Redan slÀppta ifall man letar pÄ rÀtt stÀlle, fick precis min Mudman!
Vart? Pris? SÀg till nÀr du ledsnat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Redan slÀppta ifall man letar pÄ rÀtt stÀlle, fick precis min Mudman!
HÀr Àr ett halvdant wristshot, kommer lite fler bilder nÀr jag har tidGrattis! IsÄfall efterlyses FLER BILDER!
Wristshots pls.
Ni som har koll pÄ G-shock, finns det verkligen inte nÄgon mindre modell? Hade velat ha nÄgot i samma stil som den Ssl köpte, en slimmad variant av en liknande
Tack! Sökte nu lite pÄ 5600, sÄg inte sÄ farligt stora ut ÀndÄ . Finns det nÄgon sida som listar alla varianter? Casio sjÀlva verkar bara lista ett fÄtal (66st svarta ).5600 Àr nog sÄ slimmat som det blir tyvÀrr, men jag tycker inte den upplevs större Àn valfri analog klocka pÄ ~40 mm. Det finns "baby-G" och "mini" som Àr lite mindre men de Àr frÀmst riktade till kvinnor och barn.
De minsta vanliga G-Shocksen om man inte vill ha 5600 skulle jag sÀga Àr gamla Mudman G-9000 och Riseman G/GW-9200.
Kool! Var köpte du din?Sommarbeatern införskaffad!
Kom en sÄn hÀr med posten idag!
Nice! SÄ kommer det förhoppningsvis att stÄ "RCVD" uppe i vÀnstra hörnet imorgonbitti dÄ.Kom en sÄn hÀr med posten idag!
Nice! SÄ kommer det förhoppningsvis att stÄ "RCVD" uppe i vÀnstra hörnet imorgonbitti dÄ.
Grymt, visste inte att det fanns en GPW-1000 pÄ forumet!Deras nyare modeller med gps Àr grymma, riktigt nöjd med denna!
Fler borde ha en helt enkeltGrymt, visste inte att det fanns en GPW-1000 pÄ forumet!
Har ju kommit de som fram tills idag har hetat baby g. AlltsÄ de Àr i den storleken men de har tagit bort baby pÄ vissaNi som har koll pÄ G-shock, finns det verkligen inte nÄgon mindre modell? Hade velat ha nÄgot i samma stil som den Ssl köpte, en slimmad variant av en liknande
G-shock Àr ju det sjÀlvklara slit o slÀng alternativet! Kommer snart nya i stÄl ocksÄ om man nu inte vill lÀgga 10000 pÄ en mtg
Har ju kommit de som fram tills idag har hetat baby g. AlltsÄ de Àr i den storleken men de har tagit bort baby pÄ vissa