• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Har du provat nÄgot hÀrifrÄn? Hur Àr kvaliteten?

Köpte ett case och lÀnk till min nu sÄlda G-shock dÀrifrÄn. För priset var jag onekligen nöjd.

IMG_20191229_134241.jpg

Jag har alltid tyckt att det hÀr Àr den ultimata G-shocken och har lÀnge hovrat över köpknappen men av nÄgon underlig anledning har det aldrig blivit av. PÄ sistone har suget ökat rejÀlt och jag tÀnkte faktiskt bestÀlla en frÄn Sakura i mellandagarna men dÄ var det tydligen nÄgon japansk högtid vilket innebar att de hade stÀngt under Ätta dagar. NÀr jag vÀl skulle bestÀlla den dök det lÀgligt nog upp en annons pÄ k&s sÄ det var bara att slÄ till! :)

Vardagsbeatern ville vara med och öppna paket. Den fick för övrigt agera flytthjÀlp i helgen och gjorde Àven en visit till badhuset dÀr den provtrycktes till 0.2ATM i fÀlt. :D Vad skulle man göra utan en G-shock?
20200108_195958.jpg

En vÀlkÀnd modul...
20200108_200153.jpg

Ja, det var sÄ klart en GW-5000!
20200108_200248.jpg

Levererades pÄ nya kompositlÀnken men Bergeon hjÀlpte till att byta om. G pÄ resin mÄste tamejfan vara det absolut mest bekvÀma man kan ha pÄ handleden!
20200108_201237.jpg

Tack till @Jaggis för en snabb och smidig affÀr och ett utomordentligt prydligt paket! :)

Finns det förresten nÄgot intresse för den nya kompositlÀnken? :) Har haft en tidigare och gillar den inte dÄ jag föredrar resin men andra verkar tycka om den. NÄgot nött pÄ insidan av spÀnnet men annars i fint skick. Tar för givet att samtliga lÀnkbitar Àr med men kan inte garantera det.

20200108_205142.jpg

Senast Àndrad:
Finns det förresten nÄgot intresse för den nya kompositlÀnken? :) Har haft en tidigare och gillar den inte dÄ jag föredrar resin men andra verkar tycka om den. NÄgot nött pÄ insidan av spÀnnet men annars i fint skick. Tar för givet att samtliga lÀnkbitar Àr med men kan inte garantera det.

20200108_205142.jpg
Jag Àr, skickar PM. :)

Vad tycker du om att löpa med den? Funktionalitet ex. kan man se distans/pace?
NÀe det Àr ju egentligen bara stoppuret jag anvÀnder för att ha lite koll pÄ tiden. Men den Àr ju vÀldigt tydlig och lÀtt pÄ handleden. Distans/tempo har jag pÄ Endomondo i telefonen.

Men det Àr en bra löpklocka om man bara vill ha nÄt enkelt.

Tillbaka
Topp