Tur att du matchade med skjortan dÀr.Mudman i urban miljö funkar över förvÀntan
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tur att du matchade med skjortan dÀr.Mudman i urban miljö funkar över förvÀntan
![]()
Javisst Àr det konstigt?Jag har bytt batteri pÄ ett hundratal klockor och aldrig haft ett problem med gÀngorna. Konstigt att rangebeasten inte skulle tÄla det tÀnker jag.
Man tycker att Casio kunde bjudit pÄ det dÀr. Du kan inte skriva ett brev till kikuo ibe?Javisst Àr det konstigt?
FET-Rangeman har en tredelad bezel. Till de tvÄ smÄbitarna Àr det tvÄ jÀttesmÄ skruvar vardera men dessa hÄller hur bra som helst.
Men men, jag har haft nya BMW-bilar med bristfÀllig kvalité sÄ varför skulle Casio vara bÀttre?
Investerade 34,90kr i locktight frÄn Biltema. Det gör nog susen.
G-Shock teamet Sverige skickade ett G-Shock-kit som plÄster pÄ sÄren.
1 termosmugg, 1 keps, ett par handskar och en broschyr![]()
Ja modulen Ă€r riktigt trevlig pĂ„ 5610an. Man Ă€r ju helt klart sugen pĂ„ en GW-5000 eller kanske en stĂ„lis.Fick i veckan en ny DW-5600e efter ett garantiĂ€rende frĂ„n Uret.se. Ni som Ă€r aktiva i trĂ„den har ju kunnat följa resan.. Skönt att jag fick en ny, men nu har GW-M5610 som jag köpte som substitut medan 5600 var borta vuxit sĂ„ pass mycket att den Ă€r favoriten! Har haft den oavbrutet i tvĂ„ veckor nu. Ălskar Tough Solar, Multi band 6 och WT!
![]()
TB-1 tror jag pÄ Àven fast den Àr alldeles för dyr. Kommer i december. Bezeln Àr i titan, resten finns det inga sÀkra uppgifter om.Vad tror vi om GMW-B5000TCM-1 Titianium? Kommer den i Är, blir den helt i titan? Limiterad eller inte, borde vi inte lobba lite pÄ Svante för ett gruppköp pÄ den?
Har ju svÄrt att tro att lÀnken inte blir i titan!TB-1 tror jag pÄ Àven fast den Àr alldeles för dyr. Kommer i december. Bezeln Àr i titan, resten finns det inga sÀkra uppgifter om.
TCM-1 har jag inte sett nÄgon bild pÄ, men Àr ganska sÀker pÄ att det Àr negativ display och ev kamomönster. Inget för mig.
Cool. Ăntligen med nyare modul!Nya gorillaz-squaren ser lite frĂ€ck ut.
https://zonacasio.blogspot.com/2019/09/round-2-ahora-si-los-nuevos-gorillaz-x.html?m=1
![]()
Tycker att Jason ser ut som Àkta vara. Men svÄrt att sÀga med den risiga traderabilden.
Efter lite mer googlande Àndrade jag mig. Fake.Tycker att Jason ser ut som Àkta vara. Men svÄrt att sÀga med den risiga traderabilden.
https://products.g-shock.jp/_detail/G-001-2/
![]()
LÀgg upp lÀnkar sÄ att vi kan gÄ in och anmÀla, det dÀr Àr definitivt fejk.
https://www.tradera.com/item/190208/363566284/casio-g-shock-herrklockaLÀgg upp lÀnkar sÄ att vi kan gÄ in och anmÀla, det dÀr Àr definitivt fejk.
Ăr den den jĂ€veln?
Nja.. vet inte hur de blir gjorda. Det bör vÀl vara nÄn slags tÄligare ytbeklÀdnad eller hÄrd coating pÄ den isf annars Àr vÀl titanium ömtÄligare Àn stÄl. En mer lÀttrepad Àn den stÄlfÀrgade stÄlisen vore inte sÄ lyckat för det priset tycker jag.Vad tror vi om GMW-B5000TCM-1 Titianium? Kommer den i Är, blir den helt i titan? Limiterad eller inte, borde vi inte lobba lite pÄ Svante för ett gruppköp pÄ den?
HahahaĂr den den jĂ€veln?Han sĂ€ljer sĂ„ jĂ€kla mycket skit och enligt alla annonser han har sĂ„ har klockorna tillhört hans farmor och farfar. Deras klocksamling mĂ„ste ha bestĂ„tt av över 500 klockor om det ska vara sant. Har redan anmĂ€lt massor av annonser frĂ„n den sĂ€ljaren och jag förstĂ„r inte att han Ă€r kvar.
Enligt bild ser den ju ut att vara i resin, sÄ nÄgon form av DLC lÀr det vara om den ska fÄ det utseendet. Det Àr ju ÀndÄ en G, sÄ repas ska den ju till slut, och plasten i nuvarande Àr ju allt annat Àn repfriNja.. vet inte hur de blir gjorda. Det bör vÀl vara nÄn slags tÄligare ytbeklÀdnad eller hÄrd coating pÄ den isf annars Àr vÀl titanium ömtÄligare Àn stÄl. En mer lÀttrepad Àn den stÄlfÀrgade stÄlisen vore inte sÄ lyckat för det priset tycker jag.
NÄn typ av ytskikt lÀr det nog vara.Enligt bild ser den ju ut att vara i resin, sÄ nÄgon form av DLC lÀr det vara om den ska fÄ det utseendet. Det Àr ju ÀndÄ en G, sÄ repas ska den ju till slut, och plasten i nuvarande Àr ju allt annat Àn repfri![]()
Absolut! GW-5000 stÄr pÄ listan. Har alla stÄlisar blÄtand?Ja modulen Àr riktigt trevlig pÄ 5610an. Man Àr ju helt klart sugen pÄ en GW-5000 eller kanske en stÄlis.![]()
NÀ, man blir ju smÄtt misstÀnksam!HahahaJag Àrvde en gammal Arsenal ifrÄn morfar (mormor kallade den "morfars guldklocka). Redan nÀr sÀljare ger förklaringar man inte efterfrÄgat kring varför saker sÀljs bör man dra öronen Ät sig
![]()
jaAbsolut! GW-5000 stÄr pÄ listan. Har alla stÄlisar blÄtand?
Jag har bytt batteri pÄ ett hundratal klockor och aldrig haft ett problem med gÀngorna. Konstigt att rangebeasten inte skulle tÄla det tÀnker jag.
Sant. Det Àr nog ganska skört. Tur att man inte behöver byta allt för ofta .Kanske handhavandefel. RÀcker ju att skruven missar gÀngorna nÄn halv millimeter sÄ Àr det kört, inga felmarginaler tillÄts dÄ metall möter mjukt plast .
KrÀvs kirurgisk precision mÄnne?