• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

11B604BD-3020-4B7F-AB64-E3405B4E5C93.jpeg
D9AD7232-4291-485F-924A-7E4585177686.jpeg
Gillar mina ”Metal Square”, vĂ€ntar ivrigt pĂ„ titanvarianten, dĂ„ fĂ„r man kombinationen svart klocka/positiv display.

Tack :)

Men GW-5000 Àr helt klart en fantastisk bra klocka! Nog min favorit bland G Shock.
Fantastisk och samtidigt klassisk under sin egen livstid. StÀndigt skiftande i utseende beroende pÄ ljus och vinklar. Vete fasen vad de gjort med den för att den skulle bli sÄn.
Ganska fÄ klockor jag inte tröttnar pÄ i lÀngden men GW-5000 Àr en av dem. Digitalklockornas Sub tror jag nÄn sa hÀr(?) Mycket trÀffande, om man gillar den sistnÀmnda vill sÀga. Dessutom möjliga att fÄ tag pÄ för inte sÄ stora pengar. Vad kan man mer begÀra...

Haha, vaf*n! Den har gÄtt upp!
https://www.discountshop.com/se/Casio-G-Shock-GWB5600BL-1
Trist... :-(
Är dĂ„ billigare pĂ„ Klockia - 1498 SEK

Googlar man modellen sÄ hittar man 1163kr hos Discountshop men gÄr man in dÀrÀr priset över 1700kr ;)
Namnlöst.png

jag paratade med supporten via live chat, han bad mig att ta screenshot och maila dom, sÄ jag fÄr se ifall man kan fÄ den till de reducerade priset.
annars hade det varit kul att hitta en dw-5035d, men den verkar vara slutsÄld överallt?

Googlar man modellen sÄ hittar man 1163kr hos Discountshop men gÄr man in dÀrÀr priset över 1700kr ;)
Namnlöst.png

jag paratade med supporten via live chat, han bad mig att ta screenshot och maila dom, sÄ jag fÄr se ifall man kan fÄ den till de reducerade priset.
annars hade det varit kul att hitta en dw-5035d, men den verkar vara slutsÄld överallt?
Ok. Kul. Hoppas det funkar! :)

Namnlöst.png

Finns att bestÀlla 5035D hos Klockmaster sÄ vitt jag vet :)

Tillbaka
Topp