Metall Àr bra som inkörsport till dom riktiga fyrkanterna... d.v.s. resin.![]()
hehe, inte första fyrkanten dock för mig. Haft en del innan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Metall Àr bra som inkörsport till dom riktiga fyrkanterna... d.v.s. resin.![]()
Det vore kul om nÄgon testade termometern pÄ sin G i minusgrader.Oops. Vart lite ofrivilligt "kyltest" av mina squares nÀr jag solladda dom pÄ balkongen idag.
Kallare ute Àn vad jag trodde...
![]()
![]()
Ni har det rÀtt sÄ varmt och gott inomhus kan man sÀga. 28.7 graderOops. Vart lite ofrivilligt "kyltest" av mina squares nÀr jag solladda dom pÄ balkongen idag.
Kallare ute Àn vad jag trodde...
![]()
![]()
Det har du rÀtt i. MÄste testas.Det vore kul om nÄgon testade termometern pÄ sin G i minusgrader.Har sÀkert redan gjorts antar jag men orkar inte googla...
Gillar att fÄ lite utomlandskÀnsla hemma.Ni har det rÀtt sÄ varmt och gott inomhus kan man sÀga. 28.7 grader![]()
Snygg den dÀr. Blir bra kontraster liksom pÄ nÄt sÀtt.NyförvÀrvet pÄ idag med
![]()
![]()
Inga mer minusgrader just nu men temperaturen verkar stÀmma bra.Det vore kul om nÄgon testade termometern pÄ sin G i minusgrader.Har sÀkert redan gjorts antar jag men orkar inte googla...
Snygg den dÀr. Blir bra kontraster liksom pÄ nÄt sÀtt.![]()
Jag drog in min helsvarta stÄlis i en dörr hÀromdagen. Trodde absolut att det skulle bli en ding, men icke sa nicke! Puh!Ofrivillig beater.
Tappade klockan pÄ ett hÄrt underlag hÀromdagen. HjÀrtat slog dubbelslag.
Den första repan Àr vÀrst sÀgs det.
Blev ett litet hack men DLC hÄller bra!
![]()
Ska man bara ha en sÄ Àr svaret givetvis en square. 5600 Àr vÀl vanligast men det finns sÄ klart ett gÀng olika varianter. Att lista flera Àr omöjligt och du fÄr nog helt olika svar beroende pÄ vem du frÄgar men jag tror att de flesta skulle hÄlla med om att en square Àr det klassiska valet om man bara vill ha en.730 sidor i denna trÄden, sÄ förlÄt mig om jag inte lÀst alla
Om ni skulle lista era topp 3 G-Shock, vilka vÀljer ni dÄ och varför? Lite sugen pÄ en för gamla tiders skull, och att ha pÄ vandring, vattenaktiviteter osv.
Har en INOX som beater idag - men den visar bara tiden![]()
Till de aktiviteterna hade jag valt en Rangeman med trippelsensor, en Mudman med kompass och termometer eller en biffig Mudmaster, Àven den med trippelsensor.730 sidor i denna trÄden, sÄ förlÄt mig om jag inte lÀst alla
Om ni skulle lista era topp 3 G-Shock, vilka vÀljer ni dÄ och varför? Lite sugen pÄ en för gamla tiders skull, och att ha pÄ vandring, vattenaktiviteter osv.
Helt överdjÀvligt grym!
Ăr nöjd med den modden. Stort tack till @Tampa_blord som gick steget extra och ordnade sĂ„ att Ă€ven botten var svart sĂ„ det inte skĂ€r sig med dom guldiga knapparna.Helt överdjĂ€vligt grym!![]()
Bland det bĂ€sta jag sett.Ăr nöjd med den modden. Stort tack till @Tampa_blord som gick steget extra och ordnade sĂ„ att Ă€ven botten var svart sĂ„ det inte skĂ€r sig med dom guldiga knapparna.
730 sidor i denna trÄden, sÄ förlÄt mig om jag inte lÀst alla
SjÀlv kör jag pÄ GW-9400, favoriten just nu. Tycker den har allt och lite till!730 sidor i denna trÄden, sÄ förlÄt mig om jag inte lÀst alla
Ha ha, jag fick tÀnka till. Först tÀnkte jag att det var 2 pingviner eftersom jag gillar Linux, sen kom jag pÄ domherren. Eller sÄ Àr det kanske hönshjÀrna som Äsyftas