Kung o prins?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Oplanerat nytillskott,
![]()
Mycket nöjd, vÀldigt lyckad modell tycker jag, otroligt bekvÀm och camo looken funkar ovÀntat bra. Hade planerat att köpa den vanliga svarta men Àndrade mig nÄgra veckor innan release. Nu kom denna som en rolig överraskning i en spontan bytesaffÀr.Gött spontanköp.
Nöjd?
Köpte du inte ocksÄ den andra titanaren?
Det gör den vekligen! Men mest förvÄnande, finns det kantareller nu?!Mudmastern funkar i terrÀng ocksÄ,
![]()
Det gör den vekligen! Men mest förvÄnande, finns det kantareller nu?!
Vore ju sjukt mÀrkligt annarsMudmastern funkar i terrÀng ocksÄ,
![]()
FÄr hem min GG-1000-1AER frÄn Caliroots och klockan Àr helt död. Testade att byta till nya batterier men samma sak. Reklamation upprÀttad och hoppas Caliroots sköter det snyggt och skickar mig en ny klocka asap
.
![]()
Trist med mÄndagsex. Hoppas att det löser sig.
Ibland kan man ju undra om de köper in andrasortering billigt och sÀljer billigt.
Den dÀr Àr riktigt lÀcker. Sugen pÄ en men kan inte ursÀkta prislappen riktigt.Nytillskottet sÄklart,
![]()
Jag hÄller med, den Àr riktigt cool men det tar ÀndÄ emot att lÀgga uppÄt 17' pÄ en G Àven om den sÀkert Àr vÀrd det trots att man dagligen sitter och fönstershoppar klockor med betydligt högre prislapp. Jag kan absolut förstÄ den som köpare lite dyrare/finare G som camon ovan, Mr. G osv. men samtidigt gÄr det lite emot vad G-shock stÄr för, Ätminstone för mig, vilket Àr relativt billiga klockor som man vÄgar anvÀnda till lite vad som.Den dÀr Àr riktigt lÀcker. Sugen pÄ en men kan inte ursÀkta prislappen riktigt.
Ett tips Àr att aldrig kolla in/prova dessa titanare IRL, risken Àr överhÀngande att man hittar pÄ argument för att ursÀkta prislappen...Den dÀr Àr riktigt lÀcker. Sugen pÄ en men kan inte ursÀkta prislappen riktigt.
OmsÀtter/roterar en del. Det gÄr lite i vÄgor. Senaste Äret har nog kvantiteten minskat men kvaliteten ökat. Haft tvÄ olika ZRC Grands Fonds 300 versioner men de har bÄda lÀmnat mig. Alltid varit allÀtare men med viss förkÀrlek för Japanska klockor. G-Shock Àr nÄt som exploderat pÄ allvar för mig först de senaste 2-3 Ären (har varit klockidiot i ~20 Är).Jag hÄller med, den Àr riktigt cool men det tar ÀndÄ emot att lÀgga uppÄt 17' pÄ en G Àven om den sÀkert Àr vÀrd det trots att man dagligen sitter och fönstershoppar klockor med betydligt högre prislapp. Jag kan absolut förstÄ den som köpare lite dyrare/finare G som camon ovan, Mr. G osv. men samtidigt gÄr det lite emot vad G-shock stÄr för, Ätminstone för mig, vilket Àr relativt billiga klockor som man vÄgar anvÀnda till lite vad som.
@S.L SÀljer du nÄgonsin av delar av samlingen eller Àr du en hoarder av rang? Med tanke pÄ vilka pjÀser du postar bÄde hÀr och i asiatiska klocktrÄden lÀr du ha en rÀtt imponerande samling vid det hÀr laget med inte bara G-shocks utan Àven ZRC och andra mÀktiga grejer.![]()