• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

BestÀllde ocksÄ en i torsdags,fick den i lördags?!
Velat ha en G-shock lÀnge men alla Àr ju sÄ jÀkla stora...
Denna dÀremot Àr klockren!
Velade precis som du mellan denna och helsvart, blev dock denna pga den andra kÀndes ganska svÄr att avlÀsa tiden pÄ.

27893C9B-FDB5-48D9-820C-AFC1B074DC38.jpeg
Vi tÀnkte exakt likadant. Min har suttit pÄ sen den anlÀnde :)

Har kört en riktigt G-shock-dag idag. Började med en square, gick över till GW-7900 och avslutar kvĂ€llen med Mudmaster. KĂ€nde att det saknades en i mitten sĂ„ jag klickade hem en Mudman G-9300 frĂ„n Cyberphoto. :D Är det förresten nĂ„gon som vet var man bĂ€st köper röda klĂ€der till den?
PSX_20191201_190911.jpg

Har kört en riktigt G-shock-dag idag. Började med en square, gick över till GW-7900 och avslutar kvĂ€llen med Mudmaster. KĂ€nde att det saknades en i mitten sĂ„ jag klickade hem en Mudman G-9300 frĂ„n Cyberphoto. :D Är det förresten nĂ„gon som vet var man bĂ€st köper röda klĂ€der till den?
PSX_20191201_190911.jpg

Tiktox ;)

Kan inte se att de har den röda. Är jag dĂ„lig pĂ„ att leta? :confused:

Ok, kolla med @Fujoor var han köpte röda klÀder för sin Mudman....

Tror det var en polack pÄ Ebay.

Skulle nog svarat tiktox om inte @Sonnyboy pÄminde. Det var en polack. Jag hittar inte han lÀngre bland min historik. Gör man en sökning pÄ Europa sÀljare sÄ verkar han ju inte ha den. I Bulgarien tycks den finnas dock?

Tillbaka
Topp