Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En frÄga till alla g-shock-aficionados - i valet mellan multiband 6 och bluetooth vilket vÀljer ni?
HĂ„ller medMultiband 6 alla dagar i veckan!
BT Àr onödig hype... förstÄr inte vitsen med den OM det inte handlar om en avancerad ABC-klocka...
Multiband 6 alla dagar i veckan!
BT Àr onödig hype... förstÄr inte vitsen med den OM det inte handlar om en avancerad ABC-klocka...
Att det finns moduler som inte har BlÄtand Àr en sak, men finns de de med BlÄtand som saknar multiband? Om sÄ Àr fallet vÀljer jag multiband först, men de jag har med BlÄtand (3459, 3461) har ju Àven multiband 6 sÄ det skulle kÀnnas konstigt att gnÀlla över att man har för mÄnga alternativ...En frÄga till alla g-shock-aficionados - i valet mellan multiband 6 och bluetooth vilket vÀljer ni?
Köp en GMN-550 aka "G-shock Mini" dÄ?Tycker att det Àr synd att dom Àr sÄ himla stora allihopa!
Multiband hellre generellt. Ser gÀrna en avsaknad av en massa smartphone funktioner pÄ en Gshock. KÀnns mer ruggat pÄ nÄt sÀtt.En frÄga till alla g-shock-aficionados - i valet mellan multiband 6 och bluetooth vilket vÀljer ni?
Precis sÄ!Multiband 6 alla dagar i veckan!
Jag vet faktiskt inte om det finns med blÄtand och utan mb6, jag trodde det men de kanske har det trots allt. KÀnns hur som helst som att en g-shock SKA ha solar och stÀlla tiden sjÀlv. Vilken teknik man sen anvÀnder för att Ästadkomma detta Àr vÀl sekundÀrt. Det Àr funktionen man vill Ät.Att det finns moduler som inte har BlÄtand Àr en sak, men finns de de med BlÄtand som saknar multiband? Om sÄ Àr fallet vÀljer jag multiband först, men de jag har med BlÄtand (3459, 3461) har ju Àven multiband 6 sÄ det skulle kÀnnas konstigt att gnÀlla över att man har för mÄnga alternativ...
Tycker att det Àr synd att dom Àr sÄ himla stora allihopa!
Aja! Nice.GA 2100 heter den. Dock ej utkommen Àn till Sviden.
Aja! Nice.
Den finns att köpa pÄ Milrab dock. Funderar lite pÄ att köpa den med silvriga index. Hur ser bandinfÀstningen ut? StÄlisarna Àr nÀmligen för breda för mina feminina handleder.![]()
Ă h, tack för bilden! Tror jag bestĂ€ller en sĂ„dan. Med silvriga, vill ha bra lĂ€sbarhet.Ă h tusan dĂ€r ser man. Ăr 1300 spĂ€nn listpriset tro?
Den silvriga kÀnns mer som ett sÀkert kort om du vill kunna se tiden direkt utan att börja leta efter visarna.
SkÀmt Äsido, den nedtonade versionen som jag har Àr inte sÄ tokig heller.
Lug till lugg Àr GA 2100 ett par mm kortare.
Den nedersta Àr 2100, den övre Àr GW 5000.
Jag tycker verkligen G-shock spottar ut coola modeller det sista. Lite mer "stealth" Àn "transformers" liksom.Fick hem denna precis. GA-2000-3AER![]()
De dÀr Àr roliga. Skulle gÀrna ha en. JDM vad jag förstÄr, finns ingen i Europa som sÀljer? Den gröna helst; en fÀrg jag inte hittar hos nÄn som skickar till Sverige. Men har inte letat sÄ intensivt... Àn.Köp en GMN-550 aka "G-shock Mini" dÄ?Finns i massor av roliga fÀrger!
![]()
SĂ„ snygg.
Hmm, sÄ kan det kanske vara. TrÄkigt med JDM!De dÀr Àr roliga. Skulle gÀrna ha en. JDM vad jag förstÄr, finns ingen i Europa som sÀljer? Den gröna helst; en fÀrg jag inte hittar hos nÄn som skickar till Sverige. Men har inte letat sÄ intensivt... Àn.