• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

2E1C06C7-E5DA-4905-A92A-F50DF2FA3E11.jpeg
NyfrÀlst gshockfan som har nÄgra frÄgor.
Finns ju en uppsjö olika modeller för en nybörjare att ha koll pÄ.
Vill ha en svart 5600 med stÄlbezel och gummi och med blÄtand. Finns det?
Eller ska jag modda min 5600bc med metallbezel bara.
Kallar man det ens bezel eller sÀger man typ case?
En snodd bild gör det hela lite roligare
Tror GMW-B5000 Àr nÀrmast det du söker:)
GMW-B5000G-1ER.jpg
 
Om batteriet Àr bytt sÄ finns det vÀl risk för att garantin förfallit. Klockan Àr uppe i 1240 nu. Otroligt med tanke pÄ att man med jÀmna mellanrum kan köpa dem för runt 2
Aha, missade den nya annonsen. DÄ var det förmodligen ljug i första annonsen dÄ. Klockan Àr inte alls "Ny och oanvÀnd". Garantin Àr vÀl 2 Är?
 
Aha, missade den nya annonsen. DÄ var det förmodligen ljug i första annonsen dÄ. Klockan Àr inte alls "Ny och oanvÀnd". Garantin Àr vÀl 2 Är?

Serienummer: 202A005I dvs 5 jan 2019...
Har den legat i garderoben i 11 mÄnader? :confused:
Varför lÀmnade han inte in den pÄ service? ... garantin gÀller... finns det kvitto? ...
Jag gissar pÄ att den Àr stulen :pompus:
 
Senast Àndrad:
Är det nĂ„gon som har en G-Oak och och kan sĂ€ga att den Ă€r skitdĂ„lig och inte vĂ€rd pengarna? Jag har svĂ„rt att motivera en till oförstörbar klocka :D
 
2E1C06C7-E5DA-4905-A92A-F50DF2FA3E11.jpeg
NyfrÀlst gshockfan som har nÄgra frÄgor.
Finns ju en uppsjö olika modeller för en nybörjare att ha koll pÄ.
Vill ha en svart 5600 med stÄlbezel och gummi och med blÄtand. Finns det?
Eller ska jag modda min 5600bc med metallbezel bara.
Kallar man det ens bezel eller sÀger man typ case?
En snodd bild gör det hela lite roligare

Du kan fÄ köpa min metallbezel och lÀnk om du vill :)
https://klocksnack.se/threads/g-shock-stÄlisar-prisbump.122006/
 
Square med blÄtand och positiv display, finns det nÄgra billigare alternativ? Hittar enbart GMW-B5000D-1 och GMW-B5000G-1. Finns ju en drös GW-B5600 men alla med negativ display förutom limited edition med Gorillaz dÀr jag tyvÀrr inte gillar designen. Kommer kanske fler modeller?
 
Tillbaka
Topp