• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mycket att lÀsa,
EFC7FC7D-D945-4BF2-B14F-7A67AAF427E2.jpeg
 
Square med blÄtand och positiv display, finns det nÄgra billigare alternativ? Hittar enbart GMW-B5000D-1 och GMW-B5000G-1. Finns ju en drös GW-B5600 men alla med negativ display förutom limited edition med Gorillaz dÀr jag tyvÀrr inte gillar designen. Kommer kanske fler modeller?
GW-B5600BC-1ER? (1800 pÄ klockmagasinet):
Untitled.png

Annar Àr det nog bara Gorillaz vad jag har sett...
 
Den hÀr klockan lÀr man vara rÀtt ensam om att ha va? :) SÄ kan det gÄ nÀr man har för mkt delar i bra-att-ha lÄdan :p
6F39E613-4E74-402C-947F-38C6F46A5F8F.jpeg
43143685-0767-4675-9394-A9267FF47415.jpeg

196073C7-3F40-4179-B8B6-DC73BEC0F5C1.jpeg
Skitbra, Àlskar moddar pÄ den moderna klassikern. Guldknapparna var grÀdden pÄ moset! :)
Jag körde en röd pÄ samma modell för nÄgra dagar sen. :happyhappy:
br.jpg
 
Senast Àndrad:
Square med blÄtand och positiv display, finns det nÄgra billigare alternativ? Hittar enbart GMW-B5000D-1 och GMW-B5000G-1. Finns ju en drös GW-B5600 men alla med negativ display förutom limited edition med Gorillaz dÀr jag tyvÀrr inte gillar designen. Kommer kanske fler modeller?

GW-B5600BC-1ER? (1800 pÄ klockmagasinet):
Untitled.png

Annar Àr det nog bara Gorillaz vad jag har sett...

Enkelt!
Köp en Gorillaz och den GW-B5600 du tycker Àr snyggast. Byt plats pÄ modulerna. Klart :D
 
Jo, det Àr ju ett alternativ. Vad innebÀr modulen? Om vi tar GW-B5600BC-1ER som exempel, innefattar det dÄ den gula "ramen" ocksÄ?
 
Det Àr ju det hÀr som Àr sÄ jÀkla kul med G-shocks i största allmÀnhet, squares i synnerheten. Man kan ju modda i alla oÀndlighet :) NÀr man vÀl tar steg till att börja flytta runt modulerna i olika boetter, oh boy.... :blackalien:
 
Fick mail frÄn Tiktox dÀr de skrev att de hÄller pÄ att dra igÄng en ny hemsida/butik för att modernisera lite. Jag förstÄr inte riktigt varför de inte uppdaterar den befintliga hemsidan istÀllet för att starta en helt ny men skitsamma, poÀngen var i alla fall att man genom https://www.watchway.co.uk/ ska fÄ bÀttre priser, enligt mailet upp till 15% lÀgre Àn via Tiktox. :)
 
Har gÄtt runt i Nassau idag och vÀntat pÄ flyget hem. DÄligt med Casio generellt, men trodde att jag sÄg nÄgra nya squares i ögonvrÄn i ett skyltfönster med allsköns krimskrams. Vid en nÀrmare koll var det inte riktiga G. :):) FÄr skylla pÄ vÀrmen:facepalm:
20191107_160535.jpg
 
Fick mail frÄn Tiktox dÀr de skrev att de hÄller pÄ att dra igÄng en ny hemsida/butik för att modernisera lite. Jag förstÄr inte riktigt varför de inte uppdaterar den befintliga hemsidan istÀllet för att starta en helt ny men skitsamma, poÀngen var i alla fall att man genom https://www.watchway.co.uk/ ska fÄ bÀttre priser, enligt mailet upp till 15% lÀgre Àn via Tiktox. :)
Den nya sidan Àr ju precis lika hemsk som den gamla... :hilarious:
 
Tillbaka
Topp