Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det var alltsÄ two tone som gÀllde idag?
GW-B5600BC-1ER? (1800 pÄ klockmagasinet):Square med blÄtand och positiv display, finns det nÄgra billigare alternativ? Hittar enbart GMW-B5000D-1 och GMW-B5000G-1. Finns ju en drös GW-B5600 men alla med negativ display förutom limited edition med Gorillaz dÀr jag tyvÀrr inte gillar designen. Kommer kanske fler modeller?
Skitbra, Àlskar moddar pÄ den moderna klassikern. Guldknapparna var grÀdden pÄ moset!Den hÀr klockan lÀr man vara rÀtt ensam om att ha va? SÄ kan det gÄ nÀr man har för mkt delar i bra-att-ha lÄdan
Exakt vad detta stÀlle Àr till för!Spammar pÄ idag,
Square med blÄtand och positiv display, finns det nÄgra billigare alternativ? Hittar enbart GMW-B5000D-1 och GMW-B5000G-1. Finns ju en drös GW-B5600 men alla med negativ display förutom limited edition med Gorillaz dÀr jag tyvÀrr inte gillar designen. Kommer kanske fler modeller?
GW-B5600BC-1ER? (1800 pÄ klockmagasinet):
Annar Àr det nog bara Gorillaz vad jag har sett...
Eller kanske GW-B5600BC-1ER dÄ den Àr lite billigare...Enkelt!
Köp en Gorillaz och den GW-B5600 du tycker Àr snyggast. Byt plats pÄ modulerna. Klart
Jo, det Àr ju ett alternativ. Vad innebÀr modulen? Om vi tar GW-B5600BC-1ER som exempel, innefattar det dÄ den gula "ramen" ocksÄ?
Absolut! Men dÄ Àr man fast med den gula modulen/ramenEller kanske GW-B5600BC-1ER dÄ den Àr lite billigare...
Jo, det Àr ju ett alternativ. Vad innebÀr modulen? Om vi tar GW-B5600BC-1ER som exempel, innefattar det dÄ den gula "ramen" ocksÄ?
StÀmmer att den gula ramen ingÄr i modulen. Ploppade sjÀlv in en sÄdan i ett stÄlcase
Ahh. FörstÄr vad du menar.Absolut! Men dÄ Àr man fast med den gula modulen/ramen
Jag hade kört pÄ en Gorillaz och en HR
Alt sÄ kan man ju köpa en Kobe. Den Àr ju frÀsch!
Ahh. FörstÄr vad du menar.
Kobe var grym!
Luc Albert slÀngde pÄ en annan bezel och band pÄ sin Kobe, blev rÀtt snyggt
Jag tycker som du och ville ha en avskalad positiv variant. Gjorde denna modden.Jo, det Àr ju ett alternativ. Vad innebÀr modulen? Om vi tar GW-B5600BC-1ER som exempel, innefattar det dÄ den gula "ramen" ocksÄ?
HR med den gula modulen va? Riktigt snygg!Jag tycker som du och ville ha en avskalad positiv variant. Gjorde denna modden.
Precis! Det blev vad jag hade hemma just dÄHR med den gula modulen va? Riktigt snygg!
Fy satans vad snygg. Ăr det bezel frĂ„n GW-B5600-2ER?Luc Albert slĂ€ngde pĂ„ en annan bezel och band pĂ„ sin Kobe, blev rĂ€tt snyggt
Njaaaa, nÀr man refererar till "modulen" menar man vÀl lcd (med tillhörande elektronik). Inte glaset eller nÄgot annat.
VÀrldsrekord i sned LCD pÄ den högra!Har gÄtt runt i Nassau idag och vÀntat pÄ flyget hem. DÄligt med Casio generellt, men trodde att jag sÄg nÄgra nya squares i ögonvrÄn i ett skyltfönster med allsköns krimskrams. Vid en nÀrmare koll var det inte riktiga G. FÄr skylla pÄ vÀrmen
Den nya sidan Àr ju precis lika hemsk som den gamla...Fick mail frÄn Tiktox dÀr de skrev att de hÄller pÄ att dra igÄng en ny hemsida/butik för att modernisera lite. Jag förstÄr inte riktigt varför de inte uppdaterar den befintliga hemsidan istÀllet för att starta en helt ny men skitsamma, poÀngen var i alla fall att man genom https://www.watchway.co.uk/ ska fÄ bÀttre priser, enligt mailet upp till 15% lÀgre Àn via Tiktox.
Det Àr ju det hÀr som Àr sÄ jÀkla kul med G-shocks i största allmÀnhet, squares i synnerheten. Man kan ju modda i alla oÀndlighet NÀr man vÀl tar steg till att börja flytta runt modulerna i olika boetter, oh boy....