injection
Basic
Jag hann precis köpa den. Vi fÄr se, lÄter för bra för att vara sant.Whaaaat?!?
Edit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag hann precis köpa den. Vi fÄr se, lÄter för bra för att vara sant.Whaaaat?!?
Edit
Jag köper den för 1700 av dig ifall du Ängrar digJag hann precis köpa den. Vi fÄr se, lÄter för bra för att vara sant.
SÄlde ocksÄ min GW-6900 nyligen.Kommer inte helt överens med icke-Square efter mÄnga försök med allt frÄn Rangeman till Gravitymaster till Gulfmaster till denna GW-6900. Den Àr vÀldigt cool men kommer nog att fÄ lÀmna.
PM:a om det finns intresse.....
Har hÀnt mig med. BestÀllde en omega till grymt pris. Fick samma svar som dig. En vecka senare var klockan ute igen till annat pris..SÄ jÀvla oseriöst! Handla aldrig frÄn "uret"
Buuuu!SÄ jÀvla oseriöst! Handla aldrig frÄn "uret"
SÄ jÀvla oseriöst! Handla aldrig frÄn "uret"
Den Ă€r sĂ„ snygg i rött! Ănskar att min stil i övrigt att hade passat till den...Rangeman 9400 med röda klĂ€der.
Tröjbyte till Smurfman.
Den Ă€r sĂ„ snygg i rött! Ănskar att min stil i övrigt att hade passat till den...
... Vilket ju Àr trist för alla oss som stÀndigt bÀr frack till vardags!Vilken stil mÄste man ha för att bÀra en fÀrgglad G?
Tycker det passar till de flesta stilar förutom till frack
HÄller helt med, till den ultimata pajas utstyrseln, d.v.s. frack, passar det bÀst med en vÀggklocka hÀngd runt halsen, gÀrna matchat med en röd boll pÄ nÀsan.Vilken stil mÄste man ha för att bÀra en fÀrgglad G?
Tycker det passar till de flesta stilar förutom till frack
SÄ nÀra jag kommer GW-9402KJ-2 och till halva prisetDet blev ju rÀtt najs det dÀr.
Snyggt! Referens?Har varit otrogen med mina divers under helgen men nu Àr g-shock tillbaka pÄ armen. KÀnns förtroendeingivande att den syncat multiband trots nerpackad i vÀskan.
TackSnyggt! Referens?
Dom verkar slÀppas runt 8/11 sÄ det nÀrmar sig nu...à ÄÄÄh nom!!!