Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tycker det Àr mycket förnuftigt!Kanske kÀnns lite Overkill att sÀtta den billigaste squaren i en "dyr" screwback och sedan smycka ut den med gw-5000 band men jag Àlskar utseendet och tycker att den nya ju kombon Àr sÄ grymt bra!
![]()
Kanske kÀnns lite Overkill att sÀtta den billigaste squaren i en "dyr" screwback och sedan smycka ut den med gw-5000 band men jag Àlskar utseendet och tycker att den nya ju kombon Àr sÄ grymt bra!
![]()
Var det denna jag skrev att jag ville köpa eller?Har bara denna kvar om nÄn Àr sugen, kan skicka med vit bezel och band![]()
![]()
StÀmmer braVar det denna jag skrev att jag ville köpa eller?![]()
Kanske kÀnns lite Overkill att sÀtta den billigaste squaren i en "dyr" screwback och sedan smycka ut den med gw-5000 band men jag Àlskar utseendet och tycker att den nya ju kombon Àr sÄ grymt bra!
![]()
Eller hur. Det Àr stealth pÄ en annan nivÄ. Typ gshock motsvarighet till folk som pvdar platinum rolexarSnacka om att gÄ under radarn Àven bland entusiaster. Sen blir de chockade nÀr de upptÀcker screwback pÄ den modellen![]()
Tackar! Ăr mycket nöjd med hur den blev (tack vare @Tampa_blordKanske den snyggaste kombon i trĂ„den!
Ahh, och en Bose Soundlink Micro högtalare ocksÄ. SÄn har jag ocksÄ. Riktigt bra!TrÀningsklockan funkar som bordsur.
![]()
Korrekt, well spotted!Ahh, och en Bose Soundlink Micro högtalare ocksÄ. SÄn har jag ocksÄ. Riktigt bra!![]()
Haha, japp. Om det Àr nÄt jag har koll pÄ Àr det mina prylar!Korrekt, well spotted!
Kanske forumets bÀsta spotter?Ahh, och en Bose Soundlink Micro högtalare ocksÄ. SÄn har jag ocksÄ. Riktigt bra!![]()
Haha, ja pÄ en blÄtandshögtalare iaf. Men den Àr grym. Helt vattentÀt, liten och riktigt bra ljud för dess storlek.Kanske forumets bÀsta spotter?![]()
Bar ocksÄ min dagligen innan den byttes bort.Jag undrar just vad det Àr för pervers lÀggning som gör att jag nÀstan alltid vÀljer den hÀr billiga skiten av alla mina G-Shocks?!?I frikkin' love it!
![]()
Tycker nÀstan att dom billigaste g-shocksen Àr dom bÀsta.Jag undrar just vad det Àr för pervers lÀggning som gör att jag nÀstan alltid vÀljer den hÀr billiga skiten av alla mina G-Shocks?!?I frikkin' love it!
![]()
Bar ocksÄ min dagligen innan den byttes bort.
Tycker nÀstan att dom billigaste g-shocksen Àr dom bÀsta.
En G-shock blev 3
![]()
![]()
Nice!En G-shock blev 3
![]()
![]()
GW-5000 tycker jag! Metall och screwback med snygg avskalad design. Gillar det lite mjukare bandet ocksÄ.
Fin trio.
Vilken Àr du mest nöjd med?
GW-5000 tycker jag! Metall och screwback med snygg avskalad design. Gillar det lite mjukare bandet ocksÄ![]()
Laddning pÄgÄr
![]()
HÄll koll bara sÄ det inte blir för varmt!sÄ nÀra lampan som möjligt...