Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
GÄr ju inte att vÀlja stÀderMadrid!![]()
- Gillar verkligen MRG, men ogillar prislapparna
Med allt prat om röda displayer tidigare i trÄden kan jag ju tipsa om att ovanstÄende Sneaker Freaker "Redback"-utgÄva nu mer Äterfinns pÄ Köp & SÀljGick frÄn noll till tre G-Shockar under helgen! Först ut Àr Sneaker Freaker-samarbetet (utan instÀllt datum), andra gÄngen jag har den och funderar nu pÄ varför jag slÀppte den förra.
![]()
Blev ett spontanköp i vÀrmen
![]()
![]()
Tittar man pÄ bilder skiljer ju en del i utförandet av displayen, har du inte sett bilder pÄ modellerna?Tja!
VÀnder mig till bÀsta forumen för klockor dÄ jag blivit sugen pÄ en GD-350 sÄ undrar jag:
NĂ„gon som vet skillnaden pĂ„ GD-350-1B och GD-350-1BER? Ăr det ens nĂ„gon skillnad?
De bilder jag sett ser det lika sant ut? Jag som missar nÄgot?Tittar man pÄ bilder skiljer ju en del i utförandet av displayen, har du inte sett bilder pÄ modellerna?
Det kan lika gÀrna vara jag som hittat sidor som anvÀnder fel bilder...De bilder jag sett ser det lika sant ut? Jag som missar nÄgot?
De bilder jag sett ser det lika sant ut? Jag som missar nÄgot?
Men finns det en 1B och en 1BER som @Imre undrar, eller finns det bara en? Kanske en med neg och en med pos display?350 Àr pÄ den första bilden, klockan under Àr inte 350!
Kan det vara sÄ att det inte skriva ut BER utan bara B?PÄ Casios sida finns bara en modell...
Svar ja. Dom tvÄ sista Àr omrÄdeskoden. T.e.x. ER=Europa, JF=Japan osv.Kan det vara sÄ att det inte skriva ut BER utan bara B?
Ah, kanon. Tack för detSvar ja. Dom tvÄ sista Àr omrÄdeskoden. T.e.x. ER=Europa, JF=Japan osv.
SÄ har jag ocksÄ förstÄtt det, de tvÄ sista bokstÀverna indikerar avsedd marknad (men inte var den Àr tillverkad).350 Àr pÄ den första bilden, klockan under Àr inte 350!
ER Àr sjÀlva marknad-koden (europeisk)
Nuuu, fattar jag det dÀr men LU. Visste inte att man kunde stÀlla sprÄk. SÄja, befinner man sig i Spanien fÄr man vÀl göra en liten justering.Blev ett spontanköp i vÀrmen
![]()
![]()
Hann inte justera, faktisktNuuu, fattar jag det dÀr men LU. Visste inte att man kunde stÀlla sprÄk. SÄja, befinner man sig i Spanien fÄr man vÀl göra en liten justering.
![]()