• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

498C52CB-3AB2-43D7-82A6-015A47F17A91.jpeg

Oj, superbilligt! Vart levererar Discountshop ifrÄn?
DiscountShop, 733 Summer Street, Stamford CT 06901, USA

"Vad hÀnder om det finns tull / importtullar?
SÄ lÀnge du köper pÄ domÀnen för ditt land, kommer priset att vara inklusive tull / importtullar. Besök landet menyn sÄ att du Àr pÄ webbplatsen pÄ rÀtt land."

DiscountShop, 733 Summer Street, Stamford CT 06901, USA
"Vad hÀnder om det finns tull / importtullar?
SÄ lÀnge du köper pÄ domÀnen för ditt land, kommer priset att vara inklusive tull / importtullar. Besök landet menyn sÄ att du Àr pÄ webbplatsen pÄ rÀtt land."
Åhfan, sĂ„ moms + tull Ă€r redan inbakat i priset. Ser att tex "Klockmagasinet" har den för 3016 SEK. Men Ă€ven med frakt borde ju detta bli bra mycket billigare...:)

TÀnk pÄ att vissa lÀnder inte skyddas av PayPal's garantier. Jag köpte frÄn en liknande webshop och mitt paket försvann i England och jag fick ingen ersÀttning alls.

"Vad har ni för betalningsalternativ?
Vi accepterar betalning via PayPal eller kreditkort (Visa, Mastercard, American Express, Discover), amasonbetalningar, Bitcoin, iDeal, IBAN, sofort, Bancontact."

Är kreditkort bĂ€ttre?

Finns det nÄgon Square som anses var den bÀttre Àn de andra? eller nÄgon som har flest funktioner? (inte stÄlisarna)
Finns ju huuuur mÄnga som helst. Men grovt uppdelat Àr det vÀl std modul, Multiband/solar modul och sen blÄtandsmodulen. :) (Men har garanterat missat nÄt)
Men kolla in denna video sÄ fÄr du en överblick.

Finns det nÄgon Square som anses var den bÀttre Àn de andra? eller nÄgon som har flest funktioner? (inte stÄlisarna)
Finns sÀkert hur mÄnga takes som helst pÄ den frÄgan. Med GW-5000 Àr vÀl en bra kandidat. Bra funktioner, screw back och allmÀnt trevlig att titta pÄ.

MisstÀnkte att det inte fanns ett konkret svar pÄ det ;)

en modell jag bara snöat in pÄ Àr b5600bl
s-l300.jpg

jag bjöd pÄ en sÄdan pÄ tradera hÀr om veckan, Ängrar som attan att jag inte tog hem auktionen.
om det Àr nÄgon som kÀnner, "jag hade nog vilja bli av med min b5600bl" sÄ kan ni kontakta mig ;)

Tillbaka
Topp