Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag brukar oftast vara nöjd med original faktiskt. Jag Àr en simpel manJag Àlskar den men vill ha fler utföranden. Aldrig nöjd...![]()
Ja. TyvÀrr inget sÄnt hÀr. NÀrmaste Àr vÀl Gshockarna med stegrÀknare. Men det Àr nog smartwatch som gÀller för den typen av funktionalitet. Men dom Àr ju sÄ fula.Gillar modellen skarpt sÄ hade ju vart dröm med distans/pace funktionalitet men men.
Riktigt bra pris. Bara lÀnken ligger vÀj pÄ 7-800.Dagens tips, Gw-b5600 pÄ lÀnk 1000kr och pÄ gummi 750kr frÄn caliroots![]()
Ja precis, drar mig in i det sista med att köpa en smartwatch precis av den anledningen....Ja. TyvÀrr inget sÄnt hÀr. NÀrmaste Àr vÀl Gshockarna med stegrÀknare. Men det Àr nog smartwatch som gÀller för den typen av funktionalitet. Men dom Àr ju sÄ fula.![]()
Hehe ja. Och att behöva ladda dagligen. Nja. Inte min grej riktigt. Just nu iaf...Ja precis, drar mig in i det sista med att köpa en smartwatch precis av den anledningen....
Positiv display for the win!Mottog igÄr min allra första G-Shock, GG-1000. Tack MaziK!
SÄ hÀr lÄngt har jag bara positivt att sÀga, gillar verkligen utseendet, enkelt att fÄ koll pÄ funktionerna, vÀl byggd och mycket behaglig att bÀra. Fick sitt första test igÄr, tidtagning och svett i paincaven Trots halvdÄligt ljus var det enkelt att ha koll pÄ tiden.
![]()
![]()
Idag provar vi hur det funkar pÄ kontoret
![]()
Haha, ja absolut!PÄ kontoret... pÄ hajkrundan... pÄ gymmet... pÄ stan... pÄ porrklubben... den funkar fan överallt
![]()
En till! (Tre pÄ raken)NyförvÀrvet(vinst via KS)
![]()
![]()
Mottog igÄr min allra första G-Shock, GG-1000. Tack MaziK!
SÄ hÀr lÄngt har jag bara positivt att sÀga, gillar verkligen utseendet, enkelt att fÄ koll pÄ funktionerna, vÀl byggd och mycket behaglig att bÀra. Fick sitt första test igÄr, tidtagning och svett i paincaven Trots halvdÄligt ljus var det enkelt att ha koll pÄ tiden.
![]()
![]()
Idag provar vi hur det funkar pÄ kontoret
![]()
För mig Àr det "full metall" som gÀller! Iaf just nu, ha ha!![]()
Första dagen med nya shocken! Trevlig pÄ mÄnga sÀtt (inte minst med tanke pÄ priset) men tror ÀndÄ jag föredrar resin pÄ G-shock. Hur Àr det för er?![]()
Gratulerar! Det verkar som om Titancammo har lite högre ballhetsfaktor pÄ forumet
För mig Àr det "full metall" som gÀller! Iaf just nu, ha ha!
![]()
Den duon Àr inte dumSjukt nöjd med dessa![]()
hej alla g-shock Àgare.
Undrar lite kring g-shock med djupmÀtning, Àr det bara frogman som har det, tycker den Àr sjukt snygg men det kanske finns andra varianter.
SÄg att det lÄg en för försÀljning för ett tag sen med dykkniv i en cool lÄda som verkligen tÀnde ha begÀret=)