Alltid kriminellt bra bilder!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Alltid kriminellt bra bilder!
Bara med mobil kamera men blev hyfsat ÀndÄ.Alltid kriminellt bra bilder!
Fast GWG-1000 har vÀl inte BT?Casio, ge oss en Rangeman GW-9400 och en Mudmaster GWG-1000 i varsin ny förpackning sÄ Àr vi nöjda!
Hela tjusningen med G-Shock Àr att fiffla med knapparna och stÀlla in allt i klockan, inte att glo i mobilen.
LĂ„tt BT vara en del av Pro Trek och baka inte in den mer i en G-Shock! Tack!
FrÄgan Àr vad som Àr hÄllbarast?
Tack! Ăr vĂ€ldigt nöjd med den modden. Riktigt somrig och hĂ€rlig.Grymt fin den dĂ€r!
Det Àr en GW-7900-1ER med bezel och band frÄn en GW-7900CD-9V.vilken modell-nr har den`?
sÄg det med. Hoppas att man kan hitta den till ett mer rimligt pris..SÄg att det fanns nÄn ute pÄ Ebay. RÀtt saftigt prislapp bara
Drog till pÄ ett metallcase och lÀnk för hissnande 57$ till min GW-M5610. Planen Àr att borsta finishen men hur gör jag detta bÀst?
Scothbrite pad (grön)? Glasfiberborste?
Aliexpress, finns svart, guld, silver och neochrome.Nice! Vart köpte du delarna ifrÄn?
Aliexpress, finns svart, guld och silver.
Kostar 70$ men landade pÄ 57$ efter nÄgra koder.
https://s.click.aliexpress.com/e/Lz8ZjUK8
Ska va rÀtt ok kvalitet pÄ MFGs saker tydligen. Finns en lÄng trÄd pÄ wus.
ah, finns det nÄgot stÀlle i sverige som sÀljer sÄdana delar?Det Àr en GW-7900-1ER med bezel och band frÄn en GW-7900CD-9V.
Vet faktiskt inte om Watchtech har sÄna. Jag köpte mitt frÄn Tiktox.ah, finns det nÄgot stÀlle i sverige som sÀljer sÄdana delar?
Ny fyrkant in da house. Gillar verkligen fÀrgerna
Sverige och KS Ă€r köparens marknad nĂ€r det gĂ€ller G-Shocks i allmĂ€nhet men Frogmans i synnerhet.Hur kan denna ligga kvar? Ăr inte det Ă€r sjukt bra pris för en Frogman?
https://klocksnack.se/threads/frogman-gwf-d1000.118959/