Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr Àr riktigt cool. Tror den fanns hyfsat billigt pÄ Discountshop som avhandlats tidigare hÀr i trÄden...MisstÀnkte att det inte fanns ett konkret svar pÄ det
en modell jag bara snöat in pÄ Àr b5600bl
![]()
jag bjöd pÄ en sÄdan pÄ tradera hÀr om veckan, Ängrar som attan att jag inte tog hem auktionen.
om det Àr nÄgon som kÀnner, "jag hade nog vilja bli av med min b5600bl" sÄ kan ni kontakta mig![]()
MisstÀnkte att det inte fanns ett konkret svar pÄ det
![]()
jag bjöd pÄ en sÄdan pÄ tradera hÀr om veckan, Ängrar som attan att jag inte tog hem auktionen.
om det Àr nÄgon som kÀnner, "jag hade nog vilja bli av med min b5600bl" sÄ kan ni kontakta mig![]()
De Àr vÀldigt lika, inte mycket som skiljerFörresten, hur Àr displayen pÄ GW-M5610 vs. GW-5000. Snarlika eller?![]()
Ok! Tack för svar & bild!De Àr vÀldigt lika, inte mycket som skiljerBakgrundsbelysningen Àr ocksÄ identisk.
![]()
OH hello there!
![]()
Den mÄste vara knepig att fÄ tag pÄ. Mer bilder!
TvÄton square idag.
![]()
B5600?
Gillar hur klar displayen verkar vara pÄ den
Som sagt, denna har det bÀsta priset pÄ Discountshop av alla GW-B5600 modeller.MisstÀnkte att det inte fanns ett konkret svar pÄ det
![]()
Verkligen! En uppdaterad variant av denna hade suttit fint!Senaste. Och tredje Screwdown (edit: fjÀrde i min nuvarande Àgo). Kanske den bÀsta..?
![]()
Kan du lÀnka? NÀr jag kollar dÀr kostar den över 1700krSom sagt, denna har det bÀsta priset pÄ Discountshop av alla GW-B5600 modeller.
1163 spÀnn. Som jag förstÄr det ska frakt och moms ingÄ i priset...
![]()
Haha, vaf*n! Den har gÄtt upp!Kan du lÀnka? NÀr jag kollar dÀr kostar den över 1700kr
Snygg! Vad Àr modellnumret pÄ den dÀr?Jag verkar ju bara anvÀnda en G. Kanske dax att sÀlja av nÄgra ur samlingen? Hmmm...
![]()
Haha dÄlig timingHaha, vaf*n! Den har gÄtt upp!
https://www.discountshop.com/se/Casio-G-Shock-GWB5600BL-1
Trist... :-(
Ăr dĂ„ billigare pĂ„ Klockia - 1498 SEK
Snyggt!
Verkligen. Tur att jag tog skÀrmdump. Annars hade jag trott jag tabbat mig.Haha dÄlig timing![]()
TackSnyggt!![]()
ScrewbackVad skiljer GW-5000 mot andra liknande G-Shock med solar och mb6?