Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ingen dÄlig kombo! Grattis!Kom ett paket
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kunde inte vÀlja sÄ blev bÀgge tvÄ![]()
Kom ett paket
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kunde inte vÀlja sÄ blev bÀgge tvÄ![]()
Awesome!![]()
Got a chance to try one of these on in Dubai, on the way back from Australia. Its awsome! Love the colour too. Lots and lots of g-shocks in Australia. Both men and women.
Det gÀller att vÀrma upp lederna pÄ morgonen!Man mÀrker hur stel man Àr pÄ morgonen nÀr man börjar bli gammal.
![]()
Man mÀrker hur stel man Àr pÄ morgonen nÀr man börjar bli gammal.
![]()
Verkligen! FÄr vÀl vara nöjd med att man har bÀttre mobilitet Àn dom flesta som nÀrmar sig 40Och bÀttre blir det inte med Äldern!
Haha ja. Jag har ett par nano 3 pÄ jobbetDet gÀller att vÀrma upp lederna pÄ morgonen!
Ăr det ett par old school Nano du kör med eller?![]()
Kanske dags att testa Nike nÀsta gÄng dÄ!Haha ja. Jag har ett par nano 3 pÄ jobbetDom hÄller ju för evigt. Annars kör jag med Nike metcon pÄ gymmet. Tycker dom Àr bÀttre för oly lyft.
Hahaha, nÀ, man mÀrker att man börjar bli gammal nÀr man inte Àr stel pÄ morgonenMan mÀrker hur stel man Àr pÄ morgonen nÀr man börjar bli gammal.
![]()
HÀrligt. Min Àr pÄ ingÄng!5000G idag.![]()
Billig 400 meters flight.Hade varit fint om jag dessutom hade gjort en god gÀrning men per idag kör jag endast bussen Sikorsky92 i Nordsjön. Idag gjorde jag nog min kortaste tur hittills, 0.2 NM till en rigg som ligger pÄ svaj i byn. SÄnt gillar vi
![]()
Dom var snygga. Bra att böja i?Kanske dags att testa Nike nÀsta gÄng dÄ!
Men kör ett par speed TR nu pÄ gymmet...![]()
Never tried a frog man before. They're great! Just wish they were cheaper. Airport prices are probably at the high end, but they wanted 1000 euroAwesome!
The GWF-D1000MB-3 version is among the more expensive gwf-d1000 models and it is not so easy to source a whole lot cheaper iME, especially if we are talkning NIB and no additional VAT on top.Never tried a frog man before. They're great! Just wish they were cheaper. Airport prices are probably at the high end, but they wanted 1000 euro
- Upplever ingen större skillnad i vikt. Gillar det mjuka gummibandet pÄ den hÀr, Àven om lÀnken pÄ Titanen ocksÄ Àr vÀldigt bekvÀm.HÀrligt. Min Àr pÄ ingÄng!
Hur Àr vikten kontra 5000TB?
Kör ju egentligen inte med nÄgra "lyftardojjor", Àr inte sÄ stark men har vÀldigt bra rörlighet sÄ klarar mig rÀtt bra med Nano skorna. Nu har jag dessa:Dom var snygga. Bra att böja i?
Grymt! LÄter lovande. Vill ju helst inte ha en för tung square. Lite dÀrför jag inte slog till pÄ stÄlisen...- Upplever ingen större skillnad i vikt. Gillar det mjuka gummibandet pÄ den hÀr, Àven om lÀnken pÄ Titanen ocksÄ Àr vÀldigt bekvÀm.
RÀtt cool den dÀr. Dubbla timers, dagen pÄ Äret och grejer.Efter en tur till Watchtech fungerar knapparna igen. Men dÄ fungerade inte lampan helt plötsligt lÀngre sÄ det fick Àven bytas modul.
Allt för att kunna hÄlla reda pÄ veckonummer pÄ en för mig alldeles för liten klocka
![]()
Köp en med negativ display vettjaRÀtt cool den dÀr. Dubbla timers, dagen pÄ Äret och grejer.
Hade den med positiv display som jag dock sÄlde för ett par Är sen.![]()