• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nu ska det laddas...
7ECD6F11-05A2-48F2-BD3E-CFA6A2BEA51C.jpeg
FÄr sÀga att min GMW-B5000G inte Àr lika lÀtt att ladda upp som in gamla GW-6900. Den kunde jag lÀgga under lampa över natten sÄ var den full.
PÄ blÄtandaren rör sig knappt batterimÀtaren i appen ens över natten. MÄste ut! :)

FÄr sÀga att min GMW-B5000G inte Àr lika lÀtt att ladda upp som in gamla GW-6900. Den kunde jag lÀgga under lampa över natten sÄ var den full.
PÄ blÄtandaren rör sig knappt batterimÀtaren i appen ens över natten. MÄste ut! :)
Har ocksÄ mÀrkt att dom slukar lite extra, speciellt med auto-belysningen pÄ

Och med storlek menar ni tjocklek, eller hur? Inte bredd vad?
UrsÀkta, var otydlig. Jag menar faktiskt bredd. Tror jag gick ner 1mm pÄ bredden, och dÄ gick det smidigare. Det viktiga Àr att man verkligen ser till att bandstiften klickar i hÄlen i luggarna.
Kan dubbelkolla hemma lite senare!

Har rotat runt hemma lite, dock utan framgÄng.. vet att jag bytte ut orginalstiften till ett par mindre iallafall, och dÄ fick jag dit lÀnken.

Jag tycker det beror pÄ hur det Àr ytbehandlat. GS kÀndes lite klibbig medans Citizen & Casio som har ytbehandling inte upplevs klibbiga. Jag hade tidigare en Fortis som inte heller kÀndes klibbig :)

Ja jag har för mig att jag lÀst om titanets eventuella nackdelar just nÀr man svettas som vÀrst. DÀr ser man. Ytbehandling gör stor skillnad.

Vet att detta varit uppe för diskussion förut, men here it goes ÀndÄ... Vilken G-Shock tycker ni Àr ballast till kostym? Fattar att stÄlisarna kanske Àr huvudspÄret men det kÀnns nÀstan som att de passar för bra och dÀrför inte sticker ut pÄ riktigt. Jag har en tanke i mitt huvud om att jag ska bryta av det formella ordentligt och dÄ kanske man kanske ska gÄ lite mer crazy? Samtidigt vill man kanske inte ha en jÀttekluns pÄ handleden sÄ det mÄste ÀndÄ vara nÄgot i rimliga proportioner. Vore tacksam för lite vÀgledning hÀr!

Edit: Nedan upplÀgg Àr ju stenhÄrt.

50-Cent-at-court.jpg

Tillbaka
Topp