Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skön lineup!Min kolleger har bra smak!![]()
Haha japp, kunde inte motstÄHaha. Bra dÀr! NyförvÀrv?
Visst Àr den kanon!
Var lite gnissel pĂ„ min ocksĂ„. Inget som hörs nĂ€r man bĂ€r klockan utan nĂ€r man tar av/pĂ„ den. FĂ„r se om det slĂ€pper efter lite anvĂ€ndande.Gnisslar bandet? Ăr lite sugen sjĂ€lv nĂ€mligen.
Helt rÀtt!Haha japp, kunde inte motstÄ![]()
Vad Àr det för modell till vÀnster? Den sÄg riktigt frÀck ut.Min kolleger har bra smak!![]()
Nu kommer jag aldrig vÄga mig pÄ det!Jag har precis köpt den nya kompositlÀnken till min square men det Àr fanimej omöjlig att fÄ dit med de vanliga sprintarna.Ni som har monterat det, vad anvÀnder ni gör nÄgra och var har ni köpt dem?
GA-2000-5AERVad Àr det för modell till vÀnster? Den sÄg riktigt frÀck ut.![]()
Det Àr sÀkert lugnt, man behöver nog bara lite smalare stift men jag vet inte vilka.Nu kommer jag aldrig vÄga mig pÄ det!![]()
Den mÄste ju vara en fake!Hej
Behöver assistans med modell ref pÄ denna MTG ca 3-4Är.gammal tacksam för input.![]()
Prova att gÄ ner en storlek pÄ bandstiften. Jag gjorde det efter ett tips i den hÀr trÄden, och efter lite pill sÄ funkade detJag har precis köpt den nya kompositlÀnken till min square men det Àr fanimej omöjlig att fÄ dit med de vanliga sprintarna.Ni som har monterat det, vad anvÀnder ni för nÄgra och var har ni köpt dem?
Tack för heads UPDen mÄste ju vara en fake!
1. Hittar inget pÄ modul nr 0001.
2. Den har symbolen för Carbon core guard som jag tror kom i Är.
3. MTG linjen ska ju vara mestdels metall. Denna ser ut att vara plast.
4. Googlar man bilder pÄ MTG-1000 fÄr man upp hur de ska se ut.
Jag sÀger nej till köp av denna! Flera mer kunniga medlemmar kan sÀkert flika in.
Jisses, mina ögon!!! En av de fulare fakes jag sett.Hej
Behöver assistans med modell ref pÄ denna MTG ca 3-4Är.gammal tacksam för input.![]()
FÄr följa detta...Det Àr sÀkert lugnt, man behöver nog bara lite smalare stift men jag vet inte vilka.![]()
Och med storlek menar ni tjocklek, eller hur? Inte bredd vad?Prova att gÄ ner en storlek pÄ bandstiften. Jag gjorde det efter ett tips i den hÀr trÄden, och efter lite pill sÄ funkade det![]()
Jo lite granna underlig var den, blir ingen MTG till grabben i julklappJisses, mina ögon!!! En av de fulare fakes jag sett.![]()
Var innom en tilfeldig urmaker i dag, for Ă„ forhĂžre meg om noen spring-rods til min Casio dw-5000lv.
Han hadde dessverre ikke dem.
Det "eneste" han han hadde til dw-5000 var en ny bezel til dw-5000c 1a , som han hadde liggende i en hylle.
Den ble selvsagt kjĂžpt !
![]()
Jag tror han blir glad över vilken G-Shock som helst, det skulle jag bli.Jo lite granna underlig var den, blir ingen MTG till grabben i julklapp
UrsÀkta, var otydlig. Jag menar faktiskt bredd. Tror jag gick ner 1mm pÄ bredden, och dÄ gick det smidigare. Det viktiga Àr att man verkligen ser till att bandstiften klickar i hÄlen i luggarna.Och med storlek menar ni tjocklek, eller hur? Inte bredd vad?
I know.Med andra ord - orörd original bezel? Det Àr ju fantastiskt.
I know.
MÄtte jobbe ned Ä holde meg rolig nÄr han viste meg den.![]()
Har Êrligtalt ikke bÞyd og tÞyd pÄ den pÄ noen mÄte.
Har vel ingen garanti pÄ om den smuldrer opp om jeg begynner Ä jobbe ned den, sÄ den havner gjerne i en boks.
Var uansett sÄ rimelig at det ikke betyr all verden om den smuldrer opp...
Nu ska det laddas...
![]()