Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
PRIS pĂ„ klenoden?Första dagen pĂ„ pappaledigheten. SĂ„ fort dottern somnade bar det ivĂ€g till Globen. Resonemanget var vattentĂ€tt âjag behöver nĂ„got stryktĂ„ligt nuâ. Att se hur sekundvisaren förvandlas till en kompassnĂ„l gjorde mig till tolv Ă„r igen, sĂ„ oproportionerligt frĂ€ckt.
Gw-6900 @parasec har en till saluSupernöjd med min GXW-56 King
men sugen pÄ en lite mindre G-shock Ät Navy Seal-hÄllet (6600, 6900). Helst vill jag inte vara utan multiband 6 (eller tough solar). Finns det nÄgon sÄdan dÀrute?
Nytt in! Kör en snabb paketöppning
Tack!Snyggt! Gillar verkligen de röda detaljerna. Hur kÀnns gummit?
Snabb bild vid köksbordet
Supernöjd med min GXW-56 King
men sugen pÄ en lite mindre G-shock Ät Navy Seal-hÄllet (6600, 6900). Helst vill jag inte vara utan multiband 6 (eller tough solar). Finns det nÄgon sÄdan dÀrute?
Nu snackar vi kvalité. Detaljrikedomen Àr bra. SprÄnget till MRG kÀnns inte sÄdÀr jÀttestort just pÄ den bilden! TÀnker pÄ tavlan förstÄs.
Har aldrig klÀmt pÄ en MRG. Hade dock en MTG-S1000 ett tag, den var trevlig men ganska stor och otymplig samt vÀldigt krÄnglig nÀr man skulle stÀlla in dom olika sakerna i klockan.
Den hÀr gillar jag skarpt! Bra storlek, finishen Àr hög och bluetooth gör det supersmidigt att stÀlla in allt
NyfrÀlst gshockfan som har nÄgra frÄgor.
Finns ju en uppsjö olika modeller för en nybörjare att ha koll pÄ.
Vill ha en svart 5600 med stÄlbezel och gummi och med blÄtand. Finns det?
Eller ska jag modda min 5600bc med metallbezel bara.
Kallar man det ens bezel eller sÀger man typ case?
En snodd bild gör det hela lite roligare
Snabb bild vid köksbordet
Vet inte om den finns som 5600. Men som gw-b5000 finns nÄgot liknande. https://www.klockmagasinet.se/casio...fSg1nO0LGaWqusU1BCbvia3tQEeLfni8aApEWEALw_wcBNyfrÀlst gshockfan som har nÄgra frÄgor.
Finns ju en uppsjö olika modeller för en nybörjare att ha koll pÄ.
Vill ha en svart 5600 med stÄlbezel och gummi och med blÄtand. Finns det?
Eller ska jag modda min 5600bc med metallbezel bara.
Kallar man det ens bezel eller sÀger man typ case?
En snodd bild gör det hela lite roligare
Hur Àr storleken och tjockleken pÄ denna dÄ? Som en Rangeman?
Riktigt grym! Var sugen pÄ en sÄdan i somras men hitta ingen begagnad. Hur Àr storleken kontra andra g-shock?
Det var ruggigt lÄgt. Gav 1190 pÄ Klockmagasinet...Nog bÀsta nypriset jag sett pÄ en GW-B5600, 965kr.
https://www.klockgiganten.se/casio-...PuqsNI2Vs5Cvhmm7Em76zzS5BF274pPsaAs6aEALw_wcB
Menar du att min 5600bc har hetare nÀr det kommer till display och funktioner?Skulle moddat, nya bluetooth har ju grym display och mer funktioner
Menar du att min 5600bc har hetare nÀr det kommer till display och funktioner?