• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

HÀr lite nyheter jag hittade hos StjÀrnurmakarna om det kan va av intresse...

IMG_20191123_140154.jpg
IMG_20191123_140139.jpg
IMG_20191123_140125.jpg
IMG_20191123_120718.jpg
- VÀsterÄs? Var in dÀr igÄr, blev sugen pÄ den med röd display. Julaftonsklocka :)

HÀr Àr Ärets kassaste bild som visar vad jag menar med siffrorna. Den andra displayen Àr frÄn Sneaker Freaker klockan.
BÄda Àr riktade mot fönstret som har dagsljus. (Nej jag befinner mig inte i Sverige :p ). Notera Àven att siffrorna Àr mycket fetare.
IMG_20191123_174202.jpg
Hmmm, kan vara vÀrt att testa! :D

Ja, det Àr det dÀr med hur pass lÀsbar displayen Àr... men som sagt, snygg.

G-Shock GW-M5610RB-4ER ser ocksÄ bra ut. Inverterad display. Undrar hur den Àr.. tÀnkte eventuellt ge bort till en som gillar rött pÄ klockor.
LĂ€sbarheten var god! Är inget proffs pĂ„ dessa klockor, men jag har haft en vanligt inverterad(?) med svart bakgrund och vita siffror, och denna var mycket tydligare.

StÄlisen med leopardmönster Àr frÀck. De diskuterades en bit bakÄt i trÄden med mer högupplösta bilder.

G-SHOCK-BABY-G-G-MS-WILDLIFE-PROMISING-2019-WINTER.jpg

https://www.g-central.com/g-shock-b...s-for-love-the-sea-and-the-earth-2019-winter/

HÄller med. Tycker stÄlisen med leopardmönster Àr skönt smaklös :)
Gillar tavlan pÄ den ocksÄ. Lite sugen att bestÀlla en Àr jag allt. Modellen i sig Àr riktigt sjyst och lagom i size dÄ den inte Àr asstor. Min moddade g-steel Àr en av favoriterna i min samling. Dessa tvÄ Àr de som fÄr mest tid av mina klockor. AnvÀnder knappt mina mekaniska om jag ska vara Àrlig.
DSC_0055.JPG

HÄller med. Tycker stÄlisen med leopardmönster Àr skönt smaklös :)
Gillar tavlan pÄ den ocksÄ. Lite sugen att bestÀlla en Àr jag allt. Modellen i sig Àr riktigt sjyst och lagom i size dÄ den inte Àr asstor. Min moddade g-steel Àr en av favoriterna i min samling. Dessa tvÄ Àr de som fÄr mest tid av mina klockor. AnvÀnder knappt mina mekaniska om jag ska vara Àrlig.
DSC_0055.JPG
Försökte bestÀlla dam modellen plus GWG-1000WLP (tror den kan bli skoj med annat band) via KM Globen men Casio medger inte detta. Trist.

Tillbaka
Topp