Kommer ju kosta under 1000 lappen sÄ det Àr ju nice.Den lÀttrosa var najs. SÄn mÄste jag ha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kommer ju kosta under 1000 lappen sÄ det Àr ju nice.Den lÀttrosa var najs. SÄn mÄste jag ha.
TagetKommer ju kosta under 1000 lappen sÄ det Àr ju nice.
Bra det!Koll pÄ tidvattnet numera.
![]()
SjÀlv har jag tidvattnet i sjÀlen!Bra det!Var har vi tidvatten i Sverige? Vid kusten?
Borde till och med jag kunna skramla ihop till. Men mÄste det vara sÄna dÀr hÄl i visarna... Àr inte helsÄld pÄ det.Kommer ju kosta under 1000 lappen sÄ det Àr ju nice.
Men mÄnfasavarnare Àr det till och med. Glöm inte det.SjÀlv har jag tidvattnet i sjÀlen!
Det Àr mycket mer störningar pÄ dagen (frÄn bl.a. mobiltelefoni), sÄ det Àr inte konstigt att det inte funkade dÄ.Fick den inte att synka igÄr men i natt gjorde den det automatiskt, grym funktion!
![]()
Den Àr ju otrolig! MÄste vara otroligt lÀtt pÄ armenSquare week!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GW-S5600
Ja faktiskt, osannolikt lÀtt. Det blir liksom inte nÄgon styrketrÀning med den pÄ!Den Àr ju otrolig! MÄste vara otroligt lÀtt pÄ armen
Min första G-Shock. Fortfarande skeptisk
![]()
Skicka gÀrna PM om du Àr sugen pÄ att sÀlja framöverJa faktiskt, osannolikt lÀtt. Det blir liksom inte nÄgon styrketrÀning med den pÄ!![]()
Samma hÀr i början. Men ett gruppköp drog ner mig i trÀsket... Grymma klockor! Jag har nÀstan blivit OWG sedan jag köpte min GW-5000Min första G-Shock. Fortfarande skeptisk
![]()
Bra val som första G, ser ut att sitta perfekt pÄ dig!Min första G-Shock. Fortfarande skeptisk
![]()
Square week!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GW-S5600
Absolut, men du ska nog inte hÄlla andan medan du vÀntar...Skicka gÀrna PM om du Àr sugen pÄ att sÀlja framöver![]()
Tack! Gillar den skarpt.En riktigt bra modell. Skriker cool om den!
Jag har en likadan pÄ ingÄngSkicka gÀrna PM om du Àr sugen pÄ att sÀlja framöver![]()
Otroligt lite najsiga squares till salu just nuJag har en likadan pÄ ingÄnghar haft en bra Square period nu
Det kanske kommer till den Ă„rliga rensningenOtroligt lite najsiga squares till salu just nu![]()
Tar gÀrna en heads up dÄDet kanske kommer till den Ärliga rensningen![]()
Absolut! Ska ha dig i Ätanke. Just nu rensar jag sÄ det bara Àr squares kvar (med undantag för en oceanus, nÄgot "propert" mÄste jag ju ha kvar).Tar gÀrna en heads up dÄ![]()
Samma hÀr, har bara en dykare kvar nu.Absolut! Ska ha dig i Ätanke. Just nu rensar jag sÄ det bara Àr squares kvar (med undantag för en oceanus, nÄgot "propert" mÄste jag ju ha kvar).
Hur mÄnga har du nu? Jag fÄr lÀgga upp en state of the collection snart!Samma hÀr, har bara en dykare kvar nu.
Resten Àr squares men jag behöver fler![]()