• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Min första G-Shock. Fortfarande skeptisk :)
20190815_153539.jpg
Samma som min, tror jag. Jag var ocksÄ lite skeptisk inledningsvis, men den lille gynnaren vÀxer pÄ en. Förutom lite smÄ knappar tycker jag att den Àr kanonbra. Bra och bekvÀm trÀningsklocka ocksÄ. Perfekt med nedrÀkningsfunktionen.
IMG_20190818_183736.jpg

Samma som min, tror jag. Jag var ocksÄ lite skeptisk inledningsvis, men den lille gynnaren vÀxer pÄ en. Förutom lite smÄ knappar tycker jag att den Àr kanonbra. Bra och bekvÀm trÀningsklocka ocksÄ. Perfekt med nedrÀkningsfunktionen.
IMG_20190818_183736.jpg
Ja den gör ju det. Skönt att bryta av mot alla automater som oftast pÄ handlestid

• Like
Reactions: S.L
Svar frÄn Uret idag angÄende min reklamation av DW-5600e som lÀckte in vatten.
”Kommentar till Er bestĂ€llning:

Vi har idag mottagit er varuretur.
En ny klocka Àr bestÀlld och pÄvÀg frÄn vÄrt extern-lager. TyvÀrr kan
den dröja en stund och vi hoppas att klockan kan skickas om ca 10
arbetsdagar men jag kan inte garantera nÄgot.
Vi Äterkopplar till er sÄ fort klockan Àr pÄvÀg och skulle ni ha nÄgra
frĂ„gor sĂ„ Ă€r det bara att kontakta vĂ„r kundtjĂ€nst.”

Mycket nöjd över att de skickar en ny klocka istÀllet för att torka upp den gamla. LÄng vÀntetid dock, vilket jag misstÀnkte. Men jag bestÀllde ju en GW-M5610 som plÄster pÄ sÄren sÄ jag ska nog klara mig :D
25EE622A-D038-4A2F-A37F-84CCF6C12CB9.jpeg

Svar frÄn Uret idag angÄende min reklamation av DW-5600e som lÀckte in vatten.
”Kommentar till Er bestĂ€llning:

Vi har idag mottagit er varuretur.
En ny klocka Àr bestÀlld och pÄvÀg frÄn vÄrt extern-lager. TyvÀrr kan
den dröja en stund och vi hoppas att klockan kan skickas om ca 10
arbetsdagar men jag kan inte garantera nÄgot.
Vi Äterkopplar till er sÄ fort klockan Àr pÄvÀg och skulle ni ha nÄgra
frĂ„gor sĂ„ Ă€r det bara att kontakta vĂ„r kundtjĂ€nst.”

Mycket nöjd över att de skickar en ny klocka istÀllet för att torka upp den gamla. LÄng vÀntetid dock, vilket jag misstÀnkte. Men jag bestÀllde ju en GW-M5610 som plÄster pÄ sÄren sÄ jag ska nog klara mig :D
25EE622A-D038-4A2F-A37F-84CCF6C12CB9.jpeg
Det var ju bra. :)

• Like
Reactions: Ncs
Finns det nÄgon square som kan visa tvÄ tidszoner samtidigt? Typ, sÄ hÀr(ursÀkta ruskigt dÄlig bild):
20190819_134604.jpg

Alla nya BT squares kan visa tvÄ tidszoner.

Det visste jag inte. Kul! Hade velat, men kommer inte vÄga, pröva en sÄn nÄn dag.

Dom första fyrkanterna hade DT (Dual Timezone). HÀr Àr min DW-5600:
dt.jpg
Problemet med de normalstora Square-shockarna som kan visa tvĂ„ tidszoner samtidigt (och Ă€ven mĂ„nga av de andra som t.ex. Gulfmaster etc.) Ă€r att det inte samtidigt visas vilken stad det gĂ€ller vilket syns tydligt pĂ„ @Rossis klocka. Verkar som att ”kingen” regerar hĂ€r. :cool:
@Fujoor VÄga prova! Du tar ju sÄ grymma bilder. :)

Tillbaka
Topp