Frogman förtjÀnar utomhusaction.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Diggar ocksÄ 6900! Knep en vÀldigt risig för 20:- för nÄgra Är sen men den gav jag bort.Knep denna pÄ K&S för vad jag anser var ett fyndpris, kanske ultimata g-shocken för mig? Billig, retro, tough solar, multi band och lagom stor. Samt tycker 6900 rent estetiskt Àr en fulltrÀff
(Ser dÄ sjÀlvfallet enorm ut pga nÀrbild... )
Edit: ruskigt dÄlig bild med
Ja detta Àr min fjÀrde totalt genom Ären. Haft en rosa, g-6900 och nu finns en GW-6900 och dw-6900 Tokyo neo i lÄdan. Min första rosa tyckte jag kÀndes rÀtt stor men senaste Ären har ju modet pÄ G svÀngt en del sÄ de Àr ju rÀtt smÄ numeraDiggar ocksÄ 6900! Knep en vÀldigt risig för 20:- för nÄgra Är sen men den gav jag bort.
Skulle vilja ha en Fox Fire med olikfÀrgade ögon.
Knep denna pÄ K&S för vad jag anser var ett fyndpris, kanske ultimata g-shocken för mig? Billig, retro, tough solar, multi band och lagom stor. Samt tycker 6900 rent estetiskt Àr en fulltrÀff
(Ser dÄ sjÀlvfallet enorm ut pga nÀrbild... )
Edit: ruskigt dÄlig bild med
Har faktiskt en gul glx-6900 pÄ vÀg inJag Àlskar 6900- formatet... letar fortfarande efter min Àlskling, 6600... hoppas Casio har planer pÄ att tillverka den igen, dÄ köper jag nÄgra stycken direkt
Ăven GLS-6900 stĂ„r pĂ„ listan...
Har faktiskt en gul glx-6900 pÄ vÀg in
Nej positiv dennaAaa,.. negativ, sommar sommar
Nej positiv denna
Hittade nÄn rabattkod till Ebay och var tvungen att prova om den funkade.
Ser sÄ ut...Den Àr större Àn bÄde DW och GW... har samma modul som 7900 kan jag minnas...
Tycker jag. Gav 1190 för min. FrÄgan Àr vÀl vad frakt + ev övriga kostnader blir...rÀknas detta som billigt?
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B07JJP5F48/
good question!Tycker jag. Gav 1190 för min. FrÄgan Àr vÀl vad frakt + ev övriga kostnader blir...
Nice. Men det bör ju bli billigare Àn 1200...good question!
vet iallafall att signar man upp sig för en gratis mÄnad pÄ amazon prime sÄ fÄr man automatiskt nex day delivery gratis ubder perioden man har prime!
JassÄ? Jag tog för givet att den var i samma storlek. SÄ gw Àr minst och dw nÀst störst?Den Àr större Àn bÄde DW och GW... har samma modul som 7900 kan jag minnas...
Kollag man mÄtten sÄ Àr den identisk med en dw-6900 och 1 mm tjockare Àn gw-6900.Den Àr större Àn bÄde DW och GW... har samma modul som 7900 kan jag minnas...
Antar att det gÄr att klÀmma in G7900 modulen i det formatet?Kollag man mÄtten sÄ Àr den identisk med en dw-6900 och 1 mm tjockare Àn gw-6900.
Förmodar det? à terstÄr vÀl att se hur stor den ÀrAntar att det gÄr att klÀmma in G7900 modulen i det formatet?
JassÄ? Jag tog för givet att den var i samma storlek. SÄ gw Àr minst och dw nÀst störst?
Ja, min nyfikenhet tog över sÄ var tvungen att kolla upp. Och det Àr samma modul, 3194.Förmodar det? à terstÄr vÀl att se hur stor den Àr
Moddgrabbarna pÄ forumet Àr proffs. Jag vet i teorin att det Àr möjligt med en skruvtving och försiktigt pilleri.Vet nÄgon om det Àr möjligt att byta glas pÄ en 5600?
Klart det gÄr! Se tidigare inlÀgg:Vet nÄgon om det Àr möjligt att byta glas pÄ en 5600?
Klart det gÄr! Se tidigare inlÀgg:
https://klocksnack.se/goto/post?id=3043953#post-3043953
Finns Àven en del trÄdar i Àmnet pÄ wus samt videos pÄ tuben.
Vilken modell Ă€r det du vill byta pĂ„? Ăr det gamla glaset trasigt eller vill du byta till ett med annat utseende?Okej, Ska kolla! Har letat efter glas men verkar va svĂ„rt att fĂ„ tag pĂ„..
Vilken modell Ă€r det du vill byta pĂ„? Ăr det gamla glaset trasigt eller vill du byta till ett med annat utseende?