Urtyp
Guld
Yes, den ligger redan tillsluten i en ask.Skydda den andra modulen bara nÀr den ligger out in the open
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Yes, den ligger redan tillsluten i en ask.Skydda den andra modulen bara nÀr den ligger out in the open
FrÀck!Oopps rÄkade visst köpa denna med. SvÄra hitta dom med.. FÄr den vÀl om nÄgon dag..
Funderar pÄ att eventuellt sÀtta in en GW-B5600BC i metalcasen istÀllet för min DW-5600. Försökte göra en bild i Paint av hur det skulle kunna se ut, vad tycker panelen?
Det skulle kunna funka faktiskt!
Funderar pÄ att eventuellt sÀtta in en GW-B5600BC i metalcasen istÀllet för min DW-5600. Försökte göra en bild i Paint av hur det skulle kunna se ut, vad tycker panelen?
Denna snor mycket handledstid
Rekommenderas!Grym. MÄste skaffa en sÄn innan 2019 Àr slut.
Rekommenderas!
Jajemensan.Ăr det en GMW-B5000GD-1ER?
Kör guldcase och lÀnk istÀllet.
Om du ocksÄ letar efter en 5600bc kan jag kanske lösa det, framförallt billig utan band om du ÀndÄ ska ha lÀnk
Jajemensan.
Tror den med positiv display Àr den som har gummi istÀllet för stÄllÀnk. SjÀlv tycker jag den med negativ display Àr snyggast och coolast.Tackar.
Velar lite kring vad som Àr snyggast, negativ eller positiv display. Visst finns den i positiv display ocksÄ? Tycker mig ha sett en.
Om jag ska vara Àrlig sÄ Àr det lite klurigt att avlÀsa den negativa displayen ibland eftersom man fÄr vrida pÄ handleden lite extra. Den med positiv display Àr en modd eller LE vilket Àr exklusivt. Jag gillar dock den stealthiga looken med negativ display.Tackar.
Velar lite kring vad som Àr snyggast, negativ eller positiv display. Visst finns den i positiv display ocksÄ? Tycker mig ha sett en.
Tror den med positiv display Àr den som har gummi istÀllet för stÄllÀnk. SjÀlv tycker jag den med negativ display Àr snyggast och coolast.
Om jag ska vara Àrlig sÄ Àr det lite klurigt att avlÀsa den negativa displayen ibland eftersom man fÄr vrida pÄ handleden lite extra. Den med positiv display Àr en modd eller LE vilket Àr exklusivt. Jag gillar dock den stealthiga looken med negativ display.
Tack för input boyz.
Den med gummiband Àr ocksÄ najs. TÀnker mest pÄ modden @Fujoor gjort.
Jag Àr ju ÀndÄ van vid negativa displayer och jo... Helsvart Àr kanske ÀndÄ coolast.
Men stn Àr i praktiken inte mycket bÀttre Àn sÀg DW5600BB som rÀknas bland de bÀttre avlÀsningsmÀssigt?
Vilken Àr det dÀr?Du menar denna?
Hemmagjord!Vilken Àr det dÀr?
Det Àr DLC delarna frÄn den limiterade porter versionen (gmw-b5000tfc) i kombination med 5000G1 som har bÄde svarta knappar och svarta skruvar. Resultatet blir dettaVilken Àr det dÀr?
Man kan sÀga att det Àr en monokrom porter. Det Àr ju samma lÀnk och bezel.Cool.... Trodde det var en Porter..
Du menar denna?
Jag tycker DLC delarna ser matta ut.Ja, det var den jag tÀnkte pÄ. F*n vad bra den Àr.
Jag kollade in lite youtubeklipp pÄ den negativa displayen och tycker nog att den positiva (dvs din) Àr snÀppet vassare. Vet inte om det var kasst ljus nÀr killen filmade sin.
Youtube-mannens klocka var ocksÄ vÀldigt glansig, som en Rado typ. PÄ dina bilder ser klockan lite matt ut?
Tycker STN displayen Àr mycket bÀttre Àn den vanliga inverted jag hade pÄ min förra Square. Men vad gÀller avlÀsning kommer den positiva alltid vara snÀppet vassare.Tack för input boyz.
Den med gummiband Àr ocksÄ najs. TÀnker mest pÄ modden @Fujoor gjort.
Jag Àr ju ÀndÄ van vid negativa displayer och jo... Helsvart Àr kanske ÀndÄ coolast.
Men stn Àr i praktiken inte mycket bÀttre Àn sÀg DW5600BB som rÀknas bland de bÀttre avlÀsningsmÀssigt?