mm x 13,40mm
Vilken fÀrgkombo gillar ni mest?
Den liggande och den vÀnstra, bÄda av den mindre modellen.Vad tycker trÄden om den nya ga-140 serien?
![]()
Jag gillar fÀrgerna vÀldigt mycket men kan irritera mig pÄ storleken. MÄtten Àr:
55mm x 51,2mm x 16,9mm
UpptÀckte dock att det kommit en ny serie som jag initialt trodde var samma modell i ytterligare fler fÀrger. GMA-s140, men nej. Det Àr alltsÄ en mindre variant av samma. S:et stÄr vÀl för small? Kanske inte lika coola fÀrger men mÄtten Àr betydligt bÀttre.
![]()
49Ă45.9Ă15.8mm
HÄller med. Vad kallas fÀrgen lÀngst till vÀnster, veal pÄ engelska? Den som Àr turkos typ. Den kanske jag kniper.Den liggande och den vÀnstra, bÄda av den mindre modellen.
En Sneaker Freaker vore kul iofs om nÄgon har!?Gick ju lysande med min efterlysning av vit square
Ingen annan som sitter pÄ hel och fin square att sÀlja till vettig peng?![]()
Den svart/röda stora var ju aslÀcker!Vad tycker trÄden om den nya ga-140 serien?
![]()
55mm x 51,2mm x 16,9mm
![]()
49Ă45.9Ă15.8mm
Vad tycker trÄden om den nya ga-140 serien?
![]()
55mm x 51,2mm x 16,9mm
![]()
49Ă45.9Ă15.8mm
I pris? MÄtten har jag ju skrivit ut. Verkar inte allt för stor faktiskt. Den turkosa ska jag nog ha. Helt klart bÀrbar med de mÄtten!Gillar dem! Mkt finare Àn föregÄngaren i sin layout tycker jag. Kollat mest pÄ stora dÄ jag inte sett de mindre (eller förstÄtt) och den till höger Àr min favorit av de smÄ.
Undra hur mkt de skiljer pÄ dem?![]()
Kolla ovan la till jmf med mudman.I pris? MÄtten har jag ju skrivit ut. Verkar inte allt för stor faktiskt. Den turkosa ska jag nog ha. Helt klart bÀrbar med de mÄtten!
Kolla ovan la till jmf med mudman.
AjdÄ, om de övre varit de mindre... men inte sÄ tokiga de pÄ undre bilden heller.Vad tycker trÄden om den nya ga-140 serien?
![]()
55mm x 51,2mm x 16,9mm
![]()
49Ă45.9Ă15.8mm
EDIT:
En mudman Ă€r 53Ă50.8Ă18.2mm och nya gma Ă€r 49Ă45.9Ă15.8mm. bra mkt mindre alltsĂ„.
Tror du menar Teal? Det Àr en blÄgrön fÀrg har jag för mig.HÄller med. Vad kallas fÀrgen lÀngst till vÀnster, veal pÄ engelska? Den som Àr turkos typ. Den kanske jag kniper.
Du har helt rÀtt. Menade teal. Hittar inte det svenska ordet. Google översÀtter till kricka.AjdÄ, om de övre varit de mindre... men inte sÄ tokiga de pÄ undre bilden heller.
Den lÀngst till höger av de övre hade jag nog tagit om bakgrunden till digisiffrorna Àr sÄ dÀr ljusgrön som pÄ bilden. Av de undre... den lÀngst till vÀnster.
Tror du menar Teal? Det Àr en blÄgrön fÀrg har jag för mig.
"Veal" betyder kalv(kött).
Tack för dessa fin fina bilder. Riktigt riktigt fin.Fick i veckan Àntligen möjligheten att prova en klocka som funnits pÄ min radar ett tag, MRG-G1000HG-9A, 20th Anniversary Limited Edition (300 klockor)
frÄn 2017. FörstÄr att den vÀcker blandade reaktioner men för undertecknad Àr den kÀrlek rakt av, sÄ fel att det blir helrÀtt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den lÀttrosa var najs. SÄn mÄste jag ha.Vad tycker trÄden om den nya ga-140 serien?
![]()
55mm x 51,2mm x 16,9mm
![]()
49Ă45.9Ă15.8mm
EDIT:
En mudman Ă€r 53Ă50.8Ă18.2mm och nya gma Ă€r 49Ă45.9Ă15.8mm. bra mkt mindre alltsĂ„.