lofgreno
Guld
Haha tyvÀrr. Gillar min gröna fÄr jag sÀga.NÄgon hÀr som Àr sugen pÄ att byta sin gröna mot min svarta?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha tyvÀrr. Gillar min gröna fÄr jag sÀga.NÄgon hÀr som Àr sugen pÄ att byta sin gröna mot min svarta?
![]()
Köpte mig en dw-5600. TyvÀrr kan jag inte utan spetsigt hjÀlpmedel trycka in adjust-knappen..
Finns det nÄgon billig square med positiv display som har andra/bÀttre knappar?
Fast Àr det verkligen ett problem? Det Àr ju inte överdrivet ofta man anvÀnder den knappen och det Àr skönt att den inte gÄr att trycka in av misstag.Köpte mig en dw-5600. TyvÀrr kan jag inte utan spetsigt hjÀlpmedel trycka in adjust-knappen..
Finns det nÄgon billig square med positiv display som har andra/bÀttre knappar?
Fast Àr det verkligen ett problem? Det Àr ju inte överdrivet ofta man anvÀnder den knappen och det Àr skönt att den inte gÄr att trycka in av misstag.
Ok, tack!Du kan alltid byta ut den knappen mot en lÀngre. Annars sÄ finns tex G-5600.
Vill gÀrna kunna anvÀnda timern nÀr jag lagar mat.Fast Àr det verkligen ett problem? Det Àr ju inte överdrivet ofta man anvÀnder den knappen och det Àr skönt att den inte gÄr att trycka in av misstag.
Ajfan, ja det kan ju vara kul. Dom nya med stÄl-bezel har lite större knappar och Àr mycket enklare att trycka in, tyvÀrr ingen med positiv LCD Ànnu. Men det kommer vÀl snart misstÀnker jag.Ok, tack!
Vill gÀrna kunna anvÀnda timern nÀr jag lagar mat.![]()
Grym bild. Displayen Àr riktigt krispig.
https://www.klockia.se/casio-pokemon-bgd-560pkc-1erVart köper man smidigast dessa klockor? Dom sidorna jag googlade fram fort verkar inte skicka till Sverige.
https://g-shock.co.uk/bgd-560pkc-1er
![]()
En sÄn dÀr ska jag skaffa mig. Hade en svart GWG-1000 som jag sÄlde men har nu istÀllet blivit sÄld pÄ den gröna...
En sÄn dÀr ska jag skaffa mig. Hade en svart GWG-1000 som jag sÄlde men har nu istÀllet blivit sÄld pÄ den gröna...
Dressklocka idag.
![]()
Dra det gamla ordsprÄket;
BÀttre en G-Shock i handen Àn tio i plurret
![]()
Sluta pojkar! Sluta flasha denna fina modell!Den gröna Àr bra. Inte speciellt stealth förutom bandet.
Den fÀrgglada gula visaren samt sekundvisaren livar ÀndÄ upp klockan perfekt! BÀttre balans fÄr man leta efter.
För övrigt Àr kanske Mudmastern klockvÀrldens manligaste klocka. Mer sÄ Àn andra större bjÀssar som Hublot, Panerai m fl.
HÀr Àr min :
![]()
Betongdamm...? Phhf... Har haft min tÀckt av bajs idag. Och inte ens mitt eget.Sluta pojkar! Sluta flasha denna fina modell!
SjÀlv sÄgar jag i betongplattor idag. Jag trodde jag hade pÄ mig min jobbeklocka men nu ser jag att GW-5000 sitter pÄ handleden. Ojsan!
![]()
Sluta pojkar! Sluta flasha denna fina modell!
SjÀlv sÄgar jag i betongplattor idag. Jag trodde jag hade pÄ mig min jobbeklocka men nu ser jag att GW-5000 sitter pÄ handleden. Ojsan!
![]()
Betongdamm...? Phhf... Har haft min tÀckt av bajs idag. Och inte ens mitt eget.
PÄ mÄnga sÀtt Àr det trots allt ÀndÄ bÀttre att du faktiskt inte kladdat in dig sjÀlv i din egna avföringBetongdamm...? Phhf... Har haft min tÀckt av bajs idag. Och inte ens mitt eget.
PÄ mÄnga sÀtt Àr det trots allt ÀndÄ bÀttre att du faktiskt inte kladdat in dig sjÀlv i din egna avföring![]()
Var fick du tag i den? Ăr sjukt sugen pĂ„ den helsvarta modellen.Fick syn pĂ„ den pĂ„ nĂ€tet i natt. Knallade ner pĂ„ stan och shoppade den direkt! GA-2100-1AER
![]()
Full mÄne eller fullmÄne, det Àr frÄgan!Full mÄne... saknar min Mudman med varulvsvarnare...