Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ifall du Àr sugen pÄ nÄgon av modellerna som levereras med lÀnk rekommenderar jag verkligen att du köper en sÄn istÀllet för en lös lÀnk. Det Àr ett rent helvete att montera den vilket jag tror att alla som gjort det kan intyga.Hehe, ja misstÀnkte det.
Man kanske ska leta reda pÄ en nÄnstans. Vore kul att ha.
"You snooze you loose"
Satte den pÄ min DW-5035D-1B.Vad satte du den pÄ?
Snyggt, bra idé!Satte den pÄ min DW-5035D-1B.
![]()
Haha, Ähfan. DÄ Àr det nog inget för mig. DÄligt pÄ att pilla och dÄligt tÄlamod.Ifall du Àr sugen pÄ nÄgon av modellerna som levereras med lÀnk rekommenderar jag verkligen att du köper en sÄn istÀllet för en lös lÀnk. Det Àr ett rent helvete att montera den vilket jag tror att alla som gjort det kan intyga.![]()
Bra kombo!Satte den pÄ min DW-5035D-1B.
![]()
Snyggt, bra idé!
Tack ska ni ha! Jag tycker att det blev riktigt bra och lite mindre bling utan den guldiga keepern.Bra kombo!
Àr det denna du köpte?Satte den pÄ min DW-5035D-1B.
![]()
Hittade en riktig bild pÄ nya Rangeman.
Riktigt sjyst ser den ut tycker jag.
![]()
Nej, det dÀr Àr den gamla. Denna har jag köpt: https://www.tiktox.com/gw-b5600bc-1-bracelet.htmlÀr det denna du köpte?
https://www.tiktox.com/gw-m5610bc-1-bracelet.html
TrÄkigt med sÄ kass neg.display dock. Ge mig samma display som DW 5600 BB sÄ hade det varit bÀst.
Ja eller de nya STN displayerna.
Tack. Den borde vÀl funka pÄ gwm5610?Nej, det dÀr Àr den gamla. Denna har jag köpt: https://www.tiktox.com/gw-b5600bc-1-bracelet.html
Den funkar pÄ alla gw-m5610 och dw-5600 modeller.Tack. Den borde vÀl funka pÄ gwm5610?
HalvstÄlis idag.
![]()
Jag Àlskar den men vill ha fler utföranden. Aldrig nöjd...Kör denna rackaren idag. Den sitter som en smÀck Àven om jag tidigare har sagt annorlunda. Skönt att ha Kingen i Sverige!![]()
Hur stor? Square? Rund?En klocka har lÀmnat under veckan, nytt ska in..
Förslag pÄ G med BT, RB6 och Solar som matchar min GST200 fast ruffigare. PrisomrÄde 0kr-4500isch.beggat av intresse ocksÄ. Bifogar manhouse bild pÄ GST (muggen)
Tack för ordet
Jag tycker att den Àr rÀtt cool. Men inte kostade den vÀl 2500 ny?
Kan vara stor, form. Ingen preferens gÀrna med guldinslagHur stor? Square? Rund?
Kan inga med guld. Kan bara squaresKan vara stor, form. Ingen preferens gÀrna med guldinslag
Gillar modellen skarpt sÄ hade ju vart dröm med distans/pace funktionalitet men men.NÀe det Àr ju egentligen bara stoppuret jag anvÀnder för att ha lite koll pÄ tiden. Men den Àr ju vÀldigt tydlig och lÀtt pÄ handleden. Distans/tempo har jag pÄ Endomondo i telefonen.
Men det Àr en bra löpklocka om man bara vill ha nÄt enkelt.
Googlade lite och det verkar faktiskt som att den kostade kring 2'.Jag tycker att den Àr rÀtt cool. Men inte kostade den vÀl 2500 ny?