• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Har hittat en plats i lÀgenheten dÀr sambons 5610:a verkar synka konsekvent. Asnöjd! :happyhappy:
20200109_204615.jpg

Hej vÀnner!
Har denna hemma och funderar pÄ att lÄta den vandra vidare p.g.a. alldeles för lite handledstid:
5DB297A8-BB59-4137-BC1B-52ED79331DD3.png

Den tillverkas inte lÀngre, och om jag inte minns helt fel var det nÄgon form av limiterad upplaga nÀr den slÀpptes, men kan vara ute och cykla kring det.
DÄ jag inte har speciellt bra koll pÄ G-shock och det inte finns sÄ mycket referensannonser tÀnkte jag se om ni med ett större intresse kanske kan ge nÄgon fingervisning om vad rimligt annonspris borde vara?
Tack pÄ förhand :)

Mottog igÄr min allra första G-Shock, GG-1000. Tack MaziK!
SÄ hÀr lÄngt har jag bara positivt att sÀga, gillar verkligen utseendet, enkelt att fÄ koll pÄ funktionerna, vÀl byggd och mycket behaglig att bÀra. Fick sitt första test igÄr, tidtagning och svett i paincaven Trots halvdÄligt ljus var det enkelt att ha koll pÄ tiden.
IMG_20200109_195751.jpg
IMG_20200109_195426.jpg

Idag provar vi hur det funkar pÄ kontoret
IMG_20200110_081912.jpg

SÄ hÀr lÄngt har jag bara positivt att sÀga, gillar verkligen utseendet, enkelt att fÄ koll pÄ funktionerna, vÀl byggd och mycket behaglig att bÀra. Fick sitt första test igÄr, tidtagning och svett i paincaven Trots halvdÄligt ljus var det enkelt att ha koll pÄ tiden.
IMG_20200109_195751.jpg
IMG_20200109_195426.jpg

IMG_20200110_081912.jpg
Positiv display for the win! :)
Även om jag har negativ pĂ„ min GG-B100 men den Ă€r cool Ă€ndĂ„...:D

IMG_20200109_195751.jpg
IMG_20200109_195426.jpg

IMG_20200110_081912.jpg

trevlig val av första g :)

hej alla g-shock Àgare.
Undrar lite kring g-shock med djupmÀtning, Àr det bara frogman som har det, tycker den Àr sjukt snygg men det kanske finns andra varianter.

SÄg att det lÄg en för försÀljning för ett tag sen med dykkniv i en cool lÄda som verkligen tÀnde ha begÀret=)

Hej, kan man se nÀr en GW-B5600BC-1 synkade senast? Det var lÀnge sedan det stod RCVD i displayen. Hittar inget om det i manualen. PÄ min Wave Ceptor kan man ju trycka pÄ D-knappen sÄ ser man det.

Tillbaka
Topp