Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VĂ€ldigt bra pris!
Kluvna kÀnslor för den dÀr...
Samma hÀr. Det finns mycket som talar för den, men "flÀtad" kolfiber-mönster Àr oftast inte min tekopp.Kluvna kÀnslor för den dÀr...
DÀrtill att den inte har solar heller.Samma hÀr. Det finns mycket som talar för den, men "flÀtad" kolfiber-mönster Àr oftast inte min tekopp.
Det skulle funka pÄ tex bandet, men pÄ bezeln? NjÀÀe.
Haha, ja, höll pÄ att smÀlta min nya kÀndes det som nÀr jag skulle ladda under lampa.HÄll koll bara sÄ det inte blir för varmt!
Verkligen! 1000 spÀnn billigare Àn vad jag köpte för!
Oj, superbilligt! Vart levererar Discountshop ifrÄn?https://www.discountshop.com/se/Casio-G-Shock-GW9400-1
Detta Àr inte direkt odyrt heller va?
DiscountShop, 733 Summer Street, Stamford CT 06901, USAOj, superbilligt! Vart levererar Discountshop ifrÄn?
à hfan, sÄ moms + tull Àr redan inbakat i priset. Ser att tex "Klockmagasinet" har den för 3016 SEK. Men Àven med frakt borde ju detta bli bra mycket billigare...DiscountShop, 733 Summer Street, Stamford CT 06901, USA
"Vad hÀnder om det finns tull / importtullar?
SÄ lÀnge du köper pÄ domÀnen för ditt land, kommer priset att vara inklusive tull / importtullar. Besök landet menyn sÄ att du Àr pÄ webbplatsen pÄ rÀtt land."
Bra pris, men Àven helt ok pris pÄ Cyberphotoà hfan, sÄ moms + tull Àr redan inbakat i priset. Ser att tex "Klockmagasinet" har den för 3016 SEK. Men Àven med frakt borde ju detta bli bra mycket billigare...![]()
Japp sÄg det. Bevakar via Prisjakt-appen. Men den dÀr Discountshop var ny för mig.Bra pris, men Àven helt ok pris pÄ Cyberphoto
https://www.cyberphoto.se/outdoor/klockor1/armbandsur/casio-g-shock-gw-9400-1er
Ja, fanns ju Àven GW-5000 till bra pris. Discountshop verkar ju legit iaf...Japp sÄg det. Bevakar via Prisjakt-appen. Men den dÀr Discountshop var ny för mig.
TÀnk pÄ att vissa lÀnder inte skyddas av PayPal's garantier. Jag köpte frÄn en liknande webshop och mitt paket försvann i England och jag fick ingen ersÀttning alls.Ja, fanns ju Àven GW-5000 till bra pris. Discountshop verkar ju legit iaf...
Hehe, ok. Ska inte bestÀlla nÄt nu ÀndÄ. Men tack för varningen!TÀnk pÄ att vissa lÀnder inte skyddas av PayPal's garantier. Jag köpte frÄn en liknande webshop och mitt paket försvann i England och jag fick ingen ersÀttning alls.
TÀnk pÄ att vissa lÀnder inte skyddas av PayPal's garantier. Jag köpte frÄn en liknande webshop och mitt paket försvann i England och jag fick ingen ersÀttning alls.
Köpte min GW-5000 dÀr, var ca en veckas leveranstid men det var legitJa, fanns ju Àven GW-5000 till bra pris. Discountshop verkar ju legit iaf...
Nice. Bra sugen Àr man. DÄ hade man haft en bra Square trio... en stÄlis hade ju iofs inte vart dum.Köpte min GW-5000 dÀr, var ca en veckas leveranstid men det var legit![]()
Förresten, hur Àr displayen pÄ GW-M5610 vs. GW-5000. Snarlika eller?Köpte min GW-5000 dÀr, var ca en veckas leveranstid men det var legit![]()
Finns ju huuuur mÄnga som helst. Men grovt uppdelat Àr det vÀl std modul, Multiband/solar modul och sen blÄtandsmodulen.Finns det nÄgon Square som anses var den bÀttre Àn de andra? eller nÄgon som har flest funktioner? (inte stÄlisarna)
Finns sÀkert hur mÄnga takes som helst pÄ den frÄgan. Med GW-5000 Àr vÀl en bra kandidat. Bra funktioner, screw back och allmÀnt trevlig att titta pÄ.Finns det nÄgon Square som anses var den bÀttre Àn de andra? eller nÄgon som har flest funktioner? (inte stÄlisarna)