Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÀr kommer en liten paketöppning, tÀnkte att den kÀnns mer relevant hÀr dÄ de flesta andra (som tittar i stora paketöppningstrÄden) nog inte bryr sig sÄ mycket ---------------------------------------------------------------------Hade tur idag som var hemma nÀr postbilen körde förbi, sprang ut för att se om det kommit nÄgon avi. Rusade ut och fann till min glÀdje lappen i lÄdan - hurra! Raka vÀgen till ICA för att hÀmta ut mitt paket Letade ganska lÀnge efter nÄgon hemsida dÀr jag kunde bestÀlla denna specifika modell, vid betalningen hos Amazon fick jag ett meddelande att produkten inte kunde skeppas till Sverige, jaha...!? Fann dÄ denna obskyra hiphop-webshop frÄn Tyskland, ingen engelsk översÀttning för en stackars svensk, men det gick fint ÀndÄ! Bra priser och inom EU Vad kan detta vara för g-shock? HÀr kommer den - stealh varianten (DW-5600BB-1ER). Med tanke pÄ att jag kunde fÄ den för under ett tuss sÄ blev det inte sÄ mycket att fundera över. Har nog sett tvÄ eller tre andra pÄ forumet som köpt likadana inom loppet av nÄgra mÄnader, det mÄste vÀl betyda att den Àr grym? Obligatorisk wristshot! (Kassa bilder, Àr inte "grön" IRL utan helt kolsvart!)
Vad lÄg den pÄ i Tyskland skeppad o klar? Blev med sugen pÄ enHÀr kommer en liten paketöppning, tÀnkte att den kÀnns mer relevant hÀr dÄ de flesta andra (som tittar i stora paketöppningstrÄden) nog inte bryr sig sÄ mycket ---------------------------------------------------------------------Hade tur idag som var hemma nÀr postbilen körde förbi, sprang ut för att se om det kommit nÄgon avi. Rusade ut och fann till min glÀdje lappen i lÄdan - hurra! Raka vÀgen till ICA för att hÀmta ut mitt paket Letade ganska lÀnge efter nÄgon hemsida dÀr jag kunde bestÀlla denna specifika modell, vid betalningen hos Amazon fick jag ett meddelande att produkten inte kunde skeppas till Sverige, jaha...!? Fann dÄ denna obskyra hiphop-webshop frÄn Tyskland, ingen engelsk översÀttning för en stackars svensk, men det gick fint ÀndÄ! Bra priser och inom EU Vad kan detta vara för g-shock? HÀr kommer den - stealh varianten (DW-5600BB-1ER). Med tanke pÄ att jag kunde fÄ den för under ett tuss sÄ blev det inte sÄ mycket att fundera över. Har nog sett tvÄ eller tre andra pÄ forumet som köpt likadana inom loppet av nÄgra mÄnader, det mÄste vÀl betyda att den Àr grym? Obligatorisk wristshot! (Kassa bilder, Àr inte "grön" IRL utan helt kolsvart!)
Vet inte riktigt varför det Àr tomt, klockan ser ju mindre ut i verkligheten Àn pÄ bild sÄ det svarta omrÄdet mÀrks inte av i min meningGrym Icaras, man blir sugen.
NÄt jag funderat pÄ Àr varför det Àr tomt fÀlt dÀr uppe pÄ den? Ser naket ut, men det kanske finns nÄn smart funktion som behöver det fÀltet?
Grym hsh!
Köpte den ifrÄn http://www.hiphopgermany.de/ , tyvÀrr verkar det som att jag tog sista exet . Men nÀr jag kikade runt finns det handlare frÄn typ Holland som har samma modell under tusenlappen.Den dÀr Àr grym! LÀnka gÀrna, sugen pÄ att haffa en ocksÄ!
960kr euro (~900kr) inklusive frakt och klockaVad lÄg den pÄ i Tyskland skeppad o klar? Blev med sugen pÄ en
Ok tack för svar! Kollade den tyska sidan o hitta den inte dÀr sÄ kollade en svensk sida och dÀr fanns den för i stort sett samma pengVet inte riktigt varför det Àr tomt, klockan ser ju mindre ut i verkligheten Àn pÄ bild sÄ det svarta omrÄdet mÀrks inte av i min mening
Köpte den ifrÄn http://www.hiphopgermany.de/ , tyvÀrr verkar det som att jag tog sista exet . Men nÀr jag kikade runt finns det handlare frÄn typ Holland som har samma modell under tusenlappen.
960kr euro (~900kr) inklusive frakt och klocka
JassÄ? LÀnkaOk tack för svar! Kollade den tyska sidan o hitta den inte dÀr sÄ kollade en svensk sida och dÀr fanns den för i stort sett samma peng
Ja
JassÄ? LÀnka
Kul! Den hemsidan fanns inte nÀr jag kollade pÄ prisjakt för ett par dagar sedan, verkar sidan legit sÄ Àr det bara att köpaSÄg den Àven pÄ uret.se men de skulle ha 2498:- för den sÄ vet inte om de har nÄn modell med guld i
http://www.treasurebox.se/casio-g-shock-dw5600bb-1er
nÀ sÄg att de hade mycket andra g-shock ingen hade sÄ frÄgade och tydligen en ny modell i sverige sÄ de inte hunnit lÀgga ut men de verkar ha det mesta om man frÄgar sÄ de har lagt ut den under dagen tror jagKul! Den hemsidan fanns inte nÀr jag kollade pÄ prisjakt för ett par dagar sedan, verkar sidan legit sÄ Àr det bara att köpa
Kan bara hÄlla med Yonsson, ultra coolHÀr kommer en liten paketöppning, tÀnkte att den kÀnns mer relevant hÀr dÄ de flesta andra (som tittar i stora paketöppningstrÄden) nog inte bryr sig sÄ mycket ---------------------------------------------------------------------Hade tur idag som var hemma nÀr postbilen körde förbi, sprang ut för att se om det kommit nÄgon avi. Rusade ut och fann till min glÀdje lappen i lÄdan - hurra! Raka vÀgen till ICA för att hÀmta ut mitt paket Letade ganska lÀnge efter nÄgon hemsida dÀr jag kunde bestÀlla denna specifika modell, vid betalningen hos Amazon fick jag ett meddelande att produkten inte kunde skeppas till Sverige, jaha...!? Fann dÄ denna obskyra hiphop-webshop frÄn Tyskland, ingen engelsk översÀttning för en stackars svensk, men det gick fint ÀndÄ! Bra priser och inom EU Vad kan detta vara för g-shock? HÀr kommer den - stealh varianten (DW-5600BB-1ER). Med tanke pÄ att jag kunde fÄ den för under ett tuss sÄ blev det inte sÄ mycket att fundera över. Har nog sett tvÄ eller tre andra pÄ forumet som köpt likadana inom loppet av nÄgra mÄnader, det mÄste vÀl betyda att den Àr grym? Obligatorisk wristshot! (Kassa bilder, Àr inte "grön" IRL utan helt kolsvart!)
TÀnker slÀnga ut en liten frÄga om GW-9400'an. Brorsan fick precis hem en, men bÄde han och jag började undra lite nÀr vi började snacka om displayen. Den Àr mörk med ljusa siffror, men nÀr man kollar pÄ bilder pÄ tex Google sÄ har de ljus bakgrund med mörka siffor. Har han Äkt pÄ nÄgon nitlott eller handlar det bara om en instÀllning?
TÀnker slÀnga ut en liten frÄga om GW-9400'an. Brorsan fick precis hem en, men bÄde han och jag började undra lite nÀr vi började snacka om displayen. Den Àr mörk med ljusa siffror, men nÀr man kollar pÄ bilder pÄ tex Google sÄ har de ljus bakgrund med mörka siffor. Har han Äkt pÄ nÄgon nitlott eller handlar det bara om en instÀllning?
Tack för era svar! Han fick tydligen fram nu att det Àr en Japan edition (?) SÄ ja har fÄr bara leva med en mörk tavla [emoji12]
NÄgon som tÀnkt köpa en Master of G Rangeman den svarta modellen?
Kolla i sÄna fall min annons jag sÀljer en helt ny oanvÀnd till bra pris
Trevligt med Rangeman men priset (3000kr) Àr vÀl nÄgot högt? Finns ju att köpa pÄ Ebay för 2000kr inklusive frakt, jag tror att jag gav 1900kr för min.
Den dÀr e riktigt kaxig!!! Provade en i förra veckan och insÄg att den var rejÀlt stooor...En Rangeman trillade in igÄr, verkligen gediget byggd. Hade bestÀllt Natobandadapters till den men gummibandet var förvÄnansvÀrt bekvÀmt faktiskt, fÄr vÀl göra en löpande utvÀrdering om man ska byta eller inte..
Nu mÄste den bara fÄ lite sol & sync sÄ Àr den redo att tjÀnstgöra som ur-&skur klocka..!
Ok, det lÄter ju bra!Den Àr ingen liten klocka, sÄ mycket Àr klart. Men den sitter rÀtt bra ÀndÄ. Jag bytte till nato band och man kÀnner knappt den pÄ handleden. Jag Àr mycket nöjd med den!
Toppen, tack för snabba svar och bra tipsAdapter finns i e-bukten, denna var det:
http://www.ebay.com/itm/28157299973...49&var=580586695626&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
Busenkel & byta, behövs en mindre mejsel bara.