• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Min enda G-shock Àr en GW-2000 frÄn 2011 som strejkar. Den verkar inte ta laddning alls. BestÀllde nytt batteri i dagarna och ska se om det hjÀlper.

Bilagor

• IMG_20190920_205409.jpg
    IMG_20190920_205409.jpg
    86.4 KB · Visningar: 0
.

Jag tror att det Àr den jag har köpt. GWF-D1000 va? Men din kanske Àr LE, den med autograf?

Alla modeller med djupmÀtare heter GWF-D1000 (förutom Gold Tornado jubileumsmodellen som heter GWF-D1035). Den du köpt Àr nog en GWF-D1000B-1 och min Àr den limiterade versionen med samma ref men suffixet LTD, GWF-D1000B-1LTD. Enda skillnaden Àr förpackningen, spÀnnet och en jubileumslogga pÄ bandet.
A746B7D2-69A9-4967-9536-027444F0DA43.jpeg
AD433588-734C-413D-8EEC-E855100AE371.jpeg

Alla modeller med djupmÀtare heter GWF-D1000 (förutom Gold Tornado jubileumsmodellen som heter GWF-D1035). Den du köpt Àr nog en GWF-D1000B-1 och min Àr den limiterade versionen med samma ref men suffixet LTD, GWF-D1000B-1LTD. Enda skillnaden Àr förpackningen, spÀnnet och en jubileumslogga pÄ bandet.
A746B7D2-69A9-4967-9536-027444F0DA43.jpeg
AD433588-734C-413D-8EEC-E855100AE371.jpeg

SÄ Àr det nog ja! Jag minns att jag frÄgade om kniven som medföljer.

Bantar ner samlingen lite. Innan jag lÀgger ut annonser fÄr ni hÀr inne första tjing pÄ följande tvÄ. Om det Àr nÄn som har paxat köplats och jag glömt bort det fÄr ni sÀga till. BÄda sÀljes för mitt inköpspris.
DW-5000-1JF. Endast klocka. 2000:-
DW-5030C. Kommer med lÄda, men den Àr tyvÀrr sönder. 3000:-

Jag har ett dilemma, ska införskaffa en ny klocka med lite roliga funktioner. Har tittat pÄ rangeman gps. Men den Àr stooor Àven Tissot T-touch expert solar Àr aktuell.

FörstÄr att ni i trÄden kan vara lite jÀviga i den hÀr trÄden;) Men vad hade ni valt om ni varit neutrala?

Jag har ett dilemma, ska införskaffa en ny klocka med lite roliga funktioner. Har tittat pÄ rangeman gps. Men den Àr stooor Àven Tissot T-touch expert solar Àr aktuell.

FörstÄr att ni i trÄden kan vara lite jÀviga i den hÀr trÄden;) Men vad hade ni valt om ni varit neutrala?
Vilka funktioner Àr du ute efter?

Ja, egentligen vet jag inte. Kan ha anvÀndning av alla. Det som talar för tissoten Àr vÀl att den funkar att gÄ pÄ restaurang med ocksÄ samt att den Àr av titan.

FrÄgan Àr hur aktuell rangemanen Àr om 10 Är? Det Àr mycket pengar för en sÄn klocka
Jo, nypriset pÄ Rangeman bÀr onekligen respekt med sig. Jag uppskattar Tough solar, Multiband 6 och grym hÄllbarhet. Vet inte hur tÄlig man lyckats göra nya Rangeman. Men jag hade nog hellre hade köpt en AppleWatch 5 och kompletterat med en annan grym G-shock.

Vill du ha nÄt nÄgorlunda neutralt med funktioner, köp nyare Pro Trek istÀllet... ;)

Jo, nypriset pÄ Rangeman bÀr onekligen respekt med sig. Jag uppskattar Tough solar, Multiband 6 och grym hÄllbarhet. Vet inte hur tÄlig man lyckats göra nya Rangeman. Men jag hade nog hellre hade köpt en AppleWatch 5 och kompletterat med en annan grym G-shock.

Kör dom via multiband 6 pÄ den? Trodde den tog tiden via gps

Kör dom via multiband 6 pÄ den? Trodde den tog tiden via gps
Den kör via gps, vilket Àr trevligt. Det jag menade Àr att den i mitt tycke kÀnns för högt prissatt och inte lika fristÄende som de enklare modellerna. Den börjar nÀstan likna en smartwatch. DÄ hade jag hellre köpt en AppleWatch och kompletterat med annan G-shock. Det jag uppskattar med G-shock Àr just att man inte behöver ladda, klarar sig utan att vara kopplad till telefon, grymt tÄlig.

Tillbaka
Topp