• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

8FBAE7D6-6254-4218-ACAE-19755ECDD6AA.jpeg

Hehe, ja misstÀnkte det. :)
Man kanske ska leta reda pÄ en nÄnstans. Vore kul att ha. :)
"You snooze you loose"
Ifall du Àr sugen pÄ nÄgon av modellerna som levereras med lÀnk rekommenderar jag verkligen att du köper en sÄn istÀllet för en lös lÀnk. Det Àr ett rent helvete att montera den vilket jag tror att alla som gjort det kan intyga. :dead:

Ifall du Àr sugen pÄ nÄgon av modellerna som levereras med lÀnk rekommenderar jag verkligen att du köper en sÄn istÀllet för en lös lÀnk. Det Àr ett rent helvete att montera den vilket jag tror att alla som gjort det kan intyga. :dead:
Haha, Ähfan. DÄ Àr det nog inget för mig. DÄligt pÄ att pilla och dÄligt tÄlamod. :)

En klocka har lÀmnat under veckan, nytt ska in..
Förslag pÄ G med BT, RB6 och Solar som matchar min GST200 fast ruffigare. PrisomrÄde 0kr-4500isch.beggat av intresse ocksÄ. Bifogar manhouse bild pÄ GST (muggen)
Tack för ordet

Bilagor

• IMG_20200109_191953.jpg
    IMG_20200109_191953.jpg
    276.3 KB · Visningar: 1
Årets första klocka bidde en G-shock. Varit sugen pĂ„ en stĂ„lsquare men inte helt sĂ€ker om det Ă€r för mig sĂ„ slog till pĂ„ budgetvarianten (tack @M26):
6FF4418B-BFE6-4715-BEE4-B7DF9DBC70EE.jpeg

Spontana tankar:
- bra finish och ÀndÄ bra lÀsbarhet trots negativ display.
- gummit Àr mkt trevligt! BÄde estetisk och komfort.
- rejÀl bit ÀndÄ, kÀnns maffigare Àn 6900. Men skön att bÀra.

Summa summarum trevlig klocka ÀndÄ! Skulle kunna tÀnka mig camoversionen senare sen :)

NÀe det Àr ju egentligen bara stoppuret jag anvÀnder för att ha lite koll pÄ tiden. Men den Àr ju vÀldigt tydlig och lÀtt pÄ handleden. Distans/tempo har jag pÄ Endomondo i telefonen.

Men det Àr en bra löpklocka om man bara vill ha nÄt enkelt.
Gillar modellen skarpt sÄ hade ju vart dröm med distans/pace funktionalitet men men.

Tillbaka
Topp