• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

TÀnkte vÀlja en annan klocka imorse. Glad att jag inte gjorde det.
20191021_154156~2.jpg
 
Ja den till höger slutade göras 1998. Knep den pÄ tradera i NOS skick. Bytte batteri och sÄ var den igÄng. Den har en speciell "surfing timer" dÀr man rÀknar ner frÄn 30 min och sÄ stÄr det "surfing". Tydligen kan man inte surfa mer Àn 30 minuter.

Surfheaten Àr ju i regel 30min. Bra att veta nÀr de nÀrmar sig slutet sÄ man hinner med ett sista set.
 
Ja den Àr skön den dÀr. Synd bara nÀr man ska ta ett snyggt foto och försöker fÄ det rent och snyggt pÄ den blÄa ramen... typ omöjligt... :)
#I-Landsproblem
Innan Kina paket blev moms belagda sÄ köpte jag en sÄn dÀr boll med ett rör pÄ sÄ man kunde "pumpa" bort allt damm! KÀndes bra nördigt.
 
Usch, kvÀllsöppna butiker Àr ett elÀnde. Jag som bara skulle ta en fika... Den hÀr var ju sÄ otroligt mycket coolare irl Àn jag förestÀllt mig sÄ jag Äkte dit pÄ en sÄn hÀr med. :sorry: Tror den stÄr pÄ Tokyotid...
IMG_20191021_210614.jpg
TÀnk en sÄn fin titanklocka du hade kunnat köpa om du slutade med ditt smÄÀtande :D
 
Tillbaka
Topp