- VÀsterÄs? Var in dÀr igÄr, blev sugen pÄ den med röd display. JulaftonsklockaHÀr lite nyheter jag hittade hos StjÀrnurmakarna om det kan va av intresse...
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
- VÀsterÄs? Var in dÀr igÄr, blev sugen pÄ den med röd display. JulaftonsklockaHÀr lite nyheter jag hittade hos StjÀrnurmakarna om det kan va av intresse...
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmm, kan vara vÀrt att testa!HÀr Àr Ärets kassaste bild som visar vad jag menar med siffrorna. Den andra displayen Àr frÄn Sneaker Freaker klockan.
BÄda Àr riktade mot fönstret som har dagsljus. (Nej jag befinner mig inte i Sverige). Notera Àven att siffrorna Àr mycket fetare.
![]()
LĂ€sbarheten var god! Ăr inget proffs pĂ„ dessa klockor, men jag har haft en vanligt inverterad(?) med svart bakgrund och vita siffror, och denna var mycket tydligare.Ja, det Ă€r det dĂ€r med hur pass lĂ€sbar displayen Ă€r... men som sagt, snygg.
G-Shock GW-M5610RB-4ER ser ocksÄ bra ut. Inverterad display. Undrar hur den Àr.. tÀnkte eventuellt ge bort till en som gillar rött pÄ klockor.
- VÀsterÄs? Var in dÀr igÄr, blev sugen pÄ den med röd display. Julaftonsklocka![]()
GÄr den att Àta? Ser ut som vingummi.HÀr har du julaftonklockornas julaftonsklocka!
![]()
Tack!Step in pÄ Drottninggatan 66. Dom har jÀtte mycket GShocks.
Tack!KlockmÀster FÀltöversten gÄr bra ocksÄ
Edit: StjÀrnurmakarna brukar ha ocksÄ men vÀldigt varierande lager beroende av butik
StÄlisen med leopardmönster Àr frÀck. De diskuterades en bit bakÄt i trÄden med mer högupplösta bilder.Men kolla dom hÀr dÄ!
![]()
![]()
Köpte först GPR-B1000 men GW-9400 Àr ju mycket skönare att bÀra och enklare att anvÀnda. Blir lite sötare med blÄ bezel ocksÄ
Inte konstigt att modellen Àr sÄ populÀr.
![]()
Plus att den har bland de bÀsta moduler casio har slÀppt. Har i princip allt utom djupmÀtare och mÄnfas.
Vi fĂ„r hoppas pĂ„ en ny version baserat pĂ„ GW-9400. Hur sannolikt det Ă€r vet...ingen?Hade âögatâ visat mĂ„nfas istĂ€llet för sekunder dĂ„ hade det varit den bĂ€sta modulen i Casios historia... men det stoppar inte mig att snart skaffa min andra Rangeman![]()
Funkar bra, men lite svÄrlÀst eftersom jag inte kan japanska.Funkar https://g-shock.jp/ för er?
Försökt lÀnge men det Àr mest massa vita fÀlt...
Prova Googles webblÀsare, mkt smidig nÀr man hittar sidor pÄ krÄnglig utrikiska!Funkar bra, men lite svÄrlÀst eftersom jag inte kan japanska.![]()
Jag rensade webbhistoriken sÄ nu funkar den igenProva Googles webblÀsare, mkt smidig nÀr man hittar sidor pÄ krÄnglig utrikiska!
![]()
Hade âögatâ visat mĂ„nfas istĂ€llet för sekunder dĂ„ hade det varit den bĂ€sta modulen i Casios historia... men det stoppar inte mig att snart skaffa min andra Rangeman![]()
StÄlisen med leopardmönster Àr frÀck. De diskuterades en bit bakÄt i trÄden med mer högupplösta bilder.
![]()
https://www.g-central.com/g-shock-b...s-for-love-the-sea-and-the-earth-2019-winter/
Försökte bestÀlla dam modellen plus GWG-1000WLP (tror den kan bli skoj med annat band) via KM Globen men Casio medger inte detta. Trist.HÄller med. Tycker stÄlisen med leopardmönster Àr skönt smaklös
Gillar tavlan pÄ den ocksÄ. Lite sugen att bestÀlla en Àr jag allt. Modellen i sig Àr riktigt sjyst och lagom i size dÄ den inte Àr asstor. Min moddade g-steel Àr en av favoriterna i min samling. Dessa tvÄ Àr de som fÄr mest tid av mina klockor. AnvÀnder knappt mina mekaniska om jag ska vara Àrlig.
![]()
Ăr det den nya som kom samtidigt som camo?Titan-Squaren idag. Favoriten just nu.![]()
- Ja, det Ă€r den.Ăr det den nya som kom samtidigt som camo?
Cool. Hur Àr den?- Ja, det Àr den.
- BÀsta Metal Square hittills! LÀtt o bekvÀm. Otroligt snygg med matt finish blandad med blanka detaljer.Cool. Hur Àr den?![]()
Tack! Följer trÄden, men vissa dagar rasslar det till ordentligt.- BÀsta Metal Square hittills! LÀtt o bekvÀm. Otroligt snygg med matt finish blandad med blanka detaljer.
Skrev lite pÄ sid 686 i trÄden:
![]()
- Kul med en trÄd dÀr det rör sigTack! Följer trÄden, men vissa dagar rasslar det till ordentligt.![]()