lofgreno
Guld
à ngrar nÀstan lite att jag inte körde pÄ den eller nÄn av dom andra tvÄ med lÀnken som tex Klockmagasinet hade rea pÄ. Hade vart kul att prova. NÄn gÄng framöver kanske...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
à ngrar nÀstan lite att jag inte körde pÄ den eller nÄn av dom andra tvÄ med lÀnken som tex Klockmagasinet hade rea pÄ. Hade vart kul att prova. NÄn gÄng framöver kanske...
HÀrligt!Riktigt bra lÀnk!![]()
Jag gjorde ju en rolig mod av dom tvÄ ovan. Resultatet blev detta:à ngrar nÀstan lite att jag inte körde pÄ den eller nÄn av dom andra tvÄ med lÀnken som tex Klockmagasinet hade rea pÄ. Hade vart kul att prova. NÄn gÄng framöver kanske...
![]()
![]()
HÄller med, ser riktigt fina ut! Kanske blir att kompletteraà ngrar nÀstan lite att jag inte körde pÄ den eller nÄn av dom andra tvÄ med lÀnken som tex Klockmagasinet hade rea pÄ. Hade vart kul att prova. NÄn gÄng framöver kanske...
![]()
![]()
Kul! Jag gillar lĂ€nken.VĂ€ntar pĂ„ en likadan. Ăr vĂ€ldigt sugen pĂ„ att testa lĂ€nken.
Tycker absolut att du ska provaà ngrar nÀstan lite att jag inte körde pÄ den eller nÄn av dom andra tvÄ med lÀnken som tex Klockmagasinet hade rea pÄ. Hade vart kul att prova. NÄn gÄng framöver kanske...
![]()
![]()
Hade sjÀlv den guldiga och den Àr riktigt bra! Kör med den svarta i metall nu (med nato) och tycker det Àr snÀppet bÀttre, men om man ha valuta för pengarna tycker jag helt klart att de dÀr ger mest!Kul! Jag gillar lÀnken.
Tycker absolut att du ska prova![]()
JÀvligt cool!Jag gjorde ju en rolig mod av dom tvÄ ovan. Resultatet blev detta:
![]()
Haha fresta mig inte nu!Kul! Jag gillar lÀnken.
Tycker absolut att du ska prova![]()
Ja med min avsaknad av impulskontroll sÄ blir det sÀkert sÄ...HÄller med, ser riktigt fina ut! Kanske blir att komplettera![]()
Haha, fel trÄd att hÀnga i om du inte vill bli frestadHaha fresta mig inte nu!
Haha kan inte lÄta bli!Haha, fel trÄd att hÀnga i om du inte vill bli frestad![]()
Föredrar verkligen nÀr man kan se tiden i alla lÀgen.Trevligt nÀr hundradelarna blir sekunder för att lÀmna plats till timmarna!
![]()
Jag har extra bitar om du behöverFramtiden tryggad hos Kjell.
Bitsen ser dock anvÀnda ut. Bah.
Sista exet sa han.
![]()
UrsÀkta en okunnig moddare, men vad gör man med den?Framtiden tryggad hos Kjell.
Sista exet sa han.
![]()
Följde det inte med ett gÀng olika? Dom enda jag anvÀnder Àr dom smÄ runda.Framtiden tryggad hos Kjell.
Sista exet sa han.
![]()
Ăppnar boettlocket.UrsĂ€kta en okunnig moddare, men vad gör man med den?![]()
Ahh, ok!Ăppnar boettlocket.
Jag har extra bitar om du behöver![]()
UrsÀkta en okunnig moddare, men vad gör man med den?![]()
Följde det inte med ett gÀng olika? Dom enda jag anvÀnder Àr dom smÄ runda.