Vad skiljer GW-5000 mot andra liknande G-Shock med solar och mb6?
- Screwback
- DLC belÀggning pÄ baklock (för ökad skrapresistens)
- Mjukare, bÀttre band.
- Smaksak men snyggt monokromt!
- För den japanska marknaden (officiellt dÄ).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad skiljer GW-5000 mot andra liknande G-Shock med solar och mb6?
Klart speciell kÀnsla nÀr man packar upp en helt ny GW-5000 och hangtags etc Àr pÄ japanska- Screwback
- DLC belÀggning pÄ baklock (för ökad skrapresistens)
- Mjukare, bÀttre band.
- Smaksak men snyggt monokromt!
- För den japanska marknaden (officiellt dÄ).
Fantastisk och samtidigt klassisk under sin egen livstid. StÀndigt skiftande i utseende beroende pÄ ljus och vinklar. Vete fasen vad de gjort med den för att den skulle bli sÄn.Tack
Men GW-5000 Àr helt klart en fantastisk bra klocka! Nog min favorit bland G Shock.
GW-M5610BB-1 (Band/bezel Àr bytt till matt mörkblÄ).Snygg! Vad Àr modellnumret pÄ den dÀr?
SJUKT bra! Moddad?Jag verkar ju bara anvÀnda en G. Kanske dax att sÀlja av nÄgra ur samlingen? Hmmm...
![]()
Tack, bara bytt band. (Se posten ovanför din)SJUKT bra! Moddad?
Ja, den skulle nog kunna ersÀtta en hel del i klocksamlingen.
Gillar mina âMetal Squareâ, vĂ€ntar ivrigt pĂ„ titanvarianten, dĂ„ fĂ„r man kombinationen svart klocka/positiv display.![]()
- HÄller med, kanske nödvÀndigt ocksÄ dÄ den kommer att kosta över 15000 krJa, den skulle nog kunna ersÀtta en hel del i klocksamlingen.![]()
Ja, dÀri ligger det stora problemet.- HÄller med, kanske nödvÀndigt ocksÄ dÄ den kommer att kosta över 15000 kr![]()
Ja, dÀri ligger det stora problemet.Det Àr lite för mycket för en Gshock kÀnner jag...
16495kr enl klockmaster globen.- HÄller med, kanske nödvÀndigt ocksÄ dÄ den kommer att kosta över 15000 kr![]()
Titan varianten verkar ju svingrym! Inte en dag försent med safir glas till g-shock heller
Gillar mina âMetal Squareâ, vĂ€ntar ivrigt pĂ„ titanvarianten, dĂ„ fĂ„r man kombinationen svart klocka/positiv display.![]()
Haha H-E oxÄ!16495kr enl klockmaster globen.
16495kr enl klockmaster globen.
Haha H-E oxÄ!
JadÄ. GÄr utmÀrkt. BÄde modul och boett passar i en dw-5600 modell. MÄnga hÀr som gjort detSöker tips (ping @Fujoor / @Tampa_blord), kan man sÀtta modulen frÄn Sneaker Freaker-klockan i en square?
à hÄÄ, tack för snabbt svar!JadÄ. GÄr utmÀrkt. BÄde modul och boett passar i en dw-5600 modell. MÄnga hÀr som gjort det![]()
Snyggt sliten stÄlis det dÀr! En av fÄLÀtt en av forumets trevligaste trÄdar, av det jag kunnat hitta sÄhÀr lÄngt - lÀst med nöje!
VÀlkomnar mig sjÀlv med den hÀr duon:
![]()
![]()
Haha, vaf*n! Den har gÄtt upp!
https://www.discountshop.com/se/Casio-G-Shock-GWB5600BL-1
Trist... :-(
Ăr dĂ„ billigare pĂ„ Klockia - 1498 SEK
Me to. Alldeles för mycket...Nej jag kastar in handduken, ingen fyrkant Àr vÀrd det priset för mig.![]()
Ok. Kul. Hoppas det funkar!Googlar man modellen sÄ hittar man 1163kr hos Discountshop men gÄr man in dÀrÀr priset över 1700kr
![]()
jag paratade med supporten via live chat, han bad mig att ta screenshot och maila dom, sÄ jag fÄr se ifall man kan fÄ den till de reducerade priset.
annars hade det varit kul att hitta en dw-5035d, men den verkar vara slutsÄld överallt?
Finns att bestÀlla 5035D hos Klockmaster sÄ vitt jag vetGooglar man modellen sÄ hittar man 1163kr hos Discountshop men gÄr man in dÀrÀr priset över 1700kr
![]()
jag paratade med supporten via live chat, han bad mig att ta screenshot och maila dom, sÄ jag fÄr se ifall man kan fÄ den till de reducerade priset.
annars hade det varit kul att hitta en dw-5035d, men den verkar vara slutsÄld överallt?
Söker tips (ping @Fujoor / @Tampa_blord), kan man sÀtta modulen frÄn Sneaker Freaker-klockan i en square?
Söker tips (ping @Fujoor / @Tampa_blord), kan man sÀtta modulen frÄn Sneaker Freaker-klockan i en square?
Japp, men akta dig sÄ den inte slutar sÄ hÀr.![]()