• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

ApropÄ kompassklockor, jag tycker Pro-Trek PRW-3000 verkar grymma, har dock inte köpt nÄgon Ànnu.

TVLtL0v.jpg

lÄnad bild

Den verkar vara en stor favorit pÄ WUS, 45-sidig trÄd om modellen hÀr:
http://forums.watchuseek.com/f296/casio-prw-3000-a-885953.html

gd-400mb-1_l.png

Den gillade jag. GD-400-1A Snackar vi tool watch eller snackar vi tool watch. Behöver nog en sĂ„dan om den inte Ă€r större Ă€n den jag redan har. Är dock fĂ€rgblind sĂ„ ser inte skillnaden mot klockan du precis postade ovan. :bored:

Är det nĂ„got slags nylonband som pĂ„ Undefeated-shocken eller Ă€r det bara nĂ„got texturerat gummi?

Otroligt anvÀndbar klocka. Har min som superbeater, DW:n. Har en Pro T ocksÄ men den rektangulÀra modellen mer tilltalande, imo. HÀr Àr min.
image.jpg

Fick min första hÀr nyligen. Gillar den sÄ bra mycket med Àn vad jag först trodde. Blir svÄrt att inte skaffa sig en till, lite vassare

Ruskigt sugen pÄ en G-shock efter att ha kikat i denna trÄd, speciellt den radiokontrollerade för exakt tid.

Synd att det finns sÄ jÀkla mÄnga modeller, man blir ju övervÀldigad.

Tillbaka
Topp