Writer136
Silver
Den hÀr tycker jag Àr sjukt snygg..
GM-5600B-3ER..
Cool. Finns de i butik nu? Kostar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den hÀr tycker jag Àr sjukt snygg..
GM-5600B-3ER..
Nice med lite riktiga foton. DÄ sÄg den ju med ens riktigt ball ut!Den hÀr tycker jag Àr sjukt snygg..
GM-5600B-3ER..
Klockmagasinet sÀljer. Ca 2500kr ny..Cool. Finns de i butik nu? Kostar?
Cool. Finns de i butik nu? Kostar?
Klockmagasinet sÀljer. Ca 2500kr ny..
Ja jag hÄller med, den Àr mycket vassare Àn original med negativ display. Det hjÀlper ju ocksÄ att lÀnken har DLC belÀggning. Mycket smakfull modd!Ja, det var den jag tÀnkte pÄ. F*n vad bra den Àr.
Jag kollade in lite youtubeklipp pÄ den negativa displayen och tycker nog att den positiva (dvs din) Àr snÀppet vassare. Vet inte om det var kasst ljus nÀr killen filmade sin.
Youtube-mannens klocka var ocksÄ vÀldigt glansig, som en Rado typ. PÄ dina bilder ser klockan lite matt ut?
Nice med lite riktiga foton. DÄ sÄg den ju med ens riktigt ball ut!
Min hÀlsar och snor ocksÄ tid (onsdags-bild men den satt Àven pÄ under torsdagen och lÀr sitta helgen ut).Denna snor mycket handledstid
Do it!Grym. MÄste skaffa en sÄn innan 2019 Àr slut.
What he said!Rekommenderas!
Ja jag hÄller med, den Àr mycket vassare Àn original med negativ display. Det hjÀlper ju ocksÄ att lÀnken har DLC belÀggning. Mycket smakfull modd!
Det Àr skillnad pÄ ion plating som originalet har och diamond like carbon som endast LE Portermodellen samt Titaniummodellen har.Har originalet inte DLC pÄ lÀnken?
Det Àr skillnad pÄ ion plating som originalet har och diamond like carbon som endast LE Portermodellen samt Titaniummodellen har.
Synd att den inte kommer i herrstorlek.Precis bestÀllt denna, ska bli kul...
SjÀlv har jag ca 18cm runt handlederna vilket anses som ganska normalt. PÄ mig sitter den perfektSynd att den inte kommer i herrstorlek.
Men man fÄr skylla sig sjÀlv som har handleder som gör att 5600 ser ut som Baby-G.
Tycker Frogman Àr en av dom coolaste av dom flesta high end g-shocks. Den och gamla Mudmaster..Frogman och jag :
I början avfÀrdade jag den som ganska ful och asymmetrisk.
Sen haglade bilderna in pÄ KS och jag började snegla pÄ den mer och mer (damn you KS) och tyckte att den började bli ful-snygg.
Den nyare versionen med "D" prefix ser dessutom mindre asymmetrisk Àn föregÄngarna vilket Àr positivt dÄ jag bÀr klockan pÄ höger.
Och till slut kunde jag inte motstÄ att testa en.
... SÄ, en Frogman inkommande nÀsta vecka! Ska bli spÀnnande
Att endast en halv promille av folk pÄ gatan i Sverige, kanske 3 procent av japaner i Tokyo och runt 95 procent av avatarerna i denna lilla avkrok pÄ internet samt en sjÀlv kÀnner till en modells exklusivitet Àr endast en stor fördel enligt mig!Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om att man gjort den sÄ lik som möjligt en resin variant.
Ska jag punga ut med 15 lök vill jag sÄklart att det ska synas.
En utan behandling som verkligen ser ut som titan och jag hade sluppit fundera sÄ förbannat...
Bra att du hypar dessa modeller för snart ligger det en av var pÄ K&S.Tycker Frogman Àr en av dom coolaste av dom flesta high end g-shocks. Den och gamla Mudmaster..
Kul. Den Àr mycket bekvÀm Àven om man inte har sÄ grova handleder. Har trots att bandhÄlen inte passade mig varit frestad att skaffa en igen men behÀrskat mig hittills.Frogman och jag :
Sen haglade bilderna in pÄ KS och jag började snegla pÄ den mer och mer (damn you KS) och tyckte att den började bli ful-snygg.
Den nyare versionen med "D" prefix ser dessutom mindre asymmetrisk Àn föregÄngarna vilket Àr positivt dÄ jag bÀr klockan pÄ höger.
Kul. Den Àr mycket bekvÀm Àven om man inte har sÄ grova handleder. Har trots att bandhÄlen inte passade mig varit frestad att skaffa en igen men behÀrskat mig hittills.
Funkar finfint!Frogman och jag :
Funkar finfint!
Om du anvÀnder bluetooth hittar du Stockholm i mobilen. AnvÀnd annars Paris eller Berlin eftersom London ligger -1h.Hej alla G-shock fans.
Ny pÄ omrÄdet och förstÄr inte för mitt liv hur jag ska fÄ rÀtt tidszon pÄ GMW B5000.
Som jag förstÄr det sÄ finns inte Stockholm att vÀlja, sÄ det borde bli London? Men dÄ hamnar den ju ÀndÄ 1 timma fel utan manuell justering? FörstÄr inte hur den ska hitta svensk tid.
Om du anvÀnder bluetooth hittar du Stockholm i mobilen. AnvÀnd annars Paris eller Berlin eftersom London ligger -1h.
Bra lÄda! I mitten dÀr uppe - Àr det en gwm5610 med en porter bezel?Fredagsmys...
Tack för tipset! Nu funkar mb6 synken som den ska \o/Jag har lÀst mig till hur man raderar bluetooth kopplingen
Tryck pÄ adjust. Klicka fram med C knappen tills sekunderna blinkar, HÄll sedan inne B tills det stÄr clear pair (eller nÄgot i den stilen) men slÀpp knappen nÀr den börjar visa reset all.
DÄ har man raderar bt kopplingen och klockan bör inte söka efter mobilen nÄgot mer.