• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mudman idag.
Älskar nĂ€r ungen vill dra en barnvagn pĂ„ coop och sen tröttnar. Vem fĂ„r dra bebisvagnen och se dum ut?
Jo jag. Tur att mudman gör att jag ser lite coolare ut.

IMG_20191012_090426.jpg

Hej G-shock kÀnnare!
Jag Àr nog pÄ gÄng att köpa en GD-350, men skulle vilja ha en med positiv display och det var inte det lÀttaste insÄg jag...
Men sÄ min frÄga: Har den sÄlts nÄn gÄng i Sverige?
Jag sökte nÀmligen pÄ casio.se efter modulen (3403) och fick se att manualen finns pÄ svenska. NÄn som har nÄgon kommentar? :)
(Sen om nÄn har nÄn ni vill sÀlja, negativ eller positiv display, sÄ fÄr ni gÀrna höra av er)

Hej G-shock kÀnnare!
Jag Àr nog pÄ gÄng att köpa en GD-350, men skulle vilja ha en med positiv display och det var inte det lÀttaste insÄg jag...
Men sÄ min frÄga: Har den sÄlts nÄn gÄng i Sverige?
Jag sökte nÀmligen pÄ casio.se efter modulen (3403) och fick se att manualen finns pÄ svenska. NÄn som har nÄgon kommentar? :)
(Sen om nÄn har nÄn ni vill sÀlja, negativ eller positiv display, sÄ fÄr ni gÀrna höra av er)
Det Àr nog lÀttare att söka pÄ modellnumret du vill ha följt av köpa Europa eller nÄgot .

Den Àr nog för övrigt bland dom bÀsta negativa som finns sÄ köp du en sÄn :)

Finns svinbilligt pÄ watchshop just nu.

Det Àr nog lÀttare att söka pÄ modellnumret du vill ha följt av köpa Europa eller nÄgot .

Den Àr nog för övrigt bland dom bÀsta negativa som finns sÄ köp du en sÄn :)

Finns svinbilligt pÄ watchshop just nu.

Jo jag sÄg priset pÄ Watchshop... UngefÀr samma pÄ Amazon just nu.
Nej jag var mest nyfiken pÄ varför manualen till modulen finns pÄ svenska om den aldrig sÄlts hÀr...
Och om den modulen anvÀnts i nÄgon annan klocka...

Tillbaka
Topp