Precis! Jag blev oproportionerligt glad av att se rcvd pÄ skÀrmen, ha ha!GrattisSmÄ guldkorn i vardagen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Precis! Jag blev oproportionerligt glad av att se rcvd pÄ skÀrmen, ha ha!GrattisSmÄ guldkorn i vardagen!
Har du provat nÄgot hÀrifrÄn? Hur Àr kvaliteten?
Mycket fin.
Den var cool!
Idag blir det löpning pÄ lunchen! Vad passar dÄ bÀttre Àn en 5610. LÀtt pÄ armen.
![]()
Hehe kanske det. Dock ett filter oxÄ.Skarpaste bilden i Är. Kanske förra Äret ocksÄ?
Hehe kanske det. Dock ett filter oxÄ.
Men denna frÄn förra Äret var oxÄ rÀtt bra:
![]()
(Oops, ser att det Àr samma skjorta oxÄ...)
Hehe ja egentligen Àr det nÀstan sÄ. Men hade ÀndÄ gÀrna haft denna med BT modulen. SÄ man ser klockan i alla modes.Den enda G-shocken man behöver... allt annat Àr overkill...![]()
Ja lite go ihop med svarta index..
Ganska skön fÀrg.
Jag Àr, skickar PM.Finns det förresten nÄgot intresse för den nya kompositlÀnken?Har haft en tidigare och gillar den inte dÄ jag föredrar resin men andra verkar tycka om den. NÄgot nött pÄ insidan av spÀnnet men annars i fint skick. Tar för givet att samtliga lÀnkbitar Àr med men kan inte garantera det.
![]()
Vad tycker du om att löpa med den? Funktionalitet ex. kan man se distans/pace?Idag blir det löpning pÄ lunchen! Vad passar dÄ bÀttre Àn en 5610. LÀtt pÄ armen.
![]()
NÀe det Àr ju egentligen bara stoppuret jag anvÀnder för att ha lite koll pÄ tiden. Men den Àr ju vÀldigt tydlig och lÀtt pÄ handleden. Distans/tempo har jag pÄ Endomondo i telefonen.Vad tycker du om att löpa med den? Funktionalitet ex. kan man se distans/pace?
DÀr var man sen pÄ bollen!Jag Àr, skickar PM.![]()
Absolut! (Om man gillar negativ display).Hittade en riktig bild pÄ nya Rangeman.
Riktigt sjyst ser den ut tycker jag.
![]()
Jepp, sorry... Den Àr pÄ vÀg till mig nu.DÀr var man sen pÄ bollen!![]()
Hehe, ja misstÀnkte det.Jepp, sorry... Den Àr pÄ vÀg till mig nu.![]()
Finns pÄ TikTox för drygt 600kr inkl frakt. Jag köpte en dÀrifrÄn och det Àr lÀtt vÀrt det.Hehe, ja misstÀnkte det.
Man kanske ska leta reda pÄ en nÄnstans. Vore kul att ha.![]()
Hmmmm. KÀnns ju som ett bra första steg mot lite moddande...Finns pÄ TikTox för drygt 600kr inkl frakt. Jag köpte en dÀrifrÄn och det Àr lÀtt vÀrt det.
Definitivt, jag tycker att det blev ett stort lyft!Hmmmm. KÀnns ju som ett bra första steg mot lite moddande...
Vad satte du den pÄ?Definitivt, jag tycker att det blev ett stort lyft!